2012-09-28, 23:28
Medlem
Cheetas avatar
Skärp till er nu. Vart har alla skarptsynta flashbackhjärnor tagit vägen? Ni brukar ju vara så smarta i vanliga fall.
Notera rännstenspressen, de drar sig för att gräva för djupt i denna dynghög. Till och med slaskmedia begriper att arabmorsan är helt körd. Om hon inte är missbrukare så har hon någon annan fundamental defekt, inget kan vara mer solklart.

"Åka hem till mamma" yrade någon... Tjenare, åka hiss ner i misär, elände, missbruk och en uppväxt på nordafrikas mörkaste bakgårdar säger jag.

Flashbackkollektivet är förjävligt blåögda ibland.
Senast redigerad av Cheeta 2012-09-28 kl. 23:31.
2012-09-28, 23:38
Medlem
-TheRiddle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeta
Skärp till er nu. Vart har alla skarptsynta flashbackhjärnor tagit vägen? Ni brukar ju vara så smarta i vanliga fall.
Notera rännstenspressen, de drar sig för att gräva för djupt i denna dynghög. Till och med slaskmedia begriper att arabmorsan är helt körd. Om hon inte är missbrukare så har hon någon annan fundamental defekt, inget kan vara mer solklart.

"Åka hem till mamma" yrade någon... Tjenare, åka hiss ner i misär, elände, missbruk och en uppväxt på nordafrikas mörkaste bakgårdar säger jag.

Flashbackkollektivet är förjävligt blåögda ibland.

"Tjenare, åka hiss ner i misär, elände, missbruk och en uppväxt på nordafrikas mörkaste bakgårdar säger jag."
Och där kommer alla fördomarna fram, rasssiiiiiissssst!
Och även om det skulle vara så så har inte jag lust att betala för alla miljarder somkan tänkas ha det bättre här. Nej tack, det räcker helt enkelt inte våra pengar till.
Så hem till mamma i Algeriet med babbeungen nu, UT. Jag kan sträcka mig till att bidra till en enkel biljett hem.
2012-09-29, 00:01
Medlem
Cheetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
"Tjenare, åka hiss ner i misär, elände, missbruk och en uppväxt på nordafrikas mörkaste bakgårdar säger jag."
Och där kommer alla fördomarna fram, rasssiiiiiissssst!
Och även om det skulle vara så så har inte jag lust att betala för alla miljarder somkan tänkas ha det bättre här. Nej tack, det räcker helt enkelt inte våra pengar till.
Så hem till mamma i Algeriet med babbeungen nu, UT. Jag kan sträcka mig till att bidra till en enkel biljett hem.

Vem fan i världen bryr sig om vad du vill betala för eller inte?
2012-09-29, 04:02
Medlem
Svamphoras avatar
Arabdjuren har ju så konstiga traditioner, dom kan inte gifta sig hur dom vill, kan det inte vara så att haddile är ett bastard-child, en oäkting som drar skam för arabmorsan?
2012-09-29, 04:25
Medlem
Cheetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamphora
Arabdjuren har ju så konstiga traditioner, dom kan inte gifta sig hur dom vill, kan det inte vara så att haddile är ett bastard-child, en oäkting som drar skam för arabmorsan?

Inte osannolikt. Någon pappa till barnet har ännu inte synts till och pojkvännen/barnvaktens roll är oklar. Ingen lätt sits i arabvärlden att som ogift kvinna få barn så att släkten är mer eller mindre förbannade förefaller troligt.
2012-09-29, 10:14
Medlem
Golonkas avatar
Idag kommer P1 och programmet Medierna att granska Haddlilegate och medias agerande i fallet. Kan bli oerhört intressant!! Slå på radion och ställ in P1 kl. 11.03!!!
2012-09-29, 10:35
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeta
Inte osannolikt. Någon pappa till barnet har ännu inte synts till och pojkvännen/barnvaktens roll är oklar. Ingen lätt sits i arabvärlden att som ogift kvinna få barn så att släkten är mer eller mindre förbannade förefaller troligt.
Hur mycket du en försöker att demonisera mamman så kan du inte bortse från vad hon vill.Fosterföräldrarna och socialtjänsten är snudd på kidnappare och det är väldigt problematiskt.
2012-09-29, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saffransnisse
Rätt eller fel! Jag tror denna "vackra blomma" just nu sitter och lindar
sina "gardiner" ännu tajtare kring sitt huvud!

Det här blir väl inte "blomman" lika upprörd över?!

http://www.expressen.se/nyheter/mellanosterns-kvinnor-har-vi-glomt-dem/

Hur extremt är egentligen Algeriet när det gäller islamidiotin? Någon..?

Bara tanken att H kommer(?) att bli en del av denna kvinnoförtryckar
kultur/religion får det att vändas sig i magen!

Yupp. Svenska rasister behandlar kvinnor lika illa som muslimsk hardcore. Läs i tråden hur exempelvis nicket Golonka uttrycker sig. Det är bara kvinnor som piskas. EN VIT MAN är det som ska skyddas och bevaras. Värdestegen ser ut så här:

VIT RASIST
VIT MAN
FÄRGAD MAN
VITT BARN
VIT KVINNA
FÄRGAD KVINNA
FÄRGAT BARN

Lilla Hadille beskrevs som prostituerad i tråden. Fostermamman har blivit smädad, likaså kvinnor man tror engagerat sig i tråden. Det är bara kvinnor som det trampas på i denna tråd, och övriga samhället.
Senast redigerad av hammocken 2012-09-29 kl. 11:01.
2012-09-29, 11:24
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammocken
Yupp. Svenska rasister behandlar kvinnor lika illa som muslimsk hardcore. Läs i tråden hur exempelvis nicket Golonka uttrycker sig. Det är bara kvinnor som piskas. EN VIT MAN är det som ska skyddas och bevaras. Värdestegen ser ut så här:

VIT RASIST
VIT MAN
FÄRGAD MAN
VITT BARN
VIT KVINNA
FÄRGAD KVINNA
FÄRGAT BARN

Lilla Hadille beskrevs som prostituerad i tråden. Fostermamman har blivit smädad, likaså kvinnor man tror engagerat sig i tråden. Det är bara kvinnor som det trampas på i denna tråd, och övriga samhället.

Äh håll käften, din jävla kossa! Var "piskar" jag kvinnor, menar du? Var har jag beskrivit Haddile som prostituerad? Jag har smädat fostermamman, men det finns det tammefan grund för! Hon försöker aktivt att stjäla en annan kvinnas barn!!

Till skillnad från dig, bonnkärring, så skyddar jag (vit medelålders man och "rasist") lilla Haddile och hennes mammas rätt att åtminstone få sina möjligheter att bilda familj prövade!

Du, däremot, förefaller tycka att om exempelvis lilla brittiska Madelaine påträffas, så ska hon få stanna hos sin kidnappare!

Du anser att biomamman inte är kapabel att någonsin vara Haddiles mor baserat på hennes etnicitet!

Gå och dö med dig!!
2012-09-29, 11:26
Medlem
Sokolovas avatar
Medierna skulle behöva mer tid men Cantwell hann göra bort sig ordentligt. Socialtjänsten och familjehemmet skonades.
2012-09-29, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Äh håll käften, din jävla kossa! Var "piskar" jag kvinnor, menar du? Var har jag beskrivit Haddile som prostituerad? Jag har smädat fostermamman, men det finns det tammefan grund för! Hon försöker aktivt att stjäla en annan kvinnas barn!!

Till skillnad från dig, bonnkärring, så skyddar jag (vit medelålders man och "rasist") lilla Haddile och hennes mammas rätt att åtminstone få sina möjligheter att bilda familj prövade!

Du, däremot, förefaller tycka att om exempelvis lilla brittiska Madelaine påträffas, så ska hon få stanna hos sin kidnappare!

Du anser att biomamman inte är kapabel att någonsin vara Haddiles mor baserat på hennes etnicitet!

Gå och dö med dig!!

Jag vill ogärna säga att min teori stämmer.
2012-09-29, 13:29
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka

Gå och dö med dig!!
Ingen ide att leka don quijote och jaga värderkvarnar...
När en röd feministisk muslimkramare rycker ut för att försvara baktikhäxor, sossar, feminister,invandrare eller pkmedia spelar lag och rätt eller mänskliga rättigheter ingen roll.
När du anser att en invadrarkvinna från ett muslimskt samhälle skall ha samma rättigheter som en svensk kvinna så blir du islamofob, tokskallarna saknar logik.
Eftersom asen som genomfört den kollektiva kommunala kidnappningen är röda baktikhäxor och pktroll så är det helt ok att ljuga och smutskasta den biologiska mamman utan att ha någon som helst grund för det.
Tokkärringarna kommer aldrig att ge dig rätt på någon punkt för då rasar deras världsbild samman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in