Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-22, 15:19
  #1
Medlem
Wretch32s avatar
Som rubriken lyder.

Vad ligger ni på, ni som är "ON" året om?

Är det endast lågdos Testo E/Testo C, t.ex 250-500mg e5d/e7d?

Eller kör ni Testo E/ Testo C som bas och blastar i perioder med diverse andra prepparat?

Övrigt:
Har inte några egna planer på att lägga mig året runt förrän om 3-5år.
Är mest nyfiken på vad ni som själv legat på året om har kört för upplägg.

P.s. Ni får gärna berätta om era egna erfarenheter, vad som varit bra/dåligt osv D.s.

Mvh
Citera
2012-09-22, 15:35
  #2
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Lägg dig på en cruise bas tex 125-500mg testo e4-6d. Lägg in andra steroider vid din "blast" tex 200mg testo prop EOD i 8 veckor och 40mg dbol på de.

mvh
Citera
2012-09-22, 15:38
  #3
Medlem
Tren e och testo e som bas, sen kastar jag in testo p och tren a när jag vill blasta.
Citera
2012-09-22, 15:42
  #4
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Tren e och testo e som bas, sen kastar jag in testo p och tren a när jag vill blasta.

Vilken dos är cruse för dig?
Citera
2012-09-22, 15:57
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Tren e och testo e som bas, sen kastar jag in testo p och tren a när jag vill blasta.

när jag la på året om stannade ökningarna upp oavsett om jag la till trne,dbol,oxar eller ingenting alls...du har inte det problemet? för mig var det varken träningsupplägg eller kost som var problemet, det var att kroppen verkligen blev resistent emot det.
Citera
2012-09-22, 16:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Vilken dos är cruse för dig?

500 mg testo e + 200 mg tren e ew

Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
när jag la på året om stannade ökningarna upp oavsett om jag la till trne,dbol,oxar eller ingenting alls...du har inte det problemet? för mig var det varken träningsupplägg eller kost som var problemet, det var att kroppen verkligen blev resistent emot det.

Nope, inga såna problem. Slänger in slin när jag tycker att det går för långsamt
Citera
2012-09-22, 16:52
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Lägg dig på en cruise bas tex 125-500mg testo e4-6d. Lägg in andra steroider vid din "blast" tex 200mg testo prop EOD i 8 veckor och 40mg dbol på de.

mvh



Nu va det ju inte det han frågade.

Ont, lågdos testo, sen blastperioder med prepp som är anpassade för ditt mål.
Citera
2012-09-22, 17:00
  #8
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yvol
Nu va det ju inte det han frågade.

Ont, lågdos testo, sen blastperioder med prepp som är anpassade för ditt mål.
Vad är skillnaden på ditt svar och mitt som jag tydligt skrev "tex" vid? Helt enkelt exempel på hur det kan gå till.
Citera
2012-09-22, 17:37
  #9
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
500 mg testo e + 200 mg tren e ew

Okej, gillar själv dosen 500mg testo ew som cruse, mitt blodtryck ligger också bra då (under 140/80 och puls på runt 50).
Lägger jag deca på det samlar jag på mig en hel del vätska och blodtrycket går upp en hel del, det är när jag ligger på mycket kolhydrater...
Citera
2012-09-22, 18:50
  #10
Medlem
Wretch32s avatar
Härligt med så många svar på så kort tid grabbar,
alltid härligt och väldigt intressant att höra andra folks egna erfarenheter!


Ifall det inte framkom i trådstarten, så var det INTE tänkt att jag skulle lägga mig på året om.
Var mest intresserad av vad ni med egna erfarenheter brukar lägga er på för prepparat, samt doser.

Testocyp säger att hans ökningar stannade upp när han låg på året om.
Någon annan som upplevt att ni blivit "resistanta"?

Mvh
Citera
2012-09-22, 20:26
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wretch32
Härligt med så många svar på så kort tid grabbar,
alltid härligt och väldigt intressant att höra andra folks egna erfarenheter!


Ifall det inte framkom i trådstarten, så var det INTE tänkt att jag skulle lägga mig på året om.
Var mest intresserad av vad ni med egna erfarenheter brukar lägga er på för prepparat, samt doser.

Testocyp säger att hans ökningar stannade upp när han låg på året om.
Någon annan som upplevt att ni blivit "resistanta"?

Mvh
Testo e som bas sen lägger ja in olika prepp alltifrån oxar,tren osv osv
Citera
2012-09-22, 21:05
  #12
Medlem
Testo+tren e+eq som bas, blastar med npp, dbol+win om vart annat. Tänker testa dbol+superdrol och se till nästa blast.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback