35 315 besökare online
857 924 medlemmar • 45 859 263 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Kändisskvaller
Svara på ämne
Ämnesverktyg
mikkis
Medlem
tv4:s meterolog Linda Eriksson är jag grymt nyfken på.
Någon som har bilder eller skvaller om henne. ?

Kalmanto
Medlem
Kalmantos avatar
Kan någon lägga upp en bild så man vet vem det är? När man googlar så kommer det tom bilder på hon Tone, ni vet norskan som var förr...

Ballooo
Medlem
Ballooos avatar
hon va ju sådär http://www.tv4play.se/program/nyhets...deo_id=2259053

Oddball
Moderator
Oddballs avatar
Av kläderna att döma så har hon åtminstone D-kupa. Verkar vara hyfsat lång också ser man när hon står bredvid någon av de andra, nu är det ju iofs mest dvärgar som Peter Jihde och Tilde de Paula som jobbar där. Man kan också slå fast att hon gillar att visa upp sin vackra kropp, verkar inte vara särskilt blyg av kläderna att döma - gärna väldigt tajta kläder med antydan till en cameltoe. Exempelvis idag.

Åldersmässigt har jag hört att hon skulle vara lite under 40 år, det kanske finns någon som kan bekräfta det?

Moderator @ Vapen & militär | Båtar & sjöliv | Bilar | Historia | Mondo, gore och bizarre | Konservatism | Trafik och körkortsfrågor | Pedofili, hebefili och efebofili |

Oddball
Moderator
Oddballs avatar
Hur lång kan hon vara, uppåt 180 cm? Hon är enda orsaken varför jag ser vädret på TV4 om morgnarna men resten på SVT...

Är hon också reservofficer som övriga meteorologer verkar vara? Såg Madeleine Westin i uniform en gång och det var ju inte helt fel.

Moderator @ Vapen & militär | Båtar & sjöliv | Bilar | Historia | Mondo, gore och bizarre | Konservatism | Trafik och körkortsfrågor | Pedofili, hebefili och efebofili |

Arreskow
Medlem
http://www.tv4play.se/program/v%C3%A...deo_id=2446731

armerarn
Medlem
Jag vet att hon jobbade på systembolaget i Hallstavik någon gång i början på 90-talet. Tror hon är uppväxt där oxå. Skulle tippa på att hon är runt 40 år och max 170 lång.

Svara på ämne
Topp Dela »