Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-09-18, 13:43
Medlem
Erik Östs avatar
Jag vet inte hur man länkar med androidtelefonen men om ni söker upp rysslands röst webbsida hittar ni den nyheten.

Vad sägs?

(om någon hittar och vet hur man klistrar in länken v.v gör det ,tack på förhand.)
Senast redigerad av Erik Öst 2012-09-18 kl. 13:47. Anledning: komplettering
Citera
2012-09-18, 13:48
Medlem
Fladder-Fittas avatar
Fittan till er tjänst: http://swedish.ruvr.ru/2012_09_18/88588641/

Problematiskt givetvis. Men det är ju Ryssland. Det som kommer att skada oss mest är att alla videos på ryssar som kraschar med bilar, dör, raserar byggnader, gore osv kommer att begränsas.

Youtube är dock inte det enda videoorganet på nätet. Så helt hopplöst är det inte.
Citera
2012-09-18, 13:57
Medlem
GrusNegers avatar
Fast det ända roliga från ryssland är ju alla sjuka saker och de läggs inte upp på Youtube.
Citera
2012-09-18, 14:02
Medlem
Genophobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrusNeger
Fast det ända roliga från ryssland är ju alla sjuka saker och de läggs inte upp på Youtube.

Håller med föregående talare här. Känns dock som att om Ryssland gör detta kommer det finnas en risk att våran kära regering tycker att det är dags att dra åt censurremmen här med.

// Genop
Citera
2012-09-18, 16:31
Medlem
zajjahs avatar
ingen mer fps russia då ;(
Citera
2012-09-18, 16:44
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Fast fps-russia är ju en amerikan. Hejps!
Citera
2012-09-18, 17:10
Medlem
rEEgs avatar
Vilken hemsk sorts censur egentligen.
Hur ska ryssarna kolla på söta kattungar nu?

Undra om dom kommer fixa fram en RuTube?
Citera
2012-09-18, 18:06
Moderator
Fear2bes avatar
Va löjligt! Ska dom också importera den politiska korrektheten och förvägra sitt folk den smått fjantiga och humoristiska filmen "Innocence of Muslims"?

Rent ut sagt löjligt! Ryssar är väl inte så känsliga?
Citera
2012-09-18, 18:11
Medlem
White.Sauces avatar
youtube är redan hårt censurerad. Utöver det censurerar alla länder internet till viss grad . Ur det perspektivet blir inte ryssarnas beslut anmärkningsvärt.
Citera
2012-09-18, 18:35
Medlem
Skid-masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah

Han bor i usa idiot
Citera
2012-09-18, 19:59
Medlem
Wal1bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrusNeger

Tacka vet jag den gamla goda tiden då Jeltsin styrde Ryssland, då behövdes ingen YouTube!
Citera
2012-09-18, 20:25
Medlem
Erik Östs avatar
Äntligen hemma så man kan skriva på datorn ist! (hur länge det nu får vara?)

Nu ska man nog ta både russia today eller rysslands röst med en nypa salt . Lite fox news över dom , fast tvärtom eller hur jag ska uttrycka det,men det finns nog en liten chans , som någon redan påpekat, att sånt här kan smitta av sig.

Jag är en pessimist , det vet jag, men är förvånad att de som har den riktiga makten i världen fortfarande accepterar ett någotsånär fritt internet än så länge.(bankirerna)

I framtiden tror jag att de kommer göra sitt yttersta för att sabotera fred,frihet och som i det här fallet det fria ordet.

Ungdomar!(jag tror jag är över medelålder här) Håll utkik bara och använd kritiskt tänkande I ALLT vill jag bara föra vidare.

När jag var ung trodde jag att allt var svart eller vitt bara. Så är det inte och internet är outstanding , jämfört med mainstreammedia, på att hitta information som inte går maktens väg.

Sköt om er!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in