Svara
  • 1
  • 2
2012-09-07, 14:35
Medlem
B420s avatar
Ålder: 20+
Kön: Man
Tidigare erfarenheter: Benzo, Amfetamin, THC, LSD, Alkohol.

Detta är någonting jag har gjort ett par gånger tidigare i mitt liv, och nu känner jag att det är dags för att dela med mig utav det otroligt sköna. Kommer dock att skriva det som om det vore någonting jag nyligen har gjort.

Det började med att jag satt och rökte lite gräs här hemma framför datorn och kollade på lite roliga länkar/intressanta dokumentärer. Naturligtvis sitter jag o tar mig på snoppen lite då o då bara för att det är gött. Plötsligt poppar det upp en go brud på skärmen och jag känner genast ett ryck i den den lille kamraten. Jag tänker omedelbart "Jag måste runka".
Nu när man är lite hög så har jag en tendens till att komplicera grejer och göra det mer avancerat, "hur kan jag få ett bättre runk" är något jag tänker omedelbart. Jag får en genialisk idé.
Jag plockar fram min zippo-påse med fint gräs i, rullar mig en riktigt fet (jag vill måtta det till ca. 1 - 1.25g). Sedan tar jag fram min grädd-syfon och förbereder den med 2 patroner lustgas.

Jag letar nu upp en go porrfilm samtidigt som jag tänder min spliff och börjar röka den långsamt, jag gillar det mer, små små bloss, tre åt gången dock. Jag är redan väldigt hög innan jag har tänt denna bör tilläggas, men jag når en punkt när jag inte kan bli mer hög.
Jag hittar en go film, och tar ner byxorna. Jag har spliffen i vänster hand och Vilde Bill i höger näve. Jag röker nu på samtidigt som jag runkar till denna magnifika film som jag tyvärr inte minns vilken det var. Jag är helt inne i filmen, jag börjar nästan känna att det är jag som spänner på den goa bruden bakom skärmen, jag får placebo-effekt i den väg av att jag känner en fitta glida över min kuk. Fan vad gött. Efter vad jag uppskattade till 10-15 minuter baserat på hur mycket jag hade sett utav filmen tar min spliff slut, och likaså började mitt runk komma mot sitt slut. Jag får den där pirriga känslan i pungen och gör mig redo för att komma. Jag tar nu upp syfonen jag laddat upp med 2 patroner och suger snabbt i mig så mycket jag bara kan samtidigt som jag fortsätter att runka och håller inne det i kanske 5 sekunder. Sedan tar jag det sista och samtidigt kommer jag.

Det var det sjukaste runket i mitt liv, och det är något jag gör om varje gång jag har både gräs och lustgas hemma.
Senast redigerad av B420 2012-09-07 kl. 15:30.
Citera
2012-09-07, 15:45
Medlem
Theberzerkers avatar
Hahaha tack för ett gott skratt!
Du borde försöka poppers under sex btw, underskattat
Citera
2012-09-07, 15:53
Medlem
B420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Hahaha tack för ett gott skratt!
Du borde försöka poppers under sex btw, underskattat

Trevligt o höra, du borde testa det. Poppers ger mig bara huvudvärk.
Citera
2012-09-07, 16:55
Medlem
Spreztozcs avatar
Håller fullständigt med Theberzerker, underbar läsning! Haha.
Lät jävligt trevligt så det blir nog att inhandla lustgas.
Citera
2012-09-07, 17:30
Medlem
Vetahuteris avatar
OMFG SÅ JÄVLA KREATIVT!!!

vet inte om det är ot men en gäng när jag var påtänd och griskåt så fick jag inte upp den. tog snöret från luvtröjan för att liksom knyta en knut längs roten.
sagt och gjort så fick jag ligga och runka dubbelvikt, då jag inte hade tänkt på att ta ur snörena ur tröjan innan...

knark och runk är ett vinnande koncept -det bästa av två världar!
Citera
2012-09-07, 17:32
Medlem
B420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spreztozc
Håller fullständigt med Theberzerker, underbar läsning! Haha.
Lät jävligt trevligt så det blir nog att inhandla lustgas.

Du kommer inte ångra dig min vän. Du får gärna återkomma i denna tråden med vad du tyckte.
Citera
2012-09-07, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B420
Du kommer inte ångra dig min vän. Du får gärna återkomma i denna tråden med vad du tyckte.

Sjukt roligt att läsa detta! Har nämligen själv provat detta flera gånger, oftast med fantastiska resultat som följd! Har även slagit ihop poppers och lustgas, först ett sniff poppers sen en tub lustgas, men det blev lite konstigt för jag fick lite huvudvärk samtidigt som lustgasruset och själva utlösningen. Har även kört en del bara poppers och runka, helt okej om man inte räknar lilla "baksmällan" som kommer efteråt i typ 30 sek.

Ifall man inte är feg så rekommenderar jag även att använda någon form av vibrator eller dildo (på valfritt sätt på sig själv, men upp i röven är fan skönast), vilket kommer göra allt ännu häftigare .
Citera
2012-09-07, 17:48
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetahuteri
OMFG SÅ JÄVLA KREATIVT!!!

vet inte om det är ot men en gäng när jag var påtänd och griskåt så fick jag inte upp den. tog snöret från luvtröjan för att liksom knyta en knut längs roten.
sagt och gjort så fick jag ligga och runka dubbelvikt, då jag inte hade tänkt på att ta ur snörena ur tröjan innan...

knark och runk är ett vinnande koncept -det bästa av två världar!

Hahaha shit så sjukt.. Schysst tråd
Det kanske inte är så jävla sexigt att balansera och sniffa ur en poppers-burk mitt i akten dock
Citera
2012-09-07, 17:53
Medlem
B420s avatar
Jag vill bara understryka att det är viktigt att man drar lustgasen i samma stund man vet om att man ska komma och inte före eller efter. Efter man har kommit kanske också är gött men det är inget jag har någon erfarenhet utav.
Citera
2012-09-07, 17:58
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suckers3
Sjukt roligt att läsa detta! Har nämligen själv provat detta flera gånger, oftast med fantastiska resultat som följd! Har även slagit ihop poppers och lustgas, först ett sniff poppers sen en tub lustgas, men det blev lite konstigt för jag fick lite huvudvärk samtidigt som lustgasruset och själva utlösningen. Har även kört en del bara poppers och runka, helt okej om man inte räknar lilla "baksmällan" som kommer efteråt i typ 30 sek.

Ifall man inte är feg så rekommenderar jag även att använda någon form av vibrator eller dildo (på valfritt sätt på sig själv, men upp i röven är fan skönast), vilket kommer göra allt ännu häftigare .
Jag vet inte... men känns det inte lite sjukt att sitta där med en dildo i arlset, påtänd, spliff i handen och samtidigt ta lustgas medan dasen gör sig redo för explosion..

Kort och bra rusrapport, haha!
Citera
2012-09-07, 18:08
Medlem
B420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Jag vet inte... men känns det inte lite sjukt att sitta där med en dildo i arlset, påtänd, spliff i handen och samtidigt ta lustgas medan dasen gör sig redo för explosion..

Haha, nej jag har svårt att se det famför mig med, man får ju isåfall montera dildon på stolen och då sätta sig på den. Så sitter man där med hörlurar på samtidigt som någon öppnar dörren och beskådar det sjuka spektaklet. Hur hade man förklarat den situationen? Om någon orkar får de gärna rita upp denna bilden, det hade gett mig ett gott skratt.
Citera
2012-09-07, 18:31
Medlem
Vetahuteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.

ett utmärkt tillfälle för att öva upp simmultanförmågan!

dock kan det bli fel om man förväxlar händer och runkar med spliffen i runkhanden och bränner sig eller får bajs i lungorna på något sätt... man vet aldrig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in