Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-10-02, 17:55
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UR144
Down?
nattstad var nere en sväng, men här kommer jag att visa hur man mixar dom nyare preparaten även testa andra lagliga preparat!
Citera
2012-10-04, 17:04
  #38
Medlem
beställt mina så kallat kemikalier nu blev ur114. luktar det mycket undertiden det ligger i acitonet och man väntar på det ska avdunsta, som jag bor hemma undrar jag fall det e säkert att göra det på mitt rum eller fall jag ska använda garaget. och funkar det att använda organo som knaster?
Citera
2012-10-06, 12:17
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilovemyweed
beställt mina så kallat kemikalier nu blev ur114. luktar det mycket undertiden det ligger i acitonet och man väntar på det ska avdunsta, som jag bor hemma undrar jag fall det e säkert att göra det på mitt rum eller fall jag ska använda garaget. och funkar det att använda organo som knaster?

nja det luktar väl ganska mycket så jag skulle hellre använt garaget om det inte är för kallt tar längre tid för acetonet och dunsta om det är på ett kallt ställe. angående organo så testa och rök vanligt organo och kolla så det inte är för starkt annars äre bara och köra på
Citera
2012-10-06, 13:12
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderss0n93
nja det luktar väl ganska mycket så jag skulle hellre använt garaget om det inte är för kallt tar längre tid för acetonet och dunsta om det är på ett kallt ställe. angående organo så testa och rök vanligt organo och kolla så det inte är för starkt annars äre bara och köra på

okej för göra de då, tänkte lägga i lite apelsin och klämentin skal för lukten, tror du det blir bra att blanda 1g ur-114 med 50g?
Citera
2012-10-06, 14:03
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilovemyweed
okej för göra de då, tänkte lägga i lite apelsin och klämentin skal för lukten, tror du det blir bra att blanda 1g ur-114 med 50g?
Om det är potent UR så brukar det bli en bra mix.
Citera
2012-10-06, 17:50
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UR144
Om det är potent UR så brukar det bli en bra mix.

okej får testa och se då, tror det skulle vara 95%rent. btw testa lägga lite organo i en påse med apelsin skall, det luktar inte organo längre luktar bara äckligt.
Citera
2013-08-02, 20:05
  #43
Medlem
Hejsan undrar om man kan bara röka knaster rakt av, alltså rulla en med bara knaster? tacksam för snabba svar
Citera
2013-08-08, 18:00
  #44
Avstängd
trippingballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lluukkas
Hejsan undrar om man kan bara röka knaster rakt av, alltså rulla en med bara knaster? tacksam för snabba svar


HAHA shiet du får min röst för det dummaste inlägget i denna tråd iaf!

Testa vetja !
Citera
2013-09-10, 10:40
  #45
Medlem
Använder denna tråden för en snabb fråga. Någon som kan skriva ett PM till mig vart man kan köpa pulver och vilket pulver som är bäst. Skulle blivit mycket glad!
Citera
2013-09-29, 01:14
  #46
Medlem
Ta antingen vatten och koka upp med salt, för salteT löser upp det fina pulvret. Mellersta 2-3 dl aderton. Blanda i med 100 g piptobak/rå tobak/te
Citera
2013-09-29, 01:47
  #47
Medlem
Läste lite mera i tråden... shit va tröga människor de finns :s
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback