Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-24, 05:18
  #1189
Medlem
blue_no1s avatar
Jag bjöd min dåvarande störda sambos feta polare på korv och bröd.

Har Aldrig sett nån av honkön slafsa i sig 5 (!) Korv och bröd innan jag själv han med typ en o en halv😕

Rent groteskt var det. Kommer aldrig glömma den synen!

#metoo
Citera
2017-12-09, 23:14
  #1190
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeltaGoodrem
Jag blev berikad av en halvtjock unge för några veckor sedan. Han kom cyklandes över vägen vid Hemköp med en glass i ena handen. Nu var det ingen pinne utan ett 0,5L glasspaket som han glatt åt av. Tror det var Nogger eller dylik smak .
Detta måste varit en smålänning! Kg/kr är våldsamt längre än dito glasspinne!
Citera
2018-05-09, 00:25
  #1191
Medlem
Ingen som blev berikad i påsk?
Citera
2018-05-09, 15:16
  #1192
Medlem
brianmolkos avatar
Smällfeta tjejer har väl inte stretchbyxor utan de köper "boyfriend" "baggy" i största storlek
Trots det sitter de som skinny.
Citera
2018-05-09, 20:56
  #1193
Medlem
Darwins avatar
Missbruk är tragiskt och deprimerande. Kan vi människor inte skynda på och uppfinna en AI som ersätter oss smutsiga och tragiska människor?

Megaman, var är du...?
Citera
2018-05-12, 07:00
  #1194
Medlem
Picklerick6262s avatar
Jag var ute med jobbet på lunchbuffé för ett tag sedan. I skaran av människor fanns det även en riktigt tjock man (~30ish). Vi tog en kort promenad bort till stället (10 min).

Jag försöker vara en trevlig människa så givetvis hamnade jag längst bak för att sällskapa flåset, då ingen annan saktade ner. Vi hade en bra konversation mellan flämtningarna och det kändes fint.

Väl till bords började denne man klaga. På allt. Det var fel på matutbudet, de trånga stolarna, glasens storlek och jag vet inte allt. Jag försökte aktivt sluta lyssna efter ett tag. Dessutom satt han givetvis och slafsåt på överportionerade tallrikar med tillhörande ljudeffekter. (Det sistnämnda är något av det värsta jag vet vid ett matbord.)

Efter lunchen sa jag något om att jag var alldeles för mätt och att det skulle bli skönt med promenad tillbaka. Fick då en rejäl, jävla utskällning av tjockisen som ansåg att buss var det enda alternativet som fanns. Jag förklarade att det var ingen annan som ville ta bussen utan att vi skulle gå. Tjockisen stirrade på mig, suckade rejält och gick därefter själv mot hållplatsen.

(Det bör tilläggas att närmsta hållplats låg cirka fem minuter därifrån. Det vill säga halva promenadtiden. Jag behöver inte ens säga vilka som kom tillbaka till jobbet snabbast.)
Citera
2018-05-12, 15:49
  #1195
Medlem
Soxis avatar
Berikade mig själv nyss

Har ett cheatmeal i veckan där jag trycker i mig för kung o fosterland, alltså riktigt frossar. Tror jag slog rekord.

Blev en gyrospizza, ett halvt kilo godis munkar och monster

Nu mår man
Fy fan..

Och nej är inte fet, håller på med idrott 5-6 dagar i veckan
__________________
Senast redigerad av Soxi 2018-05-12 kl. 15:51.
Citera
2018-09-17, 02:53
  #1196
Medlem
Jag är precis hemkommen från en kick-offkryssning eftersom vi nyanställd massa folk till hösten. Asså buffén på båten, måste ju vara rena rama paradiset för överviktiga. Jag stod i kön till köttet för jag såg att dom hade lufttorkad älg. Framför mig står en typisk överviktig "jag jobbar på kommunen"-kvinna. Hon går fram till fläskfilén och börjar ösa på.

Skulle uppskatta att hon öser på ca 1,5 fläskfilé på tallriken. Ingenting annat. Sen går hon till såserna och dränker fläskfilén med nån gräddig sås. Hon fyller även upp en kaffekopp med sås och går till sitt bord. Som tur var hade vi ett eget rum för företaget så man slapp se henne äta skiten.

Kommer nog aldrig mer äta fläskfilé efter att ha sett hennes kaloribombtallrik.
Citera
2018-09-17, 03:05
  #1197
Medlem
Har lite att dela med mig av. Min kusin har alltid varit matmisssbrukare så har sett en del.

Bla åt han en hel familjepizza på egen hand. "Kebab" med en låda strips brevid.

äta ostbågar med vispgrädde som dipp "no joke".

Äta 14 pitepalt.

Använda ett kilo köttfärs till en tacos
Citera
2018-11-30, 11:08
  #1198
Medlem
Julbordssäsong, någon som bevittnat något redan?
Citera
2018-11-30, 18:53
  #1199
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightrage_roy
Julbordssäsong, någon som bevittnat något redan?

Haha fan vilken kul slump, av just denna anledningen kom jag att tänka på den här tråden. Missade julbordet med jobbet, har en minst sagt korpulent kollega som vid lunch berikat mig åtskilliga gånger med bl.a ett berg med nåt som ska föreställa pasta carbonara och en hel tub med rydbergs bea-sås hälld över, fy fan. Där hade det kunnat bli en fin julbordshistoria...
Citera
2018-11-30, 18:59
  #1200
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Jag ska ha julbord nu i morgon för 20 pers, hinner nog spana lite
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback