Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2012-09-20, 12:55
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allharjarin
Förbannat tragiskt. Hur hade ni känt det, om det nu var er fader eller moder som föllo offer för denna svartings vidriga beteende?

Vilken svarting?
Citera
2012-09-20, 13:24
  #62
Medlem
Skum story med flera olika Flashbackare med motsägande insiderinformation...

Troligt förlopp enligt mig:
60-åringen bjuder hem 26-åringen för lite hederlig bögsugning. Bråk uppstår, antingen för att det varit tal om betalning, eller för att 26-åringen får spel. Ynglingen får tag i en såg (???) och försöker råna gubben.

Känns ganska oklart. Mycket möjligt att gubben satt igång bråket, tycker jag.
Citera
2012-09-20, 14:29
  #63
Medlem
Motacilla.albas avatar
Känner BO via yrket, en välrenommerad och mänsklig läkare. Mycket tråkigt att höra.
Citera
2012-09-20, 18:23
  #64
Medlem
PIGAFCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla.alba
Känner BO via yrket, en välrenommerad och mänsklig läkare. Mycket tråkigt att höra.
Skönt att höra att han är en mänsklig läkare, så dom inte delar ut läkarlicenser till vilket däggdjur som helst.
Citera
2013-11-16, 23:59
  #65
Medlem
Tolges avatar
Har herr jonsson kommit ut än hörde ryktesvägar att han snart skulle komma ut, var dock några veckor sedan ingen som sitter på FUP så man kan få bekräftat att han blivit avsugen av gubben? varför lämnade åklagaren våldtäkten utanför då det var det var en åtalspunkt från början? jag kan bara dra slutsatsen att det var frivilligt?
Citera
2013-11-18, 02:07
  #66
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolge
Har herr jonsson kommit ut än hörde ryktesvägar att han snart skulle komma ut, var dock några veckor sedan ingen som sitter på FUP så man kan få bekräftat att han blivit avsugen av gubben? varför lämnade åklagaren våldtäkten utanför då det var det var en åtalspunkt från början? jag kan bara dra slutsatsen att det var frivilligt?


Han skrev på sin FB den 15e, så ja han är ute...
Citera
2013-11-18, 04:30
  #67
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av himlahimla
Jag tycker bara att nyfikna människor som inte har ett skit med detta att göra inte behöver lägga ut för och efternamn.. länka till facebook sida... kolla upp hans adress m.m. Han har faktiskt flickvän och barn. är nog inte så roligt för dom att läsa detta!!

Så synd om rövhålet och hans anhöriga, aj aj aj... Som man bäddar får man ligga helt enkelt. Har man fyrtio jävla anmärkningar i belastningsregistret som 26-åring, är trovärdigheten lika med noll och att en kvinna får för sig att skaffa barn med en sådan undermänniska borde fan vara straffpliktigt, detsamma gäller arslen som dig, som försvarar sina grovt kriminella vänner tills sista blodsdroppen.

Bryter man inte med en sån här person, förtjänar man helt enkelt all skit som kastas på en.
Citera
2013-11-18, 06:09
  #68
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler

Men i domen står det att 60-åringen berättat om ”... en sexuell handling som dock åklagaren valt att lämna utanför åtalet och som därför även här lämnas därhän”.

Varför lämnades just den punkten utanför?
Citera
2013-11-18, 09:47
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Varför lämnades just den punkten utanför?

Åklagaren gjorde troligtvis bedömningen att något inte har skett eller i vart fall att det inte kan bevisas vad som hänt och därför tas inte detta med i åklagarens gärningsbeskrivning.
Citera
2013-11-18, 15:41
  #70
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av himlahimla
Jag tycker bara att nyfikna människor som inte har ett skit med detta att göra inte behöver lägga ut för och efternamn.. länka till facebook sida... kolla upp hans adress m.m. Han har faktiskt flickvän och barn. är nog inte så roligt för dom att läsa detta!!

Varför ska man ta hänsyn till att han har fru och barn? Hagamannen har barn och fru och han var på varenda tidningsomslag i hela landet.
Det är alltid lika intressant när bekanta till gm ska komma in och pröva rättfärdiga deras agerande.

Han har förekommer i belastningsregister över 40 gånger så det är knappast någon ängel vi har att göra med.

Sedan ska han väl fan ta och skita i om någon bögläkare prövar ragga upp honom? Är han så jävla osäker på sig egen sexualitet så han måste misshandla honom?
Nä han kunde tagit det som en normal vuxen individ och sagt till honom att gå iväg. Tror inte läkaren direkt släpade bort honom till sin bostad för att idka bögsex, eller?

Nä vi har uppenbarligen att göra med en äkta jävla samhällsparasit, som dessutom verkar väldigt osäker på sin egen läggning.
Jag menar går man frivilligt hem med äldre homosexuella män så krävs det inte så mycket bakom pannbenet att räkna ut vad han var där för.
Citera
2013-11-18, 20:20
  #71
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtMikkelsen
Varför ska man ta hänsyn till att han har fru och barn? Hagamannen har barn och fru och han var på varenda tidningsomslag i hela landet.
Det är alltid lika intressant när bekanta till gm ska komma in och pröva rättfärdiga deras agerande.

Han har förekommer i belastningsregister över 40 gånger så det är knappast någon ängel vi har att göra med.

Sedan ska han väl fan ta och skita i om någon bögläkare prövar ragga upp honom? Är han så jävla osäker på sig egen sexualitet så han måste misshandla honom?
Nä han kunde tagit det som en normal vuxen individ och sagt till honom att gå iväg. Tror inte läkaren direkt släpade bort honom till sin bostad för att idka bögsex, eller?

Nä vi har uppenbarligen att göra med en äkta jävla samhällsparasit, som dessutom verkar väldigt osäker på sin egen läggning.
Jag menar går man frivilligt hem med äldre homosexuella män så krävs det inte så mycket bakom pannbenet att räkna ut vad han var där för.

Jäklars vad han ska fått stock på kåken!!! Eller tagit emot
Citera
2013-11-18, 21:39
  #72
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av himlahimla
Jag tycker bara att nyfikna människor som inte har ett skit med detta att göra inte behöver lägga ut för och efternamn.. länka till facebook sida... kolla upp hans adress m.m. Han har faktiskt flickvän och barn. är nog inte så roligt för dom att läsa detta!!

Jag hoppas att dom läser detta och att flickvännen lämnar honom och tar alla deras jävla ungar med sig. Tänk om han börjar såga i sina barn när dom inte lyder, 40 punkter är en bedrift bara det. Din vän behöver bli uppläxad rejält.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback