Nu kan jag inte lyssna p videon d jag sitter p jobb, men om det r s att de stnger av folk bara fr att de har en viss sikt s r det sjlvklart trist.
Personligen tycker jag att ett skeptiskt frhllningsstt r en bra utgngspunkt att ha, men givetvis s skall alla som r intresserade av mnet f komma till tals.
Ett pratinlgg av en Karl Egon Wikstrm som beklagar sig ver UFO-Sveriges bemtande. Jag spanade in ett lgg till av denne man http://www.youtube.com/watch?feature...gvkNvXniE&NR=1 och efter det har jag full frstelse fr om UFO-Sverige r lite trtta p just dennes ivriga inlgg. Det kan inte vara ltt nr man frsker ta UFO-frgan p allvar.
Att utifrn detta sga att de utesluter alla som tror p UFO:n r verkligen att g fr lngt. TS, du br rannsaka din rlighet i din trdstart. Utgick du bara frn det videoinlgget s har du vldigt tunt p ftterna.
jag vnder ingenting..sennast jag var in p forumet, var jag bannlyst...men efter viss aktivitet, blir troligen jag och en person till .inslppt p forumet
jag vnder ingenting..sennast jag var in p forumet, var jag bannlyst...men efter viss aktivitet, blir troligen jag och en person till .inslppt p forumet
Var det inte s, att ufo-sverige skulle underska sjufot, inte fr att bekrfta dess existens, men istllet fr att kunna frneka den?
En underskning utan stndpunkter frn vardera hll r att nska, enligt mig.
inte vad jag vet..jag kanniliserar inte eller ngonting, men jag har haft andliga, eller "osynliga" besk..........nrmast r vl ufo-sveriges norrlands projekt........observerade en spkraket 1967 tillsammans med mina frldrar, den flg rakt ver vrat hus. skrev en utfrlig rapport som 11-ring i ett hfte, som jag skickat in till ufo-sverige
inte vad jag vet..jag kanniliserar inte eller ngonting, men jag har haft andliga, eller "osynliga" besk..........nrmast r vl ufo-sveriges norrlands projekt........observerade en spkraket 1967 tillsammans med mina frldrar, den flg rakt ver vrat hus. skrev en utfrlig rapport som 11-ring i ett hfte, som jag skickat in till ufo-sverige
knappast ! den de sker var i norrbotten.den vi sg r i vsterbotten. ett par dar eftert 1967 var det en artikel i vsterbottens-kuriren..... "mystiskt ljussken ver lnet"
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!