Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-07-29, 15:07
  #97
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allheder
Aromatiserar i regel ganska bra så administrerar dagliga injektioner för att manipulera E2 konvertering, men blir en hel del testo i omlopp dagligen på denna dos med snabba estrar så det är svårt att undgå aromatisering ändå.

Jag har alltid synsätt att AI är förödande mediciner för lipidprofilen, främst HDL kolesterolet och ska undvikas i största mån ifall man kan.

På 560 ew (80 mg ed) kommer jag undan på ca 1 - 1,5 mg adex i veckan men på 700 ew nu kör jag 0.5 mg varannan dag för att få bort extra bloat och hålla hyn, blodtrycket i schack osv.


Hade velat prova över grammet med just Propionate då jag inte gjort det tidigare men kan bli svårt att kontrollera E2. Svarar så djävulskt mycket bättre på snabbt än långsamt.


Vad kör du själv?

Mvh

Där tänker vi lika, har aldrig kört någon AI till mina testokurer (c/e) just av den anledningen.
Ibland har jag sneglat på det när jag käkat fel och blivit bloated, men ändrar snabbt kosten så går det att styra ganska bra ändå.

Jag är inte ute efter att bygga mycket massa, så jag har inget direkt kaloriöverskott i dieten, utan har välmående och vitalitet i fokus. Även om jag i stort sett tränar dagligen.

Kör 250 mg mån & tors.
Citera
2021-07-29, 16:19
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Där tänker vi lika, har aldrig kört någon AI till mina testokurer (c/e) just av den anledningen.
Ibland har jag sneglat på det när jag käkat fel och blivit bloated, men ändrar snabbt kosten så går det att styra ganska bra ändå.

Jag är inte ute efter att bygga mycket massa, så jag har inget direkt kaloriöverskott i dieten, utan har välmående och vitalitet i fokus. Även om jag i stort sett tränar dagligen.

Kör 250 mg mån & tors.


Allt är ju så individuellt när det kommer till AAS. Vissa behöver ingen AI på höga doser medans vissa kan behöva ett tillägg på ordinarie TRT.

Jag skulle inte vara alltför rädd däremot att inkludera AI ifall du får E2 sides och behöver reglera halterna. Det finns många negativa hälsoaspekter med alldeles för högt östrogen men särskilt högt blodtryck som också tär på kardiovaskulära hälsan.

Många överdriver AI däremot och förstår inte att ifall man aromatiserar i högre utsträckning kan man kontra detta med att applicera en tätare injektionsfrekvens och dela upp doserna.
Citera
2021-08-07, 07:03
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allheder
Aromatiserar i regel ganska bra så administrerar dagliga injektioner för att manipulera E2 konvertering, men blir en hel del testo i omlopp dagligen på denna dos med snabba estrar så det är svårt att undgå aromatisering ändå.

Jag har alltid synsätt att AI är förödande mediciner för lipidprofilen, främst HDL kolesterolet och ska undvikas i största mån ifall man kan.

På 560 ew (80 mg ed) kommer jag undan på ca 1 - 1,5 mg adex i veckan men på 700 ew nu kör jag 0.5 mg varannan dag för att få bort extra bloat och hålla hyn, blodtrycket i schack osv.


Hade velat prova över grammet med just Propionate då jag inte gjort det tidigare men kan bli svårt att kontrollera E2. Svarar så djävulskt mycket bättre på snabbt än långsamt.


Vad kör du själv?

Mvh

Jag kör vanligtvis bara 250mg test E e5d och kastar in lite smått och gott mellan åt mest har väl varit eq winar men även kört tren under åren. Nu har jag börjat få lite tankar på köra test P istället för jag började med mast p för nån vecka sen. Hur ofta går du tar blodprover när du ligger på snabba etrar? Sticker du dig hellre varje dag med lägre dos än varannan med högre? Är det då för jämnare nivåer eller finns det någon annan idé med att göra så? Låter jäkligt intressant ska kanske pröva att köra 50mg varje dag tsm med mast p eller tycker du jag ska köra den varannan dag? Tack så mycket för svar
Citera
2021-08-12, 14:24
  #100
Medlem
Någon som vet något om märket Medi pharma ? Tänkte köpa hem de och cruise & Blast
Citera
2021-08-12, 18:03
  #101
Medlem
HeadOfBoos avatar
Bara testo ca 125 e6d sedan blast när det behövs och jag är hel och frisk.
Citera
2021-08-21, 09:19
  #102
Medlem
s44ms avatar
Finns flertal varianter. När jag var i min sk "prime time" brukade vi köra högre doser i perioder för att sedan köra en sk brygga imellan..På senare tid "Blastar" folk för att sedan gå över till testo only imellan.

Vi har även Mr. Rich Pianas metod där han bytte prepp var 14-30:e dag,,ex
v1-6 tren E
v6-10 Mast
V10-16 EQ
etc etc
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback