Flashback bygger pepparkakshus!
  • 5
  • 6
2005-04-20, 19:48
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av make me green
Kemikalier har skadat min hjärna. Jag kan inte säga att de gjort mig dum, men det tar 10 gånger längre att lära mig än förut. Och sen mitt närminne som inte existerar mera. Allt känns overkligt. Min syn har förändrats och ja har svårt att följa med saker som rör sig. Ibland när jag försöker sova så "blixtrar" det till i huvve o slår allt tomt så att ja inte ens kan tänka..Någon som känner igen sig?
Plus alla pysiska symtom som att jag är jämt o ständigt deprimerad. Hade varit utan allt tills förra lördagen då jag petade några e igen. Mitt liv skulle ha varit 100 gånger bättre utan droger.

Känner igen mig! Mina skador är väl följande: Hppd? ja synförvrängningar iaf. sabbat psyke när jag känner mig svag, men jävligt starkt när jag är på topp, skumt det där finns inget mellanläge. kan också som nån annan sa få nån våg av energi..

Men man har väl kommit ganska billigt undan ändå. Sett så jävla mycket trasiga människor som är HELT pajja, lost for life! Gå och sätt er utanför Erat lokala psyk så får ni se med egna ögon vad droger kan ställa till med

Another day..
Citera
2005-04-21, 15:39
Medlem
make me greens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelpanna
Ja men de låter ju bara som en typisk E avtändning.. är bara så nåra dar sen försvinner de ju.. skit i E ett tag så försvinner de ju...

Men det är lika 4 månader efter att jag käkat e eller något annat..Bieffekterna sitter i liksom länge fast jag har varit clean tills förra helgen.
Citera
2005-04-21, 16:33
Bannlyst
Isf tippar jag på missbruk tidigare så du förstört dina celler, alternativt psykos..

Citat:
Ursprungligen postat av make me green
Men det är lika 4 månader efter att jag käkat e eller något annat..Bieffekterna sitter i liksom länge fast jag har varit clean tills förra helgen.
Citera
2005-04-21, 18:23
Medlem
Unbalanceds avatar
Mage me green, jag har upplevt precis samma bieffekter utav ecstasy,
speciellt depressionen, rastlösheten och att det blixtrar till i skallen när
man försöker sova på natten .
Man slappnar av och somnar nästan, så plötsligt... "KNASTERoBRAK",
gör tom. ont !
Citera
2005-04-21, 18:41
Medlem
make me greens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Mage me green, jag har upplevt precis samma bieffekter utav ecstasy,
speciellt depressionen, rastlösheten och att det blixtrar till i skallen när
man försöker sova på natten .
Man slappnar av och somnar nästan, så plötsligt... "KNASTERoBRAK",
gör tom. ont !
Exakt!Känns som man skulle få en stöt..Under den första månaden jag höll upp med allt, hände det precis varje kväll och många gånger..Nu händer det inte lika ofta. Skönt och veta att man inte är den ända
Citera
2005-04-21, 19:05
Bannlyst
jag vet inte om det är en hjärnskada eller vad det kan vara, men de senaste åren funkar tjack allt sämre på mig. även om jag tar det jättesällan. den där kicken man fick för 10 år sen infinner sig liksom aldrig, och då tror man det är fel på tjacket, men motbevisas av att andra gillar samma pulver. det är konstigt.
Citera
2005-04-23, 23:24
Medlem
Stormkrashs avatar
Jag känner att det blir svårare att koncentrera sig i skolan efter en helg på DXM men dummare känner jag mig absolut inte.. Tror snarare du ska ställa frågan till folk som boffar/sniffar om dom känner sig dummare
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in