Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-11, 11:17
  #3805
Medlem
31G350125s avatar
Har lite kul med koranbränning utanför moské, se bara till att få ditt polis. Barberarna kommer bli riktig upprörda vid ett sådan event. Religiösa knäppskallar är lite känsliga för att man kritisera deras pedofil profet.

Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
roliga är att det är dom som bor i Malmö eller Norrland som klagar och inte dom som bor nära

enligt polaren hörs det knappt nått
om man ställer en bil utanför med högvolym så hörs det mer säger han

ska se om jag kan få ihop ett gäng som kan stå utanför varje moské på fredagar och spela upp bönen
Citera
2020-07-11, 11:22
  #3806
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
roliga är att det är dom som bor i Malmö eller Norrland som klagar och inte dom som bor nära

enligt polaren hörs det knappt nått
om man ställer en bil utanför med högvolym så hörs det mer säger han

ska se om jag kan få ihop ett gäng som kan stå utanför varje moské på fredagar och spela upp bönen
Givetvis. Dom är väl rädda för att få hembesök...
Citera
2020-07-11, 21:02
  #3807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Det är bara börja. Islam är ett hot emot oss. Fittja moské sprider brottslighet i området dessutom. Nu skall man smälla upp en stor moské i Skärholmen. Det finns idag alldeles för många moské i Stockholm, dom utgör ett hot emot oss Svenskar.

Suck, undrar hur många det finns i Stockholms län. Som tur är har vi ingen moské i förorten där jag bor.
Citera
2020-07-12, 06:32
  #3808
Medlem
31G350125s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Suck, undrar hur många det finns i Stockholms län. Som tur är har vi ingen moské i förorten där jag bor.

Kommer! Islam sprider som ett gift på samhälles kroppen. Om kommunismen var ett hot under kalla kriget, så är Islam ett mycket större hot än kommunismen.
Citera
2020-07-12, 09:44
  #3809
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Kommer! Islam sprider som ett gift på samhälles kroppen. Om kommunismen var ett hot under kalla kriget, så är Islam ett mycket större hot än kommunismen.

det får vi hoppas
Citera
2020-07-12, 10:04
  #3810
Avstängd
Mad monks avatar
Alla(h) ska med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback