Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-06, 10:31
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adidashardbass
Förutom Boltic, vet du om det vart några box mellan dvs andra Hockey/Bandyfirmor på senaste tiden?

Vet inte om det är jag som är oinformerad nuförtiden, men har inte hört så mycket.

Boltic fick pisk av Linköping i grusgrop i nyligen. Skulle säga att Linköping är bra mycket vassare än både Boltic & Västerås. Västerås finns ju inte ens längre & Boltic måste vara tidernas internetfirma. Boltic har återuppstått från de döda nyligen & hypen kommer sakteliga dö ut.

Det finns bara en hockeyfirma & det är Linköping, det finns bara en bandyfirma & det är Boltic. Annars smäller det väl mest kring matcherna om förutsättningarna finns för det.
Citera
2019-01-25, 14:20
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadasaltrU
Västerås finns ju inte ens längre

Västerås har väl SSB18 nuförtiden?

GSU har inte lagt ner heller vad jag fatta.
Citera
2019-01-25, 21:25
  #51
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adidashardbass
Västerås har väl SSB18 nuförtiden?

GSU har inte lagt ner heller vad jag fatta.

Nu tror jag du rör ihop Västerås SK och Västerås IK. Västerås SK = Fotboll och bandy. Västerås IK = Hockey. Två olika klubbar med två olika supporterskaror.
Citera
2019-01-26, 13:07
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Nu tror jag du rör ihop Västerås SK och Västerås IK. Västerås SK = Fotboll och bandy. Västerås IK = Hockey. Två olika klubbar med två olika supporterskaror.

Nej, jag blandar inte ihop. SSB18 hade sin banderoll hängd under hockeymatch senast jag var där.¨
Och vad jag fattar så ska dom va ganska nystartad grupp.
Citera
2019-01-27, 11:25
  #53
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adidashardbass
Nej, jag blandar inte ihop. SSB18 hade sin banderoll hängd under hockeymatch senast jag var där.¨
Och vad jag fattar så ska dom va ganska nystartad grupp.

Ok, jag borde kanske inte ha citerat just ditt inlägg, menade egentligen att man i tråden blandar ihop VSK och VIK. Grupperingarna du nämnder hör hemma hos VIK, men det Västerås som diskuteras i inläggen ovanför handlar om VSK.
Citera
2019-01-27, 19:14
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Ok, jag borde kanske inte ha citerat just ditt inlägg, menade egentligen att man i tråden blandar ihop VSK och VIK. Grupperingarna du nämnder hör hemma hos VIK, men det Västerås som diskuteras i inläggen ovanför handlar om VSK.

Jaha, haha my bad isånafall.

Vad har VSK för grupperingar då?
Citera
2019-02-14, 22:07
  #55
Medlem
Alltaurins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adidashardbass
Jaha, haha my bad isånafall.

Vad har VSK för grupperingar då?


Tror dem går under namnet VSKGreenArmy just nu? Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2019-03-07, 14:53
  #56
Medlem
Bofors lever igen? Tydligen jagat SSB efter gårdagens match? Någon som vet info eller nå om det var något uppstyrt eller bara trams?
Citera
2019-03-08, 01:16
  #57
Medlem
Upprepar mig, Mjölbys yngre körde tydligen över grästorp förra helgen..
Citera
2019-03-20, 03:00
  #58
Medlem
SSB18 Har tydligen tagit bort sitt konto från instagram, vet någon om dom lagt ner?
Citera
2019-03-20, 07:23
  #59
Medlem
Alltaurins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adidashardbass
SSB18 Har tydligen tagit bort sitt konto från instagram, vet någon om dom lagt ner?

Inte en aning, men deras twittersida finns kvar. På tal om SSB, skön banderoll Bofors Yngre körde på matchen i måndags.

”Snabba Skor Brothers”
Citera
2019-03-20, 16:25
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltaurin
Inte en aning, men deras twittersida finns kvar. På tal om SSB, skön banderoll Bofors Yngre körde på matchen i måndags.

”Snabba Skor Brothers”

Såg den, bästa hetset jag sett på länge!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback