9 173 besökare online
858 139 medlemmar • 45 867 504 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Integration och invandring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Multikulti2
Medlem
Multikulti2s avatar
Som rubriken säger i Mannheim i helgen så var det kurdisk festival och arrangörerna begärde hjälp av polisen vilket resulterade i att kurderna attackerade och skadade 80 tyska poliser. Också deltagare från sverige fanns på plats. Går det att integrera kurderna i europa eller är det såhär vi får vänja oss att det skall se ut med våldsbenägna mena människor i sverige och europa? http://www.welt.de/politik/article10...n-Randale.html

KapabelApa
Medlem
KapabelApas avatar
Liveleak har videoklipp från "festivalen". Varje gång MENA-folk samlas i stora massor blir det hets, hat och skrik direkt. Man kan verkligen ta på oron och hatet i luften. Jag får ont i huvudet efter bara en minut in i klippet.

http://www.liveleak.com/view?i=0ef_1347179711

Multikulti2
Medlem
Multikulti2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapabelApa
Liveleak har videoklipp från "festivalen". Varje gång MENA-folk samlas i stora massor blir det hets, hat och skrik direkt. Man kan verkligen ta på oron och hatet i luften. Jag får ont i huvudet efter bara en minut in i klippet.

Frågan är hur vissa tror att dessa människor skall kunna integreras i europa?

Penkas
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KapabelApa

Överdriv inte nu med ont i huvudet efter 1 minut.
Det var knappt så farligt med ljud.

Man tror nästan att det skulle vara som en skräckfilm eller en konsert med Metallica.
Göteborg kravallerna eller demonstrationen i Sverige var tusen gånger värre och då fick man ont i huvudet.

KapabelApa
Medlem
KapabelApas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penkas
Överdriv inte nu med ont i huvudet efter 1 minut.
Det var knappt så farligt med ljud.

Man tror nästan att det skulle vara som en skräckfilm eller en konsert med Metallica.
Göteborg kravallerna eller demonstrationen i Sverige var tusen gånger värre och då fick man ont i huvudet.

Du såg alltså inte det andra klippet? Jag får ont i huvudet redan efter 15 sekunder.

retepm.
Medlem
retepm.s avatar
Kurder hör hemma i apburen på zoo inte ute i civiliserade samhällen. Detta är bara ännu ett i den långa raden av bevis för detta. (Fast vetifan om de duger till det ens.)

Nej det går inte att integrera dessa aggressiva håriga varelser inte här, inte ens på Mars.
Senast redigerad av retepm. 2012-09-09 kl. 14:07.

KingFlow
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Kurder hör hemma i apburen på zoo inte ute i civiliserade samhällen. Detta är bara ännu ett i den långa raden av bevis för detta. (Fast vetifan om de duger till det ens.)

Nej det går inte att integrera dessa aggressiva håriga varelser inte här, inte ens på Mars.

På mars kan de inte integreras för det finns inget att integreras till....

Den här händelsen med poliserna ska ha startats med att poliser stoppade en 14 åring för att han hade en "förbjuden flagga". När det kommer till censur på saker som staten har bestämt så brukar människor bli arga.

Wannabe peter mangs kanske bör läsa lite innan han uttalar sig, eller vad säger du?

Multikulti2
Medlem
Multikulti2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingFlow
På mars kan de inte integreras för det finns inget att integreras till....

Den här händelsen med poliserna ska ha startats med att poliser stoppade en 14 åring för att han hade en "förbjuden flagga". När det kommer till censur på saker som staten har bestämt så brukar människor bli arga.

Wannabe peter mangs kanske bör läsa lite innan han uttalar sig, eller vad säger du?
ja nazisymboler och terrorsympoler e som sagt förbjudna i eu. Tål man inte det kan man ju åka hem tex!!

NobunagaOda
Avstängd
NobunagaOdas avatar
MENA blattar har ingen ''kultur'', deras kultur är att begå brott och förstöra samhällen med deras barbari, kurder har aldrig haft en civilisation utan alltid varit ett gäng vildar.

Wonders
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
MENA blattar har ingen ''kultur'', deras kultur är att begå brott och förstöra samhällen med deras barbari, kurder har aldrig haft en civilisation utan alltid varit ett gäng vildar.

Du är fan en idiot, att du gör en son grov generalisering av ett ämne som du saknar kunskaper i. Fast du är ju en korkad realist så jag förväntar mig inte att du vet vad du snackar om.
Varför är jag efterbliven? Picko.. Både kurder och turkar massmördade dem p.g.a religion. De har inget land heller pizdo. Assyrier har grova problem intern vem är syrian..assyr..kalder(stavning). Av 7KorpusBrigada.

Bosnisk nationalist som brillierar med sin underbara argumentations teknik. Kallar mig fitta och fitta, kanske betyder något annat på bosniska. Han visar mig verkligen hur smart han är. Brillierar också med sina kunskaper om den Assyriska/Syrianska, kaldeiska namnfrågan.

kakburk
Medlem
kakburks avatar
Kurder är avskräde och hör inte hemma i Europa. Det som förvånar mig är att poliserna runt om i Europa blivit såna mjukisar. Paradoxalt nog, får man väl säga, med tanke på det extremkriminella och samhällsvidriga avfall som vällt in.
I ett sunt fungerande samhälle hade naturligtvis polisen skjutit ned buset med sina tjänstevapen, med fördel assisterad av k-pistbeväpnad militär.

Hitler vänder sig nog i sin grav när han ser hur illa det blivit med hans kära Tyskland.

Svenskarnas Parti-2014

WalterSullivan
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Kurder är avskräde och hör inte hemma i Europa. Det som förvånar mig är att poliserna runt om i Europa blivit såna mjukisar. Paradoxalt nog, får man väl säga, med tanke på det extremkriminella och samhällsvidriga avfall som vällt in.
I ett sunt fungerande samhälle hade naturligtvis polisen skjutit ned buset med sina tjänstevapen, med fördel assisterad av k-pistbeväpnad militär.

Hitler vänder sig nog i sin grav när han ser hur illa det blivit med hans kära Tyskland.

Ja jag avundas faktiskt amerikanska polisen lite i såna här sammanhang, där är det all världens vapen som viftas i luften bara ett fyllo går för fort mot en polis. Lite mer sån jävlar anamma och det hade varit färdig kurdat på den festivalen

Svara på ämne
Topp Dela »