Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-11, 19:33
  #1609
Medlem
Fabolouseds avatar
Någon annans väderapp som börjat spöka efter uppdateringen? Min visade +50c idag, vilket absolut inte stämmer!
Citera
2014-03-14, 00:03
  #1610
Medlem
Barc0s avatar
Någon som vet hur jag raderar denna Samsung Knox som jag råkat klicka på och nu ligger och stör?
Citera
2014-03-14, 08:24
  #1611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Någon som vet hur jag raderar denna Samsung Knox som jag råkat klicka på och nu ligger och stör?

Jag hittade det här. Vet inte om det gäller fortfarande.
http://www.samsung.com/us/support/ho...0/15019/189193

Enligt den är det så här:

Apps > KNOX
Menu > KNOX settings
Touch About KNOX > Uninstall

Eller motsvarande på svenska.

Men jag läste på xda-dev att det fanns de som inte lyckades trots allt. Och några hade en grå knapp där det stod uninstall. De hade hittade uninstall under "info". Men det varierar nog från OS-version till OS-version. Och telefon till telefon.
Citera
2014-03-14, 08:28
  #1612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Någon annans väderapp som börjat spöka efter uppdateringen? Min visade +50c idag, vilket absolut inte stämmer!
Den har inte bytt till fahrenheit då?
Citera
2014-03-14, 15:47
  #1613
Medlem
Fabolouseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettkontobara
Den har inte bytt till fahrenheit då?

Nej, jag trodde också att den hade gjort det, men så var inte fallet.
Citera
2014-03-14, 20:09
  #1614
Medlem
Barc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockdum
Jag hittade det här. Vet inte om det gäller fortfarande.
http://www.samsung.com/us/support/ho...0/15019/189193

Enligt den är det så här:

Apps > KNOX
Menu > KNOX settings
Touch About KNOX > Uninstall

Eller motsvarande på svenska.

Men jag läste på xda-dev att det fanns de som inte lyckades trots allt. Och några hade en grå knapp där det stod uninstall. De hade hittade uninstall under "info". Men det varierar nog från OS-version till OS-version. Och telefon till telefon.

Tack !
Citera
2014-03-15, 16:30
  #1615
Medlem
Carl Serungs avatar
När jag klickar på "internet" så kommer startsidan och så står det längst ner "ingen platsinformation för tillfället" och det går inte stt göra något. Chrome funkar dock felfritt. Vad beror detta på och hur fixar man det?
Citera
2014-03-16, 15:16
  #1616
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
När jag klickar på "internet" så kommer startsidan och så står det längst ner "ingen platsinformation för tillfället" och det går inte stt göra något. Chrome funkar dock felfritt. Vad beror detta på och hur fixar man det?
Jag startade om telefonen och nu är allt som det ska.
Citera
2014-03-16, 15:43
  #1617
Medlem
rawsezxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Någon annans väderapp som börjat spöka efter uppdateringen? Min visade +50c idag, vilket absolut inte stämmer!

Jag har samma problem! Sjukt irriterande! Dock står mon på +45 °C varje gång jag ska kolla vädret. Jag måste då manuellt uppdatera för att få rätt temperatur.
Citera
2014-03-16, 19:55
  #1618
Medlem
Barc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawsezx
Jag har samma problem! Sjukt irriterande! Dock står mon på +45 °C varje gång jag ska kolla vädret. Jag måste då manuellt uppdatera för att få rätt temperatur.
Samma här. Och löser det på samma sätt.
Citera
2014-03-16, 19:58
  #1619
Medlem
rawsezxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Samma här. Och löser det på samma sätt.

Har kunnat konstatera att värdet är i fahrenheit, men att °C står kvar som enhet. Kommer väl ta ett bra tag innan jänkarna fixar till den buggen...
Citera
2014-03-16, 21:20
  #1620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawsezx
Har kunnat konstatera att värdet är i fahrenheit, men att °C står kvar som enhet. Kommer väl ta ett bra tag innan jänkarna fixar till den buggen...

Det låter ju visserligen som en bug men har ni testat att rensa cachen och möjligen rensat data också? Ingen aning om det funkar men det är första jag skulle testa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback