Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-17, 13:23
  #37
Medlem
Nästa dag fick jag e-post från försäljningsavdelningen på www.snusbolaget.se och de skickade en ny Haninges "gör det själv" portionssats utan kostnad eftersom de tyckte kundtjänst gjort fel som nekat mig detta. Hoppas på en hel sats nu för är nyfiken på hur snuset smakar.
Citera
2017-05-18, 13:39
  #38
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenarke
Nästa dag fick jag e-post från försäljningsavdelningen på www.snusbolaget.se och de skickade en ny Haninges "gör det själv" portionssats utan kostnad eftersom de tyckte kundtjänst gjort fel som nekat mig detta. Hoppas på en hel sats nu för är nyfiken på hur snuset smakar.
Snusbolaget brukar vara lätta att ha att göra med! Gött att det löste sig för dig
Citera
2017-07-16, 15:02
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Snusbolaget brukar vara lätta att ha att göra med! Gött att det löste sig för dig
Kan ju så här i efterhand tillägga att även den andra burken med Haninge innehöll trasiga påsar. Har inte ens öppnat den. Orkar inte ens köra samma procedur igen med Snusbolaget. Jag bara undrar om snusbolaget kollar vad de stoppar in i sina leveranser. Alltså man ser klart och tydligt att det är lössnus blandat med portionspåsar utan att öppna burken.
Citera
2017-07-30, 12:47
  #40
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenarke
Kan ju så här i efterhand tillägga att även den andra burken med Haninge innehöll trasiga påsar. Har inte ens öppnat den. Orkar inte ens köra samma procedur igen med Snusbolaget. Jag bara undrar om snusbolaget kollar vad de stoppar in i sina leveranser. Alltså man ser klart och tydligt att det är lössnus blandat med portionspåsar utan att öppna burken.
Trist att det inte löste sig. Konstigt också få Snusbolaget brukar vara väldigt tillmötesgående när problem uppstår.
Citera
2017-12-09, 20:21
  #41
Medlem
Lilabanans avatar
Snusbolaget har jag handlat länge hos, tycker de är skitbra! Billiga och snabba, trevlig kundservice.

Rekommenderas verkligen! Man kan ju nästan halvera sina snuskostnader genom att beställa 3 stockar åt gången.

Har en beställning på G med lite gott och blandat! Bl a. 15 st Epok Melon Strong Slim, de är så jävla goda alltså! Synd att de är lite dyra bara.
Citera
2017-12-10, 12:09
  #42
Medlem
Ocelots avatar
Fick mail om att man kan börja prenumerera på snus, bra grej helt klart!
Citera
2017-12-30, 20:25
  #43
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Jag skrev recensioner om produkter jag köpt som aldrig kom upp. Det var lite fittigt av dem.
Citera
2018-01-04, 10:12
  #44
Medlem
TomMacNileys avatar
Jag kan inte rekommendera Snusbolaget längre, har handlat där i många år men de ha nog blivit för stora.
De skickar propaganda i form av e-post, även kallat SPAM, trots att man inte bockat i (eller snarare bockat ur deras föribockade ruta om att mottaga propaganda) och när man påtalar detta vägrar de att göra något åt det.
Efter ett 10-tal e-post är de fortfarande helt oförstående och arroganta.

Vidare kontaktade jag dem om att jag saknade en produkt som fans förut, ett "set" med 10 dosor där man får prova nya sorter som man kanske inte normalt själv skulle välja, ett roligt sätt att vidga sina vyer. Med denna förfrågan möttes bara med ett kort drygt svar om att man själv kan plocka ihop enstaka dosor, vilket var själva poängen, att man INTE själv skulle välja.

Nej, här möts man inte av respekt längre och men som kund måste ställa upp på att få deras propaganda för att få handla.
Citera
2018-01-06, 18:52
  #45
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Köper alltid på snus2 och det strular aldrig. Provade snusbolaget med det tog tid och är dyrare på lössnuset. Skiljer 20 kr på en stock kronan lös. Direkt när man börja handla fick man konstiga sms och mail.
Citera
2018-01-06, 19:07
  #46
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Snusbolaget har jag handlat länge hos, tycker de är skitbra! Billiga och snabba, trevlig kundservice.

Rekommenderas verkligen! Man kan ju nästan halvera sina snuskostnader genom att beställa 3 stockar åt gången.

Har en beställning på G med lite gott och blandat! Bl a. 15 st Epok Melon Strong Slim, de är så jävla goda alltså! Synd att de är lite dyra bara.

Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Köper alltid på snus2 och det strular aldrig. Provade snusbolaget med det tog tid och är dyrare på lössnuset. Skiljer 20 kr på en stock kronan lös. Direkt när man börja handla fick man konstiga sms och mail.
Jag köper mina stockar billigare i tobaksbutik än era E-handelsbutiker. Jämförde med Ettan Lös.
Citera
2018-03-26, 14:15
  #47
Medlem
Mr.Nesss avatar
Nu tar Snusbolaget ut en avgift dom kallar "adminavgift" på ordrar under 400 kr. Märklig avgift som kanske kommit till nu när frakten är gratis?
Citera
2018-04-02, 21:24
  #48
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Nu tar Snusbolaget ut en avgift dom kallar "adminavgift" på ordrar under 400 kr. Märklig avgift som kanske kommit till nu när frakten är gratis?
Det är ju frakten fast de vill inte kalla den för det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback