Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-04-25, 18:56
  #73
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misslyckadbarn1
Jag har hög intag och röker på varje dag vid flera tillfälle. Har rökt på sen högstadiet. Är 18 nu!
Personligen tycker jag att cannabis i sig inte är farlig. Under de två-tre åren som jag brukade cannabis har jag inte stött på något större problem. Nuförtiden finns det ingenting roligare än att bara röka på. 😎

Det är oerhört terapeutiskt och avslappnande om inte annat, det hjälper mig att disconnecta från folks jävla skit hela tiden. Det har gjort mig lugnare och gett mig en självinsikt och rannsakan på ett djupare sätt än innan.

Ont. Jobbar och kombinerar det med röka(givetvis på kvällens slut efter jobbet, om folk skulle ha svårt att förstå det), inga problem att ha ett ordnat liv ändå.
Ordning o reda ligger i ryggmärgen på mig, därför bidrar det inte till något negativt för mig.
Citera
2020-01-13, 18:02
  #74
Medlem
Börjar dagen 05:30. Jobbar fram till 09:30. Tar en kaffe och tänder en bong. Laddar med ca 0,3g sativa. Drar hela. Sen jobbar jag vidare till 15:30. Äter lite. Går hem. Tänder nästa bong med 0,5g indica, helst LA confidential från DNA. Jobbar på till 20:30. Sen film. Sen i säng. Tar uppehåll på en vecka var 3e månad. Där jag bor är det legalt för enskilt bruk.
Citera
2020-01-13, 21:28
  #75
Medlem
Jag röker Vape istället för cigg. så röker väl kanske en gång i timman, Jag har ett skötsamt liv och jobbar natt.
Citera
2020-01-15, 02:18
  #76
Medlem
Röker mest och xhillar framför datorn när jag inte jobbar. Jobbar med ordentligt jobb som jag sköter väl.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback