Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-25, 17:07
  #13
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Som det verkar nu blir det dykning i Utila (Honduras) och i Taganga (Colombia) finns tid kanske det bjuds i Bocas Del Toro (Panama) också
Hur går det TS, har du dykit något i Karibiska havet i Colombia ännu?
Citera
2012-12-26, 13:55
  #14
Medlem
lottobarns avatar
Belize och honduras är absolut bäst om det är rev du vill dyka på!
Citera
2012-12-27, 23:54
  #15
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Hur går det TS, har du dykit något i Karibiska havet i Colombia ännu?

Drar på måndag! Dykning inplanerad i Belize, Honduras och Colombia
Citera
2013-08-11, 20:25
  #16
Medlem
HerrAnderssons avatar
Taganga är inte särskilt spännande att dyka i.
Bättre att spendera tiden ute i Tyrona park
Citera
2013-08-11, 23:35
  #17
Medlem
O.J-Kushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrAndersson
Taganga är inte särskilt spännande att dyka i.
Bättre att spendera tiden ute i Tyrona park

Fast nu går ju alla turer utom skeppdyket till tyrona park,
Citera
2013-08-13, 15:01
  #18
Medlem
När det ändå talas om dykning i sydamerika, hur ser det ut i Peru?
Citera
2013-11-01, 14:10
  #19
Medlem
Pulpas avatar
Har hört Jävligt mkt gott om de olika cenotes som finns i Mexiko. Ska vara helt unik och fantastiskt dykning. Har dock inte själv dykt i någon cenote, Ska även finnas rätt trevliga tjurhajsdyk i Mexiko, åtminstone under hajsäsongen

Vilken nivå dyker du på?
Citera
2013-11-07, 18:01
  #20
Medlem
Mariamurderers avatar
Jag ska göra ungefär samma resa som ts gjort, dock lite mer komprimerad... Planen är att börja i San Juan del sur i Nicaragua då jag vill inleda resan med chillande och surfande på stranden
Ställer denna fråga här då jag av erfarenhet hellre hör av någon som varit där än från flygbolagens hemsida och då jag har svårt att hitta någurlunda aktiva trådar om ämnet Centralamerika...!
Min fråga lyder: har någon koll på hur man lättast tar sig dit (San juan del sur)? Vilken stad flyger man till och hur gör man med bussbokning osv om det behövs? Det behöver ej vara bekvämt, men billigt vore nice!
Citera
2013-11-09, 02:51
  #21
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariamurderer
Jag ska göra ungefär samma resa som ts gjort, dock lite mer komprimerad... Planen är att börja i San Juan del sur i Nicaragua då jag vill inleda resan med chillande och surfande på stranden
Ställer denna fråga här då jag av erfarenhet hellre hör av någon som varit där än från flygbolagens hemsida och då jag har svårt att hitta någurlunda aktiva trådar om ämnet Centralamerika...!
Min fråga lyder: har någon koll på hur man lättast tar sig dit (San juan del sur)? Vilken stad flyger man till och hur gör man med bussbokning osv om det behövs? Det behöver ej vara bekvämt, men billigt vore nice!


Min egen erfarenhet säger att all form av transportbokning lättast görs på plats
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1963216

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback