Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-03, 18:02
  #1
Medlem
birgerburgers avatar
Nintendo meddelande förra året att en "slim"-variant att Wii skulle komma ut på marknaden, denna skulle vara mindre och sakna uttag för gamecube-kontroller.

Är det någon som har en sådan i sin ägo? Alla bilder jag har sett på denna variant ser exakt likadant ut som ett helt vanligt Wii, därför undrar jag om den ens existerar.

Är det någon här som äger den och kan bekräfta att den finns?
Citera
2012-09-03, 18:14
  #2
Medlem
cuntbags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerburger
Nintendo meddelande förra året att en "slim"-variant att Wii skulle komma ut på marknaden, denna skulle vara mindre och sakna uttag för gamecube-kontroller.

Är det någon som har en sådan i sin ägo? Alla bilder jag har sett på denna variant ser exakt likadant ut som ett helt vanligt Wii, därför undrar jag om den ens existerar.

Är det någon här som äger den och kan bekräfta att den finns?



Tror inte den finns alls. Men om den hade gjort det tror jag ändå att folk hade köpt den med gamecube uttag. Verkar vara rätt onödigt att ta bort dom uttagen. Dom fokuserar väl på WII-U nu skulle jag väl tro. + rätt onödigt att göra ett WII-slim, hur jävla litet ska det vara?
Citera
2012-09-03, 18:29
  #3
Medlem
Ufojesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuntbag
Tror inte den finns alls. Men om den hade gjort det tror jag ändå att folk hade köpt den med gamecube uttag. Verkar vara rätt onödigt att ta bort dom uttagen. Dom fokuserar väl på WII-U nu skulle jag väl tro. + rätt onödigt att göra ett WII-slim, hur jävla litet ska det vara?

När de är slut i butikerna (vilken de redan är på de flesta ställen?) är de borta. Versionen utan GC-uttag är ingen ny "modell" på det viset, det är samma som den gamla fast utan luckorna, GC-portarna & foten så den kan stå på sidan.
Citera
2012-09-04, 02:05
  #4
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuntbag
Tror inte den finns alls. Men om den hade gjort det tror jag ändå att folk hade köpt den med gamecube uttag. Verkar vara rätt onödigt att ta bort dom uttagen. Dom fokuserar väl på WII-U nu skulle jag väl tro. + rätt onödigt att göra ett WII-slim, hur jävla litet ska det vara?
En "slim" variant finns, fast den är lika tjock.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/...family_edition

Den kallas för "Wii Family Edition".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback