2012-09-28, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe27
Var det Köpmangatan 30???

Ja, Tommy har den adressen. Äger han huset som är lägenhet på övre plan och butikslokal på botten?

Varför ska det säljas, hade de köpt ny bostad? Förstår att villan i Kubbe brunnit och det var väl inte beboeligt längre så dit kunde de ju inte flytta, eller...?

Vad jag grunnar på är ju om det var en separation på G eller om de hittat nytt tillsammans...?

Här är iaf bild på huset där jag antar att "fallolyckan" skedde och fall från balkong kan nog uteslutas, tror inte man dör av den fallhöjden?

http://www.framtidianundsjo.se/syste...&KID=7181_7411
Citera
2012-09-28, 22:22
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Tycker det är rätt många kvinnor som bara "råkar ramla ut från balkongen". Än så länge är det väl inte offentligt vad som egentligen har hänt?

Speciellt anmärkningsvärt att de sällan råkar ramla från första våningen och kan berätta vad som hänt.

Nej, tredje eller högre upp brukar dessa "olyckor" ske, dessutom brukar dessa kvinnor valt att inte vara beroende av man och familj.
Citera
2012-09-28, 22:27
Medlem
hobbe27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Ja, Tommy har den adressen. Äger han huset som är lägenhet på övre plan och butikslokal på botten?

Varför ska det säljas, hade de köpt ny bostad? Förstår att villan i Kubbe brunnit och det var väl inte beboeligt längre så dit kunde de ju inte flytta, eller...?

Vad jag grunnar på är ju om det var en separation på G eller om de hittat nytt tillsammans...?

Här är iaf bild på huset där jag antar att "fallolyckan" skedde och fall från balkong kan nog uteslutas, tror inte man dör av den fallhöjden?

Nä han äger inte huset - de hyrde en av lägenheterna på övre plan! Huset ägs av Bröderna Eriksson . men det verkar då inte vara till salu!
Senast redigerad av hobbe27 2012-09-28 kl. 22:31.
Citera
2012-09-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe27
Nä han äger inte huset - de hyrde en av lägenheterna på övre plan! Huset ägs av Bröderna Eriksson . men det verkar då inte vara till salu!

Men frågan är då var paret skulle flytta, någon som vet? Jag fiskar fortfarande efter en ev. separation...sådant brukar kunna göra toksvartsjuka män som galna....(ingen annan ska få dig typ...). För lägenheten ska ju uppenbarligen hyras ut eller har Tommy redan insett att han kommer att få sitta på kåken i flera år och sagt upp bostaden först nu?
Citera
2012-09-28, 22:35
Medlem
hobbe27s avatar
Citat:
Men frågan är då var paret skulle flytta, någon som vet? Jag fiskar fortfarande efter en ev. separation...sådant brukar kunna göra toksvartsjuka män som galna....(ingen annan ska få dig typ...). För lägenheten ska ju uppenbarligen hyras ut eller har Tommy redan insett att han kommer att få sitta på kåken i flera år och sagt upp bostaden först nu?

Var ser du att den ska hyras ut?
Citera
2012-09-28, 22:41
Medlem
Citat:

Enligt säkra källor var ett nytt hus beställt till Kubbe där det förra brann ner.
Edit: Angående spekulationerna att det skulle kunna vara en "fallolycka" på utsidan av huset tror jag inte heller på de. Har nämligen hört att gubben som trots att han hör dåligt hade hört ett kraftigt duns/ar (osäker) från övervåningen. Alltså där Englund bodde
Senast redigerad av wooah 2012-09-28 kl. 22:54.
Citera
2012-09-29, 11:56
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggdoll3
Speciellt anmärkningsvärt att de sällan råkar ramla från första våningen och kan berätta vad som hänt.

Nej, tredje eller högre upp brukar dessa "olyckor" ske, dessutom brukar dessa kvinnor valt att inte vara beroende av man och familj.
Första våningen har sällan balkong och har den det och man trillar ner därifrån så kanske det inte är så mycket att berätta.
Citera
2012-09-30, 08:47
Medlem
tigersaid86s avatar
Hedersmord
Citera
2012-09-30, 08:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Hedersmord
Har du något belägg för att en person med helsvenskt namn begår hedersmord på en kvinna med helsvenskt namn, eller vill du bara visa att du inte har en susning om vad brottet handlar om?
Citera
2012-09-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Hedersmord

Patetiska svenne, du lyckades inte den här gången.

Har Fup kommit?

Bodde i Ö-vik i ca: 10 år och känner faktiskt inte igen ansikten på GM och BO.
Däremot ser hon inte svensk ut ..
Citera
2012-09-30, 19:21
Medlem
TiltRages avatar
Citat:

Man kan ju dö av att ramla från en trottoarkant om man slår sig "fel".
Skulle vara intressant att veta vad som har kommit fram, än så länge finns det alldeles för lite information i den här tråden för att kunna göra sig en vettig uppfattning.
Citera
2012-09-30, 19:30
Medlem
Det är ju inte konstigt att lite information finns med tanke på att han sitter nu där han sitter... men jag har varit i denna lägenhet och kan säga att när jag gick uppför denna trapp från hallen så sa jag-shit vilken "dödstrappa" den är verkligen super brant och hemsk, men känns som att man måste vara närmare 80 år innan man rackt avlider utav ett fall i trappen, min teori är att dom bråkat och att T dunkat hennes huvud i väggen ett XXXXX antal gånger sedan knuffat henne utför trappen (För attt det skulle se ut som en fallolycka) och i trappen så fick hon nog rejäla smällar också pga utav att trappen ser ut som den gör!! jag har hört ryckten om att när ambulanspersonalen kom på plats så var hennes huvud dubbelt så stort som i normala fall och det får man ju inte av bara några smällar mot huvudet!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in