Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-05, 17:35
  #1
Medlem
Hejsan,

Jo nu är det så att jag har börjat plugga på en IT-linje och behöver därmed en ny bärbar dator för de blir mycket smidigare då, men min fråga är vilken bör man skaffa ? Macbook eller PC ?

Har tittat lite på komplett och såg detta erbjudande: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku...top_w3612_mail

Skulle det kunna vara nåt för mig att ha som en pluggdator/speldator ?


/ Mvh fyllan
Citera
2012-09-05, 17:37
  #2
Medlem
nex112s avatar
för guds skulle ingen mac. haha misstänker att du kommer bli galen på det där tangentbordet på den datorn xD
Citera
2012-09-05, 17:42
  #3
Medlem
Begins avatar
Nej inte mac, jag pluggar inom data och vi har Macs Det är en plåga för det finns inget som stödjer MAC OS och Win7 funkar på datorn men det tar väldigt mycket batteri och det är buggigt. Köp Acern ser ut som ett bra köp
Citera
2012-09-05, 21:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin
Nej inte mac, jag pluggar inom data och vi har Macs Det är en plåga för det finns inget som stödjer MAC OS och Win7 funkar på datorn men det tar väldigt mycket batteri och det är buggigt. Köp Acern ser ut som ett bra köp

Haha ingen Mac asså okej
De blev den Acern såg ut som ett bra köp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback