Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-08, 13:56
  #13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Ta lyrica nån gång i veckan för flumsyfte + voxra dagligen, hur fungerar det? Vill inte förstöra effekten av voxra men älskar lyrica..

Funkar utmärkt.

Citat:
Ursprungligen postat av ritafin
nej men ett rejält räv gift

Skrivs ut för ADHD i USA.
Citera
2012-10-12, 16:23
  #14
Medlem
Snortade en försiktig lina dunderkokain (för första gången. var lite rädd för kramprisken) idag, och kände inte ett skit?? Snortade därefter en lite större lina tjack precis efter, och kände inte ett dugg av det heller.. har testat tjack en gång förut och då fungerade det utmärkt (då gick jag endast på SSRI).

Jag tar Voxra OCH SSRI nu, kan det ha någonting med saken att göra? det var verkligen inte dålig kvalité på varken kokainen eller tjacket, kokainen var av TOPPklass faktiskt, väldigt rent för att vara Sverige.. så det var verkligen ett antiklimax att inte känna någonting, medans min kompis blev superladdad.

Jag hade också tagit 1mg xanor på morgonen,, kan det ha sabbat ytterligare? Vet att man inte ska mixa downers och uppåt tjack, men inte ska väl det negligera hela kokainruset?

mvh
Citera
2012-10-12, 18:45
  #15
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivforever
Snortade en försiktig lina dunderkokain (för första gången. var lite rädd för kramprisken) idag, och kände inte ett skit?? Snortade därefter en lite större lina tjack precis efter, och kände inte ett dugg av det heller.. har testat tjack en gång förut och då fungerade det utmärkt (då gick jag endast på SSRI).

Jag tar Voxra OCH SSRI nu, kan det ha någonting med saken att göra? det var verkligen inte dålig kvalité på varken kokainen eller tjacket, kokainen var av TOPPklass faktiskt, väldigt rent för att vara Sverige.. så det var verkligen ett antiklimax att inte känna någonting, medans min kompis blev superladdad.

Jag hade också tagit 1mg xanor på morgonen,, kan det ha sabbat ytterligare? Vet att man inte ska mixa downers och uppåt tjack, men inte ska väl det negligera hela kokainruset?

mvh

Låter mycket märkligt eftersom när man går på Voxra kan man t.om få bättre effekt utav kokain, ruset varar längre också.

Och tjack ska fungera som vanligt också. Att blanda benso med tjack är ingen fara alls.

Står såhär angående Voxra och stimulanter:

Amphetamines, Ritalin, Cocaine, 4-MAR

Amphetamines and ritalin are safe to use and the high should be unaffected. Some people on bupropion find that they get more out of cocaine; the high is better and lasts longer. In general, all stimulants seem to be safe for people taking bupropion. Observe, however, that if you are at all prone to seizures, you should avoid combining bupropion and stimulants as you are more likely to suffer a seizure with such a combination.
Citera
2012-10-14, 17:50
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Låter mycket märkligt eftersom när man går på Voxra kan man t.om få bättre effekt utav kokain, ruset varar längre också.

Och tjack ska fungera som vanligt också. Att blanda benso med tjack är ingen fara alls.

Står såhär angående Voxra och stimulanter:

Amphetamines, Ritalin, Cocaine, 4-MAR

Amphetamines and ritalin are safe to use and the high should be unaffected. Some people on bupropion find that they get more out of cocaine; the high is better and lasts longer. In general, all stimulants seem to be safe for people taking bupropion. Observe, however, that if you are at all prone to seizures, you should avoid combining bupropion and stimulants as you are more likely to suffer a seizure with such a combination.
Ja, jag fattar ingenting misstänker att det blivit någon krock mellan SSRI'n och voxran i min hjärna,, var rätt täppt i näsan också vid tillfället vilket kanske spelade in? jag sköljde dock med lite vatten efter en stund, kände skiten i svalget osv - men ingenting hände!! Jaja får väl testa ta en veckas uppehåll någongång och sen testa igen
Citera
2012-10-15, 03:48
  #17
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivforever
Ja, jag fattar ingenting misstänker att det blivit någon krock mellan SSRI'n och voxran i min hjärna,, var rätt täppt i näsan också vid tillfället vilket kanske spelade in? jag sköljde dock med lite vatten efter en stund, kände skiten i svalget osv - men ingenting hände!! Jaja får väl testa ta en veckas uppehåll någongång och sen testa igen

SSRI ska inte heller störa så det är något skumt.
Citera
2012-10-19, 04:04
  #18
Medlem
thc då? personligen känner jag av en hygglig boost när jag kombinerat dessa.
Citera
2012-10-19, 11:48
  #19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryVeryAngry
thc då? personligen känner jag av en hygglig boost när jag kombinerat dessa.

Dom funkar utmärkt ihop.
Citera
2013-03-16, 09:15
  #20
Medlem
Nu kommer jag in lite sent här i tråden, men jag undrar också över hur man kan blanda. Ska till USA, och tänkte passa på att testa deras hostmedicin. Nu kanske det finns ännu fler än jag hittade, men jag tycker de verkar innehålla antingen DXM eller DHC, och det verkar som om jag kan få tag i dem utan recept.
När jag googlade runt lite får jag väldigt olika svar. Hittade en svensk sida som sa att voxra och DMX absolut inte fick blandas, att det var en livsfarlig blandning. Om DHC hittar jag just inget, utom att några säger att man ska våta försiktig med doseringen, men jag vet inte vad som kan hända.
Finns det någon som faktiskt vet hur det fungerar?
Kanske även tips på vilken jag borde testa (har inte tänkt flumma iväg helt, utan bli lite skönt lugn mest)?
Citera
2017-03-28, 12:26
  #21
Medlem
unleash82s avatar
voxra tar tjack och kolarus till en annan nivå. väldigt vanlig kombination i staterna.
Citera
2017-04-18, 14:47
  #22
Medlem
Voxra dämpar definitivt effekten av tjack för mig. Jag äter det dagligen och har tagit tjack till och från i 10 år så vet vad jag pratar om. Det krävs lite mer, och euforin är inte alls lika stark. Om man googlar lite finns det massor av källor som backar upp det också, både medicinska och anekdotiska.

Tramadol fungerar inte heller, överhuvudtaget. Kodein som aktiveras av samma leverenzym fungerar inte heller. Har provat äta flera hundra mg tram utan att ha känt något annat än lite värme.

Sub fungerar som vanligt vad jag vet, är inte så erfaren på det sen tidigare dock.
Citera
2017-04-18, 16:30
  #23
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryVeryAngry
thc då? personligen känner jag av en hygglig boost när jag kombinerat dessa.

Det är min erfarenhet också, vet en som brukar ligga och rycka med armar och ben när han rökt med Voxra.
Citera
2017-04-18, 18:05
  #24
Medlem
Mulla Krekars avatar
Skäms för att ställa en sån här fråga...

Men kan man göra nått lattjo med 9 st Voxra 150 mg?

Käkar i.o.f. några andra mediciner som kan interagera:

Lyrica 900 mg (bara idag)
Omeprazol, 20 mg
Tikacillin 1600 mg, 3 ggr dagligen (i 10 dagar)
Ibuprofen 600 mg, 3 ggr dagligen
Panodil 1000 mg, ibland som tillägg till Ibuprofen, max 4 ggr dagligen
Simvastatin 20 mg
Folacin, 1 mg
Behepan, 1 mg
Sildenafil 100 mg, har jag ingen användning av för tillfället, men har 2 paket kvar.
Venlafaxin 375 mg
Haldol 4 mg
Iktorivil 4 mg
Theralen 120 mg
Imovane 7,5 mg
Akineton 1 mg (tar jag sällan, bara när jag märker av stelhet av Haldol)
__________________
Senast redigerad av Mulla Krekar 2017-04-18 kl. 18:23.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback