Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-08-30, 17:00
  #1
Medlem
Jag har följt dessa internet "fenomen" Zyzz, Chestbrah mfl för er som vet om dom. Såg att många länkat den här killen:

http://www.youtube.com/watch?v=MD6IjBUDFhc

Tydligen bara 18år gammal, 93a. Killen har tränat sedan han var 12-13 år, redan då väldigt muskulös för sin ålder. Måste säga att detta är bland det sjukaste jag någonsin skådat i träningsväg. Killen är alltså 18år gammal. Detta måste vara bland det optimalaste jag sätt, tror ni han är ren eller bara tränat hårt/sjukt grymma gener.

Såg lite av hans träningsvideos och han kör med ganska kass form dessutom. Riktigt optimal fysik i mina ögon. Vad tror ni om denna snubbe?
Citera
2012-08-30, 17:03
  #2
Medlem
lundagrens avatar
Det finns fan tusentals 18-åringar med mer musker och bättre form än honom. Visst har han bra fästen och linjer, men på tävling gör han bort sig.
Att sen du tycker han är snygg är en helt annan sak.
Som jämförelse är denna killen 19 på kortet
http://www.myspace.com/alekseylesukov/photos/9005890#{%22ImageId%22%3A9005890}
__________________
Senast redigerad av lundagren 2012-08-30 kl. 17:08.
Citera
2012-08-30, 17:24
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Det finns fan tusentals 18-åringar med mer musker och bättre form än honom. Visst har han bra fästen och linjer, men på tävling gör han bort sig.
Att sen du tycker han är snygg är en helt annan sak.
Som jämförelse är denna killen 19 på kortet
http://www.myspace.com/alekseylesukov/photos/9005890#{%22ImageId%22%3A9005890}

På vilket sätt gör han bort sig menar du då? Han har typ vunnit allt han ställt upp i, plus killen har najs bilar (finns på hans fb sida)

Han du visar har självklart mer, men är han ens ren? Det är väl Alexei Lesukov det där? Han har självklart mer muskler men tycker inte han har lika bra linjer eller estetisk kropp. Å andra sidan är det min åsikt.
Jag vet att det finns större, som han du länkade men risken är nog att han dopad sig ganska hårt där om han är 19 år och så pass stor på bilden.

Sedan om det finns tusentals i hans ålder med mer muskler låter jag vara osagt. Typ aldrig skådat någon i Sverige med sådan kropp i sådan ålder
Citera
2012-08-30, 17:48
  #4
Medlem
bel0ws avatar
bara i min lilla stad på 30-35000 invånare känner jag till två stycken som har likvärdiga kroppar, en 93a och en 94a.. Så det är inget jätteovanligt
Citera
2012-08-30, 18:04
  #5
Medlem
han har en väldigt snygg kropp, men han är inte väldigt muskulös tycker jag. Han nog helt klart ren.
Citera
2012-08-30, 18:20
  #6
Medlem
dauits avatar
lite mer massa(speciellt benen så är han komplett enligt mig, sedan att han beter sig som zyzz gör inte saken bättre och därav "dislike:n" på YT.
Citera
2012-08-30, 18:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsfanatiker
På vilket sätt gör han bort sig menar du då? Han har typ vunnit allt han ställt upp i, plus killen har najs bilar (finns på hans fb sida)

Han du visar har självklart mer, men är han ens ren? Det är väl Alexei Lesukov det där? Han har självklart mer muskler men tycker inte han har lika bra linjer eller estetisk kropp. Å andra sidan är det min åsikt.
Jag vet att det finns större, som han du länkade men risken är nog att han dopad sig ganska hårt där om han är 19 år och så pass stor på bilden.

Sedan om det finns tusentals i hans ålder med mer muskler låter jag vara osagt. Typ aldrig skådat någon i Sverige med sådan kropp i sådan ålder

Han har mycket bra definition på kroppen, det hade även zyzz.

Zyzz använde sig av höga doser av AAS som många på F12 inte skulle våga sig på kan jag lova, och denna kille Jeff är stendopad han också.

Att han tränat kroppsbygge sen han var 12-13 år och nu 18 är ännu ett bevis på att han garanterat dopat sig, dessutom bor han väll i USA ? (osäker där)
Citera
2012-08-30, 20:00
  #8
Medlem
veyloons avatar
För mig ser han bara ut som en överrippad Patrick Swayze..
Citera
2012-08-30, 20:47
  #9
Medlem
Vad fan är grejen? Jag känner flera snubbar som är yngre och är mer muskulösa.
Citera
2012-08-30, 20:51
  #10
Medlem
Ser riktigt bra ut. Zyzz dock n1 now and forever.
Citera
2012-08-30, 21:10
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vad fan är grejen? Jag känner flera snubbar som är yngre och är mer muskulösa.

Jag håller helt med
Citera
2012-08-30, 21:27
  #12
Medlem
SuperStudx2s avatar

Har aldrig förstått mig på kroppsbyggning riktigt, jag menar det är killar som spenderar halva sitt liv åt att få en kropp som är så muskulös som möjligt, med så lite kroppsfett som möjligt. Utan att ens använda det tills någon riktig sport heller sen. Visst, alla får väl ha sin "sport", ifall de blir glada utav det så kör på



Citat:
Ursprungligen postat av HouseMusik
Ser riktigt bra ut. Zyzz dock n1 now and forever.

Zyzz var en ordentlig fjolla dock, en fjant som dog i en bastu. I en fucking bastu(!).
Har förövrigt en fråga, varför gör folk som killen i videon? Tränar hårt och springer runt och leker allan. Jag menar det är väl knappast underhållande för någon. Ännu värre är det faktum att folk dyrkar de här grabbarna som om de faktiskt gjorde något bra.
Vill förövrigt inte verka vara någon tråkig typ som är negativ, jag undrar bara.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback