Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-17, 10:53
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Vadå ryktas?, de var special designade för honom av en japansk designer (namnet redan nämnt i tidigare inlägg) naturligtvis var de inte billiga.
Ja, det ryktas. Inte som om varken du eller jag har lagt fram några konkreta bevis på att det faktiskt stämmer.
Citera
2012-09-17, 13:50
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Ja, det ryktas. Inte som om varken du eller jag har lagt fram några konkreta bevis på att det faktiskt stämmer.
Själv litar jag pa att det Isaacson uppger att Steve Jobs sagt till honom stämmer.

http://latimesblogs.latimes.com/tech...biography.html
Citera
2012-09-17, 19:27
  #243
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Ja, det ryktas. Inte som om varken du eller jag har lagt fram några konkreta bevis på att det faktiskt stämmer.

Det stämmer visst. Ta gärna reda på lite fakta innan du vräker ur dig en massa strunt.
Citera
2012-09-18, 00:08
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysdavey
Ja, det ryktas. Inte som om varken du eller jag har lagt fram några konkreta bevis på att det faktiskt stämmer.

Att hans tröjor var specialdesignade har ju aldrig varit någon hemlighet så varför ska det ryktas?

"He also developed a friendship with Apple's Steve Jobs and produced the black turtlenecks which would become a part of Jobs' signature attire. Jobs said, "So I asked Issey to make me some of his black turtlenecks that I liked, and he made me like a hundred of them."

http://en.wikipedia.org/wiki/Issey_Miyake
Citera
2012-09-19, 10:56
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det stämmer visst. Ta gärna reda på lite fakta innan du vräker ur dig en massa strunt.
Har jag sagt att det inte stämmer eller? Menar du på fullaste allvar att jag ska presentera något jag "hört" utan någon som helst källförteckning som sanning? Om jag påstår något utan att kunna backa upp det ö.h.t. så är det ett rykte. Att det sedan visar sig stämma betyder dock inte att det var något mer än ett rykte från min sida från början. Idiot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback