• 2
  • 3
2013-04-21, 07:57
Medlem
Blattebruds avatar
Hon är inte värd att tänkas på, snart träffar du en bättre.
Citera
2013-04-21, 09:06
Medlem
Hur går det TS? Hur mår du idag?
Citera
2013-04-21, 10:16
Medlem
Dumpa horan.
Citera
2021-09-03, 23:02
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadDog76
Det tog mig ca 6 månader att komma över henne. Fast jag tänker på henne än idag. Tex när jag hör någon speciell låt osv, dock så blir jag inte särskilt berörd utan jag tänker på henne sedan går det över.

Det är sådana berättelser som ger asfula träskpaddor ett alldeles för stort självförtroende. Dom ser ut som ett monster taget ur "The muppet show", och ändå ser dom sig som prinsessor. För att vi män ger dom uppmärksamhet.
Citera
2021-09-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaHannen
Det är sådana berättelser som ger asfula träskpaddor ett alldeles för stort självförtroende. Dom ser ut som ett monster taget ur "The muppet show", och ändå ser dom sig som prinsessor. För att vi män ger dom uppmärksamhet.
Ingen bryr sig om uppmärksamhet från män.

De enda kvinnor som bryr sig om uppmärksamhet från män är de som tjänar pengar på det.
Citera
2021-09-04, 01:02
Du har en helt naturlig reaktion och det kommer lätta med tiden, gör dig själv en tjänst och håll dig ifrån henne, rensa bort henne från sociala medier och ta bort bilder och allt som påminner.

Antingen kommer du aldrig mer höra av henne eller så kommer hon krypande med ursäkter och bortförklaringar och ursäktar sig, fall inte för det! det betyder endast att hon insett sitt misstag och vill ha dig tillbaka.. går du tillbaka kommer det aldrig vara som förr, du kommer alltid vara misstänksam och otroheten kommer alltid vara på tapeten.. det är inte värt det!

Stå på dig, du förtjänar bättre än en otrogen slyna.
Citera
2021-09-04, 01:19
En gång otrogen, alltid otrogen. It’s as simple as that.
Citera
2021-09-04, 02:05
Medlem
Varför vill ni inte veta orsaken till otroheten? Så att ni kan göra om samma misstag eller?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in