Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-26, 13:35
  #1
Medlem
scarybuus avatar
Läste nyss en annan tråd i denna forumsdelen, många av svaren var bland annat att "det hör till att spana på tjejer i vilopausen".

Min fråga är därför, är det kul eller jobbigt att killar stirrar på er när ni tränar?

Hade ni hellre gått till ett tjej gym ?

Är det vanligt att killar raggar på er på gymmet?

Spanar ni på killarna lika mycket som dessa spanar på er?

Klär ni er "fulare" för att undgå mäns blickar på gymmet?

Jag gymmar själv inte så hade tyckt det var roligt att höra hur det ligger till.
Citera
2012-09-26, 13:40
  #2
Medlem
På kedjegym är det relativt vanligt med att tjejer sminkar sig innan passen/ de ska gymma. Varför?

På ett byggar-gym där jag tränade förut tänkte de flytta på cardiomaskinerna till ett separat rum men efter uppmaning ifrån tjejer som tränade där blev det inte av, ägaren skrattade lite och sa att de sagt att de ville kunna spana när de körde på crosstrainern.
Citera
2012-09-26, 13:45
  #3
Medlem
Dom tjejer som vill bli tittade på kommer med dom tajtaste kläderna dom kan hitta och tvärtom för dom som inte vill bli tittade på.
Citera
2012-09-26, 13:50
  #4
Medlem
alla tjejer är inte "uppmärksamhetsmonster", men nästn alla, enligt mig.
Citera
2012-09-26, 14:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFuck
alla tjejer är inte "uppmärksamhetsmonster", men nästn alla, enligt mig.
Människor är bekräftelsemonster, även om bekräftelsen tar olika skepnader. Tyvärr finner en del kvinnor ytliga vägar för att mätta sitt bekräftelsebegär, vilket blir till deras stora förtret den dagen då hyn ruttnar och gravitationen övervinner bystens prakt, samtidigt som deras välbärgade man bedrar dem med en synnerligen ung skönhet.
__________________
Senast redigerad av scheutz 2012-09-26 kl. 14:36.
Citera
2012-09-26, 15:10
  #6
Medlem
AnCa89s avatar
Jag går till gymmet för att träna, inte för att flörta eller hitta den stora kärleken. Tycker det är skitjobbigt när nån stirrar på mig när jag t ex på löpbandet. Igår när jag löpte på löpbandet så kom det en sexpack och började löpa på bandet bredvid och fan vad han tjatade, "hur länge har du tränat här? Är du ny här? Nej, jaha, har aldrig sett dig förut, jag är ju här varje dag".

Visst finns det tjejer som tycker det är roligt när nån stirrar på dom, har sett många som tränar med smink och i sexiga kläder Något som är helt ofattbart för mig.
Citera
2012-09-26, 15:14
  #7
Medlem
jackelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheutz
Människor är bekräftelsemonster, även om bekräftelsen tar olika skepnader. Tyvärr finner en del kvinnor ytliga vägar för att mätta sitt bekräftelsebegär, vilket blir till deras stora förtret den dagen då hyn ruttnar och gravitationen övervinner bystens prakt, samtidigt som deras välbärgade man bedrar dem med en synnerligen ung skönhet.

Fast om de inte ska visa upp sina kroppar när de är vackra, när ska de då göra det?

Att vissa kvinnor sedan låter det här gå överstyr är beklagligt, även om jag tycker att det är ett litet pris att betala i utbyte mot allt ögongodis.
Citera
2012-09-26, 15:26
  #8
Medlem
Imo så är det nog nästan tjejer som spanar in mest killar och inte vice versa, grejen är bara att när killar spanar så är det mycket mer öppet. Tjejer spanar i smyg som fan, det märks av o till när dom inte tror man ser

Tänk själva, det tjejer går igång på, muskler och manlighet, när är det som mest om inte på just gymmet? Muskler som står o spänns på alla heta, stora killar. Tjejerna lär ju bli helt våta i byxorna

Dock klär vi oss ju sällan för att synas, till skillnad från tjejer som envisas med att ha såna där tighta svarta byxor (tights?) som gör att det är omöjligt att undgå den perfekta rumpan.. Sen att dom ligger ner i benmaskiner med rumpan upp i vädret.. Focus lost? You bet!
Citera
2012-09-26, 15:26
  #9
Medlem
Oftast brukar jag inte bry mig alls. Jag menar, jag slänger också blickar runt mig mellan setten. Det måste väl killar få göra också även fast jag som tjej råkar vara där! Det är bara när det nästan blir "stalking" av det hela jag tycker det är jobbigt.

Angående kläder och smink så tränar jag alltid i tajta byxor då jag helt enkelt tycker det är mest bekvämt! Dock har jag oftast ett halvlångt, inte jätte tajt, linne som går ner över rumpan. Sminkad kommer jag bara när jag varit sminkad på dagen.
__________________
Senast redigerad av Oforia 2012-09-26 kl. 15:32.
Citera
2012-09-26, 15:28
  #10
Medlem
Enzymes avatar
Vissa brudar gillar ju helt klart att visa upp sig precis som vissa snubbar gärna flexar lite extra när en dam går förbi Sen är det ju inte bara brudar som råkar ut för detta då även en del milfar tycker att dom vältränade unga killarna är rent ögongodis. Jag köper inte detta med att gymmet skulle va en raggningsfri zon. Folk möts och bli förälskade överallt. På jobbet, på stan, krogen, gymmet, kvällskursen osv. Fuck around the clock
Citera
2012-09-26, 15:42
  #11
Medlem
som sagt man behöver inte glo som en idiot plus att man behöver inte följa tjejen runt på gymmet som en skugga. man helt kör sitt race och i mellan setten så kan man kika lite och visst händer de väll att man möter någon med blicken men då brukar man ju bara få ett leende. sen har man ju även sett tjejer som tittar på en själv också speciellt om man tittar i speglar kan man se dem smygtitta.
Citera
2012-09-26, 15:51
  #12
Avstängd
Jasumins avatar
Citat:
Min fråga är därför, är det kul eller jobbigt att killar stirrar på er när ni tränar?

Ibland och ibland inte, om de kollar diskret så är det positivt men invandrare eller gamlingar som uppför sig som att de aldrig har sett kvinnor innan går bort direkt.

Citat:
Hade ni hellre gått till ett tjej gym ?

Spelar ingen roll, om det låg närmre min bostad och var billigare så skulle jag nog.

Citat:
Är det vanligt att killar raggar på er på gymmet?

Vanligare än i affärer i alla fall. Svårt att uttrycka det i relativa termer men de flesta är mer vaksamma och avvaktar, skulle kanske bli en så konstig stämning om man träffas igen som man tenderar att göra då jag är där rätt ofta.

Citat:
Spanar ni på killarna lika mycket som dessa spanar på er?

Lika mycket vet jag inte men visst spanar man in utbudet

Citat:
Klär ni er "fulare" för att undgå mäns blickar på gymmet?

Nej, jag klär mig däremot inte i supertighta kläder eller liknande. Jag skulle säga att jag klär mig normalt för gymmet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback