Citat:
Ursprungligen postat av hammocken
Yupp. Svenska rasister behandlar kvinnor lika illa som muslimsk hardcore. Läs i tråden hur exempelvis nicket Golonka uttrycker sig. Det är bara kvinnor som piskas. EN VIT MAN är det som ska skyddas och bevaras. Värdestegen ser ut så här:
VIT RASIST
VIT MAN
FÄRGAD MAN
VITT BARN
VIT KVINNA
FÄRGAD KVINNA
FÄRGAT BARN
Lilla Hadille beskrevs som prostituerad i tråden. Fostermamman har blivit smädad, likaså kvinnor man tror engagerat sig i tråden. Det är bara kvinnor som det trampas på i denna tråd, och övriga samhället.
Äh håll käften, din jävla kossa! Var "piskar" jag kvinnor, menar du? Var har jag beskrivit Haddile som prostituerad? Jag har smädat fostermamman, men det finns det tammefan grund för! Hon försöker aktivt att stjäla en annan kvinnas barn!!
Till skillnad från dig, bonnkärring, så skyddar jag (vit medelålders man och "rasist") lilla Haddile och hennes mammas rätt att åtminstone få sina möjligheter att bilda familj prövade!
Du, däremot, förefaller tycka att om exempelvis lilla brittiska Madelaine påträffas, så ska hon få stanna hos sin kidnappare!
Du anser att biomamman inte är kapabel att någonsin vara Haddiles mor baserat på hennes etnicitet!
Gå och dö med dig!!