Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-08, 03:28
  #1
Medlem
jeppezons avatar
Hej.
har tagit lsd första gången o är fett nojjig över fysiska skador av någon anledning. Känns som huvet är för varmt o får svettningar. Tror käken spänner med. Är detta verkligen normalt att känna? Trodde lsd bara var psykist.
Citera
2012-09-08, 03:31
  #2
Medlem
Psyket kan påverka fysiskt, jag kan garantera att du inte kommer drabbas av fysiska skador.

Spänn av och låt ruset föra dig, sätt på nån skön musik du gillar.

http://www.youtube.com/watch?v=0RszchMVvbs

Där har du bra musik om du inte kommer på nåt
Citera
2012-09-08, 03:35
  #3
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Psyket kan påverka fysiskt, jag kan garantera att du inte kommer drabbas av fysiska skador.

Spänn av och låt ruset föra dig, sätt på nån skön musik du gillar.

http://www.youtube.com/watch?v=0RszchMVvbs

Där har du bra musik om du inte kommer på nåt


Okej så smaken av blod i min mun betyder asså inte att det är blod där? För gått o spåttat massor för o se om det är blod med.
Citera
2012-09-08, 03:37
  #4
Medlem
Sjograss avatar
Ingen fara, LSD är inte fysiskt farligt. Klicka på youtubelänken ovan och blunda en stund
Citera
2012-09-08, 03:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
Okej så smaken av blod i min mun betyder asså inte att det är blod där? För gått o spåttat massor för o se om det är blod med.

Hallucinationer kommer också i form av lukt och smak så kan vara det. Vilken form tog du det i, blotters?
Citera
2012-09-08, 03:39
  #6
Medlem
jeppezons avatar
har haft tankeloopar hela tiden. Hade nyss en om att en lsd tripp var en hjärnblödning. Det som gjorde att jag skapade denna tråden.

o ibland som nu kommer jag tbx o reflekterar över vad jag tänkt över precis.
Citera
2012-09-08, 03:40
  #7
Medlem
jeppezons avatar
Tog 1.5st 300ug blotters från Silkroad
Citera
2012-09-08, 03:48
  #8
Medlem
Kashis avatar
LSD är en kraftfull hallucinogen som du kanske märker ingen fara de, du kommer inte drabbas av några fysiska skador så länge du inte har bitit dig i tungan eller nåt liknande.
Det är med största sannolikhet en sådan lätt, komplett ofarlig incident eller en ofarlig hallucination.

Ha en fortsatt trevlig kväll jeppezon. Jag rekommenderar även musiklänken som föregående postade, ett av mina allra favorita album.
__________________
Senast redigerad av Kashi 2012-09-08 kl. 03:51.
Citera
2012-09-08, 03:49
  #9
Medlem
leabsurds avatar
Bara ren nojja, inget annat. Smaker, dofter och syner kan ofta förvrängas. Ibland kan du känna dig blöt när du är torr, torr är du är blöt, smutsig när du är ren, snygg när du är ful, ful när du är snygg, vilsen när du vet var du är. Allt kan hända, men det händer inte i den fysiska världen.

Ta det lugnt och glöm inte att du är på en tripp. Försök inte styra den, du kommer ändå att hamna där du hamnar oavsett vad.
Citera
2012-09-08, 03:51
  #10
Medlem
jeppezons avatar
Har tagit lustgas 2 gånger med under min tripp än så länge o känns skönt på det sättet att lite tid försvinner men eftersom jag inte vet vad jag gör under den tiden så är det fett läskigt.
Citera
2012-09-08, 03:54
  #11
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leabsurd
Bara ren nojja, inget annat. Smaker, dofter och syner kan ofta förvrängas. Ibland kan du känna dig blöt när du är torr, torr är du är blöt, smutsig när du är ren, snygg när du är ful, ful när du är snygg, vilsen när du vet var du är. Allt kan hända, men det händer inte i den fysiska världen.

Ta det lugnt och glöm inte att du är på en tripp. Försök inte styra den, du kommer ändå att hamna där du hamnar oavsett vad.


Precis sådär det känns med allt. Först är jag blöt sen tar jag dit min hand för o känna o då är jag torrare än aldrig förr.

Men kommer försöka styra det här så mycket jag kan o slutar försöka styra dett samma dag som jag dör.
Citera
2012-09-08, 03:55
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
har haft tankeloopar hela tiden. Hade nyss en om att en lsd tripp var en hjärnblödning. Det som gjorde att jag skapade denna tråden.

o ibland som nu kommer jag tbx o reflekterar över vad jag tänkt över precis.

Allt kommer vända om du bara inser att det här är tankar du överanalyserar, din hjärna spelar dig ett spratt. Du märker en liten förändring och börjar tänka på det mer och mer, tillslut får man för sig det värsta.

Försök acceptera att det är som det är. Är nåt läskigt, låt det vara läskigt och försök att skratta lite åt det. Luta dig tillbaka och spänn av
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback