2012-09-22, 00:28
Medlem
Hallå kamrater!

Jag är urusel på det här med datorer och vill jättegärna få lite råd av er som kan. Jag vill ha en bärbar dator som jag kan spela musik, se film, rita i ps med och även spela spel såsom call of duty och sims haha.

En väns vän vill sälja sin HP probook 6450B för 2000 kronor och jag är väldigt sugen då jag tröttnat på min lilla acer aspire one med tre borttappade tangentknappar...

Jag vill inte ha en dator som är seg eller inte klarar av att ha flertal program öppna samtidigt (som min nuvarande dator).

Om jag förstått det rätt så finns det inget hdmi-uttag på HP-datorn? Men det går väl att köpa någon sladd som löser det va? Gud, jag är riktigt kass på det här! Haha hjälp är väldigt uppskattat.

Tack!
Citera
2012-09-22, 04:02
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunbird
Hallå kamrater!

Jag är urusel på det här med datorer och vill jättegärna få lite råd av er som kan. Jag vill ha en bärbar dator som jag kan spela musik, se film, rita i ps med och även spela spel såsom call of duty och sims haha.

En väns vän vill sälja sin HP probook 6450B för 2000 kronor och jag är väldigt sugen då jag tröttnat på min lilla acer aspire one med tre borttappade tangentknappar...

Jag vill inte ha en dator som är seg eller inte klarar av att ha flertal program öppna samtidigt (som min nuvarande dator).

Om jag förstått det rätt så finns det inget hdmi-uttag på HP-datorn? Men det går väl att köpa någon sladd som löser det va? Gud, jag är riktigt kass på det här! Haha hjälp är väldigt uppskattat.

Tack!

om det är exakt denna modell: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=628254 så kommer det itne gå att lira några tyngre spel alls. Grafikkortet är helt avhängt.

Probooks brukar i regel inte vara gjorda för spel.

Datorn jag länkade har endast VGA och denna plugg används isåfall för anslutning till TVn.. dock hänger itne ljudet med så där måste man ha en separat audiokabel till TVn eller stereon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in