Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-23, 17:43
  #1261
Medlem
Jamaicamans avatar
En klassiker jag brukar reagera på är när det är nån tjockis i ens närhet som betättar hur duktiga de är med att äta rätt mängd points enligt viktväktarna för att samtidigt sitta med en chockladboll och lite tårta framför sig.
Då är väl hela grejen onödig liksom.
Citera
2024-02-23, 13:17
  #1262
Medlem
Andersdamaans avatar
Blev hyfsat matkulturberikad igår!
Jag var för slö för att laga egen lunch och tog mig istället till en hyfsat lokal pizzeria för ett snabbt intag av snabba kolhydrater, fett och proteiner. I lokalen (Jag var där efter standardlunchtid) så var det bara jag och en groteskt fet gubbe i sjuttioårsåldern. Vi snackar Michelingubbens fetare och äldre storebror här!

Jag lade min calzonebeställning, och medans jag inväntade bakverket så kom gubbens pizza ut. Han hade beställt en familjepizza (Ja! Familjepizza) av någon oxfilé-bea-variant. Pizzan var så pass stor att den tog upp nästan hela hans bord! När han sedan högg in på måltiden så använde han sig inte av bestick, utan han satt ihopkurad på stolen med munnen i samma höjd som bordet, för att sedan succesivt fösa in pizzan i käften, allt medan han utstötte belåtna smågrymtanden! Dessutom så fick han han en massa extra bearnaisesås som han bredde över pizzan ungefär som när man brer Bregott på frukostmackan! Den var helt täckt!!
Sen så tuggade han knappt maten utan svalde hela småbitar som en stork!
Han avklarade hela familjepizzan på mindre än tio minuter! Fan imponerande hur vissa kan käka!!
Citera
2024-02-23, 16:39
  #1263
Avstängd
Jag och frugan satt på resturang förra veckan.
När vi just satt oss så kommer en fet jävla gubbe och sätter sig vid borde brevid oss.

Vi fick maten ungefär samtidigt som han, men vi slutade äta efter en stund eftersom gubbfan flåsade och smaskade som om det inte fanns nån morgondag.

Alla i närheten hörde hur han lät, som en gris nästan.
Han var så fet så man hörde hur han andades.
Citera
2024-02-23, 21:35
  #1264
Medlem
MudOvens avatar
Såg en fettsäck för några veckor sen fullt iklädd i joggingkläder komma gåendes på ett motionsstråk ätandes ur en påse chips.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback