Citat:
Ursprungligen postat av make me green
Kemikalier har skadat min hjärna. Jag kan inte säga att de gjort mig dum, men det tar 10 gånger längre att lära mig än förut. Och sen mitt närminne som inte existerar mera. Allt känns overkligt. Min syn har förändrats och ja har svårt att följa med saker som rör sig. Ibland när jag försöker sova så "blixtrar" det till i huvve o slår allt tomt så att ja inte ens kan tänka..Någon som känner igen sig?
Plus alla pysiska symtom som att jag är jämt o ständigt deprimerad. Hade varit utan allt tills förra lördagen då jag petade några e igen. Mitt liv skulle ha varit 100 gånger bättre utan droger.

Känner igen mig! Mina skador är väl följande: Hppd? ja synförvrängningar iaf. sabbat psyke när jag känner mig svag, men jävligt starkt när jag är på topp, skumt det där finns inget mellanläge. kan också som nån annan sa få nån våg av energi..
Men man har väl kommit ganska billigt undan ändå. Sett så jävla mycket trasiga människor som är HELT pajja, lost for life! Gå och sätt er utanför Erat lokala psyk så får ni se med egna ögon vad droger kan ställa till med
Another day..