Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-21, 20:58
  #373
Medlem
Ghandis avatar
kan nån sammanställa all gammal o aktuell info om henne o hennes aktivitet.

Antar det är den tjejen som rånar folk. sett en del info om det, 2 tjejer. kniv. va väl i Halmstad sist.

nån borde avsluta hennes lidande.
Citera
2017-01-02, 20:12
  #374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindskoug63
Ja det gör man. Men lät dom flytta in, dumt av mig nu, med tanke på att de har förstört mitt hus, såna ska bo i tält!! Dessutom jobbar FJ på Ara städ i Osby, som anställer kriminella prostituerade utan körkort, och låta dom köra deras firmabil med deras www.arastad.se på bilen, så hoppas polisen stoppar henne långt ute i ingenstans och låta henne gå hem, motion är nyttigt och hälsosamt, hon låter inte mig komma in i mitt eget hus för att se de skader en fastighetstekniker sa till mig de har orsakat, de har fått betalt för att tapetsera och han sa att de har tagit mina pengar för tapetsera kan de inte!! Målat med fel färg i våtrum osv... Jag har kontaktat olika tidningar om detta för det är skandal!!! Ringde hennes jobb som tydligen skiter i att hon kör utan körkort, fast på deras hemsida står det: tillgång till bil och måste ha körkort, så de är lika kriminella!!
Låter kul...men du har inte alla hönsen hemma om du hur ut innan du gjort en kreditkontroll...eller utdrag ur polisregistret...för det gjorde du väl? Eller? Du ska nog akta dig för att kasta skit på folk som inte har med saken o göra..hoppas dom stämmer röven av dig!! Skulle jag gjort...kasta inte sten i glashus!
Citera
2017-03-12, 00:30
  #375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cris7209
Låter kul...men du har inte alla hönsen hemma om du hur ut innan du gjort en kreditkontroll...eller utdrag ur polisregistret...för det gjorde du väl? Eller? Du ska nog akta dig för att kasta skit på folk som inte har med saken o göra..hoppas dom stämmer röven av dig!! Skulle jag gjort...kasta inte sten i glashus!


Nu bor vi inte i Amerika ,så att stämma hit och dit kan du väl lämna till b filmerna du tittar på!

Däremot borde den så kallade hyresvärden samla ihop några vänner och flytta ut de boende (ordentligt) men han verkar helt handfallen,,kanske har han själv knullat avskrapet
istället för pengar,vad vet jag,,fittan i fråga borde vilket fall som helst sitta inspärrad,
antingen på psyket elr i fängelset,
Citera
2017-03-16, 09:28
  #376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower58
Vad har du sett frida köra bil? Om du nu påstår det som är sant så borde du ha filmat henne.. Streama filmen och skicka länken om det du säger är sant. Man brukar ha bevis om man talar sanningen.

Och vad gäller deposition så betalar man det innan man flyttar in. Om det är det huset på Åsgatan 2 i Hästveda så har jag samt andra varit och kolla på huset och det är ruttet och fullt av mögel i källaren. Hur länge dem bott där???
Nu är det linda skoug som är iq befriad. Märks på hennes sätt att agera hyresvärd. Sen snackas det en del om henne. Pengargalen....lever i en bubbla av stål. Suck
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback