2012-09-08, 18:48
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnys
ja, vad mordhoten anbelangar. hon får göra som alla andra dödliga som utsatts för brott: vända sig till polisen. att skriva om det på aftonbladet hjälper föga.

Dom psykologiska och sociala vinsterna är mycket högre när hon skriver om det på Aftonbladet.
Citera
2012-09-08, 18:49
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trampa
Mycket bra inlägg! Tackar!

De som skriver till feminister att de hoppas att de skall få herpesmittade negerkukar i sig osv, de gör det för att de vill skoja med feministihaggorna, då dessa är så pass degenererade människor med mycket makt att det blir komiskt och roligt att reta dessa hen. Är säker på att de inte blir hotade på allvar av någon överhuvudtaget.
Tack .
Mm, dessa radikalfeminister börjar bli ett reelt problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Och vad är mordhoten hon får då? Dessutom är inte alla feminister radikalfeminister.

Man ska vara väldigt försiktig med att ta vad My och hennes gelikar hittar på, som sanning.
Med deras bakgrund och lögnaktiga historia så är det inte alls omöjligt att det är rena fantasifoster de hittar på, att svälja allt vad dessa människor säger vore som att gå in på valfritt vårdhem för psykpatienter och ta deras världsbild för sanning, det är direkt samhällsfarligt.

[quote=Hiitsme]
Citat:
Ursprungligen postat av KomisarieHatt
Det annser jag är feministernas fel.

QUOTE]

Berätta gärna hur din otrygghet är feministernas fel.

För det första så är inte alla feminister radikala, nej, däremot så är My Vingren både radikal och extrem.

KomisarieHatt pratar uppenbarligen om massinvandringen, förstod du inte det? något som feministerna stödjer till 100% och som inneburit att Komisarien är otrygg i sitt bostadsområde.

Jag vill inte slå under bältet eller så, men du verkar tyvärr ha mer gemensamt med dessa radikalfeminister än ideologin, något som återkommer mer ofta än sällan då man studerar era fall är erat dåliga mående och paranoida världsbild.
Ta det försiktigt med lyrican i framtiden, helt plötsligt så kan du få för dig att folk skickar mordhot i din mail.
Senast redigerad av Mr.Goat 2012-09-08 kl. 19:12. Anledning: Skriver så illa.
Citera
2012-09-08, 18:53
Avstängd
Vinnyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Dom psykologiska och sociala vinsterna är mycket högre när hon skriver om det på Aftonbladet.
ja det e klart. egot ska ha sitt. uppmärksamhetshoreri på hög nivå
Citera
2012-09-08, 19:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kihaku
Vet du, jag vet att det finns män som kan argumentera och debattera med ORD utan att hota om våldtäkt och mord.

Varför kan inte vissa andra män göra detsamma? Bemöt med saklig kritik istället, så kan man ta det på allvar.

Men varför skall alla köra efter era (feministernas) spelregler kring hur man argumenterar? Hot om våld är enbart retorik kan jag lova och inget som kommer att ske.

Skall vi argumentera som era feminist Joanna Rytel gör, som uppmanar alla vita vinnor att suga negerkuk och föda svarta mäns bebisar, och låta vita män ruttna bort i ensamhet. Det är på den nivån vi skall debattera som jag förstått. Feministerna har tolkningsföreträde kring hur man för en vettig debatt.
Citera
2012-09-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trampa
Men varför skall alla köra efter era (feministernas) spelregler kring hur man argumenterar? Hot om våld är enbart retorik kan jag lova och inget som kommer att ske.

Skall vi argumentera som era feminist Joanna Rytel gör, som uppmanar alla vita vinnor att suga negerkuk och föda svarta mäns bebisar, och låta vita män ruttna bort i ensamhet. Det är på den nivån vi skall debattera som jag förstått. Feministerna har tolkningsföreträde kring hur man för en vettig debatt.

Vad kan man föra för debatt med ett mordhot, menar du? Det är väl ändå rätt självklart att en debatt tar slut där och då, vilket ju också är meningen. För den som anser att alla inte ska ha rätt att uttrycka sina åsikter är det naturligtvis en vinst, och spelregler som är helt OK, men för oss andra, som anser att t.o.m. såna som Joanna Rytel och Ulf Brunnberg ska få uttrycka sina idiotiska åsikter - och få dem bemötta - är den typen av "debatt", alltså den som går ut på att någon part ska hålla käften av rädsla pga hot om våld, verkligen inte något att upphöja till "bra debatteknik", tvärtom. Det är en debattdödare, och alltså ingenting som hör hemma i en debatt överhuvudtaget.
Citera
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2012-09-08, 19:51
Moderator
Håll er till ämnet, vilket är Mys artikel och näthatet //Mod
2012-09-08, 19:58
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Vad kan man föra för debatt med ett mordhot, menar du? Det är väl ändå rätt självklart att en debatt tar slut där och då, vilket ju också är meningen. För den som anser att alla inte ska ha rätt att uttrycka sina åsikter är det naturligtvis en vinst, och spelregler som är helt OK, men för oss andra, som anser att t.o.m. såna som Joanna Rytel och Ulf Brunnberg ska få uttrycka sina idiotiska åsikter - och få dem bemötta - är den typen av "debatt", alltså den som går ut på att någon part ska hålla käften av rädsla pga hot om våld, verkligen inte något att upphöja till "bra debatteknik", tvärtom. Det är en debattdödare, och alltså ingenting som hör hemma i en debatt överhuvudtaget.
Problemet med den typen av feminister är att det inte går att debattera med dom, kommer du med sakliga argument eller frågor som dom inte klarar att bemöta så hamnar du på fbgruppen kränkta vita män...
Citera
2012-09-08, 20:07
Avstängd
Vinnyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kihaku

Varför kan inte vissa andra män göra detsamma? Bemöt med saklig kritik istället, så kan man ta det på allvar.
jag har varit saklig vid ett flertal tillfällen i den här tråden då jag frågat feministerna vad kvinnor nekas göra som jag som man kan? vad har jag för rättigheter som kvinnor saknar? vilken gräddfil åker jag genom som man? helt klart sakliga frågor. men aldrig har jag fått svar. den senaste skulle på fest.
Citera
2012-09-08, 20:14
Avstängd
Citat:
jag har varit saklig vid ett flertal tillfällen i den här tråden då jag frågat feministerna vad kvinnor nekas göra som jag som man kan? vad har jag för rättigheter som kvinnor saknar? vilken gräddfil åker jag genom som man? helt klart sakliga frågor. men aldrig har jag fått svar. den senaste skulle på fest.

Det är massor med återkommande viktiga frågor som ställts till den feministiska eliten och deras debattörer under flera år, som de kategoriskt undviker att svara på eller förhala som politiker gör och svara på något annat.

Det rör sig om ökända känsliga frågor som ställer feministanhanget och deras uppdragsgivare totalt på plats och totalt demolerar deras ideologiska ståndpunkt.

De vet mycket väl vilka frågor jag åsyftar, men de kommer inte att svara ärligt rakt på era frågor. För det kommer att krossa deras ideologi totalt.
Citera
2012-09-08, 20:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Mordhot är det inte, utan ni väljer att tolka det så bara för att tysta ned den hetsiga stämningen och jargongen som är er till nackdel då den innehåller svåra sanningar som ni inte kan hantera. Debatt skall vara hetsig för att något skall överhuvudtaget åstadkommas.

Joanna Rytel i samma fack som Ulf Brunnberg. Ge dig nu! Ulf har inte uttryckt något icke-PK och antifeminstiskt i större grad eller kvinnofientligt som ni vill få det till. Joanna Rytel passar i samma fack som Borat kanske snarare.
Senast redigerad av trampa 2012-09-08 kl. 20:20.
Citera
2012-09-08, 20:24
Medlem
Det blir alltid så himla snett när feminister är inblandade. My har inga problem med att själv svänga sig med retorik om krig, massakrar och en massa annan bullshit, men när hon sedan får den typ av svar man oftast får om man själv går ut på krigsstigen så är det plötsligt synd om henne. Hopplöst.

http://www.youtube.com/watch?v=1pLPiz_KzNU

Det är bara att konstatera det vore önskvärt att fler svenska feminister kunde lära sig att hålla käften, eller åtminstone tåla lekarna de ger sig in i.
Den här typen av människor är direkt kontraproduktiva för jämställdhetsrörelsen och My är uppenbarligen en infantil motherfucker.

Och om man sitter och smygfotar folk på tunnelbanan och hänger ut dem offentligt så får man ju för fan räkna med att ngn förr eller senare blir förbannad.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&fe...&v=8cHn2VgMPE4

Finns inget jag föraktar mer än folk som sticker ut näsan och sedan får gråten i halsen så fort de får mothugg.
Citera
2012-09-08, 20:43
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Din elaka mansgris, man får inte ställa elaka frågor som dom inte kan svara på utan att erkänna att diskriminering är ok så länge det drabbar män.
Tur för dig att man är anonym här annars hade du vart ett nytt inslag i kränkta vita män och My o hennes polare hade suttit o garvat åt dig mellen rödvinsklunkarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback