Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-01, 22:06
  #13
Medlem
Mr-lalas avatar
Såg den nyss och det var inte en film jag vanligtvis skulle kolla på men den var faktiskt bra och berörde mig en hel del.

Ingen film man ska se på om man vill skratta eller se blod och biljakter. Mest en sån där film man tittar på en ensam och lugn kväll.
Citera
2012-11-04, 17:58
  #14
Medlem
Jag såg den precis. Inte den filmen som jag vanligtvis tycker om men jag blev faktiskt rörd av den. Mycket ovanligt.

Den var fin. Jag rekommenderar den å det varmaste.
Citera
2012-11-08, 17:21
  #15
Medlem
[complex]s avatar
Fin film.
Citera
2012-11-08, 22:10
  #16
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Riktigt bra film med överraskande djup. Synd bara att de gjorde allt de kunde för att dölja filmens djup i trailern, som ger en intrycket av att det är en skojfrisk liten historia med mycket skratt och fniss.

Inte för att filmen saknar humor, men det är smart humor. Och Steve Carell har snabbt blivit en av mina absoluta favoriter inom dead-pan, han är läskigt duktig på att leverera stor humor med minimalt minspel...
Citera
2012-11-11, 21:15
  #17
Medlem
Barbus avatar
Väldigt fin film. Man blir ju väldigt sugen på en sådan förälskelse själv, samtidigt blir man lite halvdeppig när man inser hur lik man är Carell i att det är först när jorden går mot sitt slut som man får mod nog att inse vad som är viktigt i livet.
Citera
2012-11-21, 23:58
  #18
Medlem
Holisistics avatar
Riktigt usel jävla film, sättet den försöker vara djup, när den i själva verket bara återvinner varenda jävla ytlig klische som finns att tillgå.

Sämsta filmen jag sett på länge.

Och Kiera Knightly var sämst som vanligt.
Citera
2012-11-23, 19:22
  #19
Medlem
JoliQuZs avatar
Tycker filmen var helt okej, men inte mer än så.

Mvh
Citera
2012-11-28, 21:38
  #20
Medlem
DevilDists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Och Kiera Knightly var sämst som vanligt.
I kubik! Kan hon inte sluta försöka vara skådespelare?
Citera
2017-06-23, 01:36
  #21
Medlem
anteri17s avatar
Jag har fastnat för filmen just nu på 12:an. Jag tycker filmen är fin, och skådespelarinsatserna från Knightley och Carell är ganska bra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback