• 1
  • 2
2012-09-11, 09:33
Medlem
ufo-sverige bannlyser alla s kallade troende....numera tillts i stort sett bara skeptiker p deras forum ! http://www.youtube.com/watch?v=zYOGFLCSx-4&feature=plcp
Citera
2012-09-11, 09:51
Medlem
[Strange Days]s avatar
Nu kan jag inte lyssna p videon d jag sitter p jobb, men om det r s att de stnger av folk bara fr att de har en viss sikt s r det sjlvklart trist.

Personligen tycker jag att ett skeptiskt frhllningsstt r en bra utgngspunkt att ha, men givetvis s skall alla som r intresserade av mnet f komma till tals.

Det r ju liksom grundpongen med ett debattforum.
Citera
2012-09-11, 14:50
Medlem
konstigt , sjlv r jag vertygad utomjordingar finns, dom r uppenbarligen inte lika vertygad.
Citera
2012-09-11, 16:08
Medlem
skunkjobbs avatar
Ett pratinlgg av en Karl Egon Wikstrm som beklagar sig ver UFO-Sveriges bemtande. Jag spanade in ett lgg till av denne man http://www.youtube.com/watch?feature...gvkNvXniE&NR=1 och efter det har jag full frstelse fr om UFO-Sverige r lite trtta p just dennes ivriga inlgg. Det kan inte vara ltt nr man frsker ta UFO-frgan p allvar.

Att utifrn detta sga att de utesluter alla som tror p UFO:n r verkligen att g fr lngt. TS, du br rannsaka din rlighet i din trdstart. Utgick du bara frn det videoinlgget s har du vldigt tunt p ftterna.
Citera
2012-09-11, 19:23
Medlem
Bannlyser? Vad jag har frsttt s avregistrerade du dig sjlv dr Kajmal. Frsker du vnda och vrida p sanningen som du alltid gr?
Citera
2012-09-12, 01:50
Medlem
jag vnder ingenting..sennast jag var in p forumet, var jag bannlyst...men efter viss aktivitet, blir troligen jag och en person till .inslppt p forumet
Citera
2012-09-12, 02:25
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajmal
jag vnder ingenting..sennast jag var in p forumet, var jag bannlyst...men efter viss aktivitet, blir troligen jag och en person till .inslppt p forumet

Har det hnt ngot nytt p UFO fronten herrn?
Citera
2012-09-12, 02:27
Medlem
Allharjarins avatar
Var det inte s, att ufo-sverige skulle underska sjufot, inte fr att bekrfta dess existens, men istllet fr att kunna frneka den?
En underskning utan stndpunkter frn vardera hll r att nska, enligt mig.
Citera
2012-09-12, 02:33
Medlem
inte vad jag vet..jag kanniliserar inte eller ngonting, men jag har haft andliga, eller "osynliga" besk..........nrmast r vl ufo-sveriges norrlands projekt........observerade en spkraket 1967 tillsammans med mina frldrar, den flg rakt ver vrat hus. skrev en utfrlig rapport som 11-ring i ett hfte, som jag skickat in till ufo-sverige
Citera
2012-09-12, 02:36
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajmal
inte vad jag vet..jag kanniliserar inte eller ngonting, men jag har haft andliga, eller "osynliga" besk..........nrmast r vl ufo-sveriges norrlands projekt........observerade en spkraket 1967 tillsammans med mina frldrar, den flg rakt ver vrat hus. skrev en utfrlig rapport som 11-ring i ett hfte, som jag skickat in till ufo-sverige

r det den dom ska ska efter ?
Citera
2012-09-12, 02:40
Medlem
knappast ! den de sker var i norrbotten.den vi sg r i vsterbotten. ett par dar eftert 1967 var det en artikel i vsterbottens-kuriren..... "mystiskt ljussken ver lnet"
Citera
2012-09-12, 03:04
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
r det den dom ska ska efter ?

Hur ska dom ska efter den, nr den flg ver?

De har redan skt i en sj.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in