Oden portion var rätt rinnig, dock var det runt 1 år sedan jag köpte en dosa.
Tips är ju att köpa en snushink ifrån swedsnus eller prillan och tillsätta vatten (+ ev arom) som du vill ha det. Tror de säger att 10-12ml per dosa är "lagom", bara ösa på lite till om du vill ha det rinnigare.
Kan de inte bero på att du inte hade lika stor grop när du var yngre? Så nu när du har större så rinner det mindre
Tror inte på den tesen, då allt annat snus rinner just förutom Generalen. Swedish Match måste ha ändrat på receptet då det blev dåligt för ett par år sedan och jag har snusat i fjorton år så det har ingenting med storleken på gropen att göra.
Tror inte på den tesen, då allt annat snus rinner just förutom Generalen. Swedish Match måste ha ändrat på receptet då det blev dåligt för ett par år sedan och jag har snusat i fjorton år så det har ingenting med storleken på gropen att göra.
Detta stämmer med även mina erfarenheter. Innan priset steg till rent bisarra nivåer för några år sedan snusade jag alltid General, och då var det riktigt saftiga och fina portioner. Sedan dess har jag gått över till billigare snus, men köper General vid enstaka tillfällen. Och jag upplever definitivt att de är torrare nu.
Jag snusar Grov, det fungerar riktigt bra ifall du nu vill ha ett snus med stark smak och lite rinnigt.
En dosa lös så kan du göra dig en riktigt fin prilla.
Vid närmare eftertanke tror jag faktiskt att jag ska baka ihop en jävel själv nu .
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!