Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-17, 09:54
  #1
Medlem
Energidrickas avatar
Hur mycket Stilnoct behöver jag att ta Rektalt (Röven) för att få en flummig effekt, är inte en van bensoperson. endast ätit Imovane i en månad men fick stilnoct ist pga metalsmaken.
Och fungerar det att ta Rektalt på stilnoct?
2012-09-17, 10:51
  #2
Medlem
listigts avatar
Varför ska du ta rektalt? Det är inte så kul att "flumma" på enbart stilnoct. Rök en spliff till det eller drick någon bärs så blir du knasig i skallen, annars tycker jag inte mycket händer (om man inte försöker sova, då funkar de utmärkt).
2012-09-17, 11:19
  #3
Medlem
Energidrickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigt
Varför ska du ta rektalt? Det är inte så kul att "flumma" på enbart stilnoct. Rök en spliff till det eller drick någon bärs så blir du knasig i skallen, annars tycker jag inte mycket händer (om man inte försöker sova, då funkar de utmärkt).

Darför det är ju mer slöseri att ta det oralt när man kan ta det i röven. Så fungerar det att trycka upp det i arslet eller ej?
2012-09-17, 15:21
  #4
Medlem
Hattpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energidricka
Så fungerar det att trycka upp det i arslet eller ej?
Det fungerar, helt klart. Är dock osäker på hur hög biotillgängligheten är vid rektal administrering.
2012-09-17, 16:07
  #5
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigt
Varför ska du ta rektalt? Det är inte så kul att "flumma" på enbart stilnoct. Rök en spliff till det eller drick någon bärs så blir du knasig i skallen, annars tycker jag inte mycket händer (om man inte försöker sova, då funkar de utmärkt).

Z-analoger som Imovane/Stilnoct o Etizolam slår på bäst rektalt helt enkelt.

10-20 mg Stilnoct räcker för TS.

Lös upp tabletterna i 3 ml vatten o upp med det där solen inte skiner.
2013-03-26, 01:09
  #6
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Z-analoger som Imovane/Stilnoct o Etizolam slår på bäst rektalt helt enkelt.

10-20 mg Stilnoct räcker för TS.

Lös upp tabletterna i 3 ml vatten o upp med det där solen inte skiner.

Sorry för bump, sökte och hittade den här och tyckte det passade här.
Ja, tycker ikto funkar OK även om stilnoct/imo osv är att föredra.

(eller midazolam eller vad det heter, det man brukar få iv på sjukhus, det är la vattenlösligt?)


Intressant Slingshot. Har en liten plugg-fas då jag behöver kombatera långt subutexmissbruks-nedtrappning (vilket jag typ skriver i varje tråd, haha, jävla apa man är ibland)'



Funkar flubrom. / pyro lika bra som te x stilnoct och estizolam (att lösa i 2-5ml vatten då, beroende på dos och bindemedel/pillerstorlek)? Hann ej testa est. själv, hade mycket annat just då, men jag är familjär med bensos och de många tillvägagångssätten att förbruka dem ;p

Lev väl ;D godnatt
2013-10-22, 17:57
  #7
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evion
Sorry för bump, sökte och hittade den här och tyckte det passade här.
Ja, tycker ikto funkar OK även om stilnoct/imo osv är att föredra.

(eller midazolam eller vad det heter, det man brukar få iv på sjukhus, det är la vattenlösligt?)


Intressant Slingshot. Har en liten plugg-fas då jag behöver kombatera långt subutexmissbruks-nedtrappning (vilket jag typ skriver i varje tråd, haha, jävla apa man är ibland)'



Funkar flubrom. / pyro lika bra som te x stilnoct och estizolam (att lösa i 2-5ml vatten då, beroende på dos och bindemedel/pillerstorlek)? Hann ej testa est. själv, hade mycket annat just då, men jag är familjär med bensos och de många tillvägagångssätten att förbruka dem ;p

Lev väl ;D godnatt

Svar nej, endast Z-analoger som får grymt mkt bättre o sjukt snabbt påslag, imovane/stilnoct slår lika snabbt om inte snabbare än IV, Rektalt. Effekten/Biotillgängligheten två/tre dubblas rektalt än om du äter dina imo/noct! Med vänlig hälsning Raideq
2017-01-02, 18:40
  #8
Medlem
Solituders avatar
Dubblas/tredubblas? Doubt it! Gärna en källa på det. Jag smälter dom dock i underläppen och innan man vet ordet av så har man somnat. Ett mirakel.. har haft sådan grov insomnia i så många år, men Stilnox funkar faktiskt. Innan fick man proppa i sig benso, propavan, theralen, imovane och alkohol tills man stupade. Imovane däremot är lika dåligt som allt annat piss dom ger en. Tilläggas bör att jag äter stora doser Rivotril och Diazepam och ibland även Alprazolam, dagligen. Tog 20 mg Rivo och 10 mg Bensedin tillsammans med 2 öl för en timme sedan, men det går bannemig inte att bli flummig längre.
Kanske ska ta och lösa 2 Stilnox och köra upp i rossen och se om man blir nå mysigare. Just det, har intagit 4 mg Subutex med, varav 2 nasalt och 2 rektalt.

Fridens
__________________
Senast redigerad av Solituder 2017-01-02 kl. 18:42.
2017-01-02, 18:49
  #9
Moderator
Morfar-52s avatar
Gammal tråd, (FB) Imovane/Stilnoct (zopiklon/zolpidem) fanclub (FB) FAQ: z-preparat - info om Stilnoct (zolpidem), Imovane (zopiklon) & Sonata (zaleplon) /låst

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback