Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-01-28, 13:46
  #49
Medlem
Inget nytt ?
Citera
2018-01-28, 14:26
  #50
Medlem
shevitas avatar
Vad hände?

Vi vill ha svar

Btw. Så är jag säker på att hon prasslar
Citera
2018-01-28, 15:50
  #51
Medlem
Buffedbygods avatar
Att hon blir arg när du tar upp ämnet tyder också på att hon är skyldig. En oskyldig person hade försökt att lugna sin partner och försäkra den om att den inte är otrogen.
Citera
2018-01-30, 19:31
  #52
Medlem
Ha ha ja hur gick det? Var själv i en något likadan sits för några år sedan. Hittade ett "forensic" program som jag körde på hennes dator. Skiten dammsög verkligen hela jäkla datorn! Och vad jag läste fick mig nästan att ramla omkull! Bra att veta då hon ljög mig rakt upp i ansiktet i flera månader.

OBS! Vissa saker hade jag verkligen inte velat veta
Citera
2018-03-09, 06:55
  #53
Medlem
Intressant ämne, jag tror min kärring också håller på med smygmessande, hon håller på mer än vanligt med hennes mobil och har ofta mobilen på ljudlöst plus byter lösenord då och då vilket hon inte gjort förr, en gång när hon inte hade mobilen på ljudlöst och det plingade ojade hon sig för att få mycket reklam mail, en annan gång när hennes mobil ringde och hon va ute på gården så svarade jag och då sa det klick...jag ringde med dolt nr på det numret men inger svar så skaffade ett kontantkort och ringde icke dolt och då va det en kille som svarade och jag låtsades jag ringt på en blocket annons...

Iofs så kan jag skita i henne och skaffa en vänsterknull jag också men det känns som fel väg att lösa ett förhållande, ett förhållande ska väl bygga på tillit och gemensamma intressen och göra saker ihop och inte ha en massa hemligheter för varandra.

En annan grej är att hon åker på kurser till en stad en timme bort och ligger på hotell en eller två nätter trotts hon kunde åka emellan, afterwork på en tisdag och jobbarkompisar som ska firas av vid olika tillfällen. Sist hon kom hem från AW så va hon präktigt full och sa inte ett pip tills vi gick isäng.

Jag Kanske borde ta tag i det hela å sära på oss så man får ett bättre liv, flytta till Thailand och leva loppan med nått yngre än gamkärringen. :-)
Citera
2018-03-09, 17:35
  #54
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillnacka
Så det bästa för oss alla vore om jag bara slutate snoka och låt det som är bra vara bra. Jag försöker, men det är inte lätt när man får en magkänsla att allt inte stämmer.
Om man inte är överdrivet paranoid, eller ur balans, så får man ofta en dålig magkänsla av en anledning.

Dock så kan man inte tvinga sin partner till att sluta söka bekräftelse utanför förhållandet, eller till att vara ärlig om det. Om man inte kan och vill ha en relation med någon som är oärlig mot en, så får man avsluta så snart man får svart på vitt att partnern har ljugit om något. Om man däremot är ok med någon nivå av oärlighet, så kan man försöka rädda relationen, genom att locka tillbaka sin partner och/eller vänta och hoppas att eventuell tillfällig attaraktion/förälskelse/fling utanför relationen går över.

Tyvärr så är det svårt att svälja sin stolthet, och kränkthet, över situationen och handla rationellt. Det känns nog för de flesta som ett stort svek, och ett avvisande, om ens partner väljer att ha någon form av olämplig kontakt med andra. Det kan vara lätt att känna sig sårad, och att spåra in på misstänksamhet, kontrollbehov och att bli allmänt ledsen och grinig. Vilket tenderar att fullständigt ödelägga partnerns kvarvarande lust till relationen, och kanske även dennes känslor för en själv.

Om man lyckas hålla sig tillräckligt kylig och oberörd, så är det i stället nu man har chansen att visa sina bästa sidor, och att man är villig att förändra sitt beteende mot partnern, på ett djupgående och uthålligt sätt. Det bästa är kanske om man lyckas tänka att om det skiter sig så var det ändå inte vad man trodde från början. Att se partnern som en fjäril, som kommer att landa på den blomma som ser bäst ut för denne. Och att man själv skall göra allt man kan för att vinna tillbaka partnern, så att man aldrig kommer att ångra sig i framtiden och tänka att man hade kunnat göra mer.

Bli först klar över vad du själv vill. Kan/vill du leva lyckligt och harmoniskt i framtiden med din partner, trots det som redan har hänt?

Om nej, släpp henne direkt och gå vidare med sorgeprocess och resten av ditt liv.

Om ja, tänk rationellt och gör allt du kan för att attrahera (lugna, uppskatta, glädja etc) din partner, och undvik helt beteende som kan få henne att distansera sig ännu mer.

Lycka till oavsett!!
Citera
2018-03-16, 20:01
  #55
Medlem
En kvinna som känner kärlek och älskar sin man chattar inte med andra. Gör hon det så är det för att hon är "på väg ut" ur förhållandet. Det börjar väl ca 3-6 månader innan hon lämnar sitt förhållande att hon börjar leta efter en annan man att gå till.

Skippa spioneri, keyloggers, etc. Gör istället en insats för att rädda förhållandet, stärk hennes kärlek, passion och känslor till dig. Om du gör det så kommer hon sluta chatta/söka efter andra.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback