Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-08, 13:40
  #1
Avstängd
SOTPDOTSs avatar
Jag kanske är blind men jag hittade iaf ingen tråd om detta spel.

Hur som helst så verkar det MYCKET intressant. Vi i Europa kommer förmodligen inte få spela det förrän om 2-3 år eller något dock då det först släpps i Sydkorea och Japan.

Mina första tankar efter trailern är att striderna inte såg så värst intressanta ut. Det såg väldigt stelt ut men det kanske är för att det är långt kvar innan det släpps.

Sedan så är det som sagt koreanskt vilket betyder att det förmodligen kommer att bli grinding deluxe

http://www.youtube.com/watch?v=TNtB5DoJ6OI
Citera
2012-09-08, 13:41
  #2
Medlem
ser ut som vilket vanligt tråkigt korean mmo som helst, varför vänta 2-3 år på ett skit spel
Citera
2016-11-04, 06:31
  #3
Medlem
pedobear84s avatar
Har inte spelat på några månader.. tänkte börja lira igen lite lätt.. Nån som har tips på vad ja ska börja göra?

Typ gå till +20 ? är det dyrt?
Citera
2016-11-04, 19:23
  #4
Medlem
+20 kommer mer eller mindre aldrig vara standard. +18 är hyfsat billigt och lättillgängligt. +19 börjar bli mer och mer vanligt bland dem som spelar mycket/vet vad dem gör.
Citera
2016-11-04, 19:34
  #5
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nancygril
+20 kommer mer eller mindre aldrig vara standard. +18 är hyfsat billigt och lättillgängligt. +19 börjar bli mer och mer vanligt bland dem som spelar mycket/vet vad dem gör.

okej tack men är det värt att köra +18 på typ grunil? som jag har
Citera
2016-11-04, 19:39
  #6
Medlem
Jo, grunil ärl det du kommer ha tills du får boss gear. Men jag skulle lägga mer krut på vapnet, speciellt om du är en av dom klasser som fått sin awakening nu. Får du det, main weapon och off hand till tri (+18) så behöver du egentligen inte armor för PvE.
Citera
2016-11-04, 20:36
  #7
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nancygril
Jo, grunil ärl det du kommer ha tills du får boss gear. Men jag skulle lägga mer krut på vapnet, speciellt om du är en av dom klasser som fått sin awakening nu. Får du det, main weapon och off hand till tri (+18) så behöver du egentligen inte armor för PvE.

jag har +15 ulti yuria på min zerk!

är den helt okej? så ja ska dinga 56, fixa kanonen sen lvla upp den ? äre ditt tips?
Citera
2016-11-04, 21:01
  #8
Medlem
Japp. Jag skulle satsa på att dra upp den gröna kanonen, billigast och ingen större skillnad för dig när det kommer till pve.
Citera
2016-11-05, 17:17
  #9
Medlem
pedobear84s avatar
Lyckats inte haja riktigt berserkers awakening.
Kan nån plz säga rotationen? Vad riktigt som är bra och man ska använda.. plz
Citera
2016-11-13, 20:20
  #10
Medlem
LifeIsALoops avatar
Någon som har ett 7-dagars pass att dela med sig av?
Är rätt intresserad av att testa detta...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback