Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2012-09-21, 11:02
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karrojake
Har politikern gjort bort sig? Är detta SD:s officiella ståndpunkt i frågan?

Var skriver SD att man vill utvisa alla muslimer?

Jag tycker också att all daom muslimer som inte vill leva efter det svenska samhällets normer och regler samt visar en genuin vilja till att anpass sig till det svenska samhället ska lämna landet så snart som möjligt. Res till ett muslimskt land och bosätt er där och lev efter er koran.
Citera
2012-10-17, 17:11
  #110
Medlem
Badboy87s avatar
Detta är nog det roligaste uttalandet jag har hört på länge, jag har skrattat åt det i flera dagar nu. Tycker det låter så rått och spontant.

Jag har en liten request. Ingen musiker som skulle kunna dra ner uttalandet från youtube och göra en låt av det? DÅ ÄRÄ UTVISNING SOM GÄLLÄ tror jag skulle bli refrängen i en rolig låt.
Citera
2012-10-28, 14:31
  #111
Medlem
Jag kan faktiskt inte förstå varför inte folk från andra kulturer inte ska få komma till Sverige och fortsätta med deras gamla levnadssätt? Det finns väl ingen tillstymmelse till logik i det resonemanget att folk från andra kulturer inte ska få fortsätta med det i Sverige? På vilket sätt stör det oss Svenskar att vissa har en speciell tro som inte stämmer överens med våran?

Och nej, jag är inte vänstervriden utan tvärtom. Kan dock inte förstå detta resonemanget...

/Michael
Citera
2013-01-25, 17:55
  #112
Medlem
Helvetespoets avatar
Nu vill en man i Malmö ha en miljon kronor i skadestånd av Pär Norling.

http://helahalsingland.se/bollnas/1....ng-infor-ratta

"Malmömannen ansökan gäller hatbrott, förföljelse, grovt förtal, grov förolämpning, grov uppvigling, grovt olaga hot och grovt hets mot folkgrupp."

Rimligt skadestånd?
Citera
2013-01-25, 23:44
  #113
Medlem
NEXUS100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helvetespoet
Nu vill en man i Malmö ha en miljon kronor i skadestånd av Pär Norling.

http://helahalsingland.se/bollnas/1....ng-infor-ratta

"Malmömannen ansökan gäller hatbrott, förföljelse, grovt förtal, grov förolämpning, grov uppvigling, grovt olaga hot och grovt hets mot folkgrupp."

Rimligt skadestånd?

Alldrig i helvete.

Det finns folk som har gjort betydligt värre saker och fått 1/100 så stort skadeståndskrav.
Citera
2013-02-09, 19:23
  #114
Medlem
Idag har en enig partistyrelse beslutat sig för att utesluta Norling från SD. Frågan är om han kommer sitta kvar som politisk vilde eller ej. Den som lever får väl se. http://helahalsingland.se/bollnas/bo...gedemokraterna
Citera
2013-02-09, 20:26
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
Idag har en enig partistyrelse beslutat sig för att utesluta Norling från SD. Frågan är om han kommer sitta kvar som politisk vilde eller ej. Den som lever får väl se. http://helahalsingland.se/bollnas/bo...gedemokraterna

Citat av Pär Norling (i artikeln du länkar till)
Citat:
- Jag vill få beskedet muntligt, jag är dålig på datorer och det kan dröja månader innan jag öppnar min mejl. Tills jag vet något kommer jag att arbeta på som vanligt, säger han.
Han borde nog aldrig ha hamnat på valbar plats överhuvudtaget...
Citera
2013-02-09, 21:16
  #116
Avstängd
Mike-Boreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Jag tycker också att all daom muslimer som inte vill leva efter det svenska samhällets normer och regler samt visar en genuin vilja till att anpass sig till det svenska samhället ska lämna landet så snart som möjligt. Res till ett muslimskt land och bosätt er där och lev efter er koran.

Ja fredens religion frodas och det så fantastiskt i mellanöstern. Varför kom dom hit?
Citera
2013-02-09, 22:16
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
Idag har en enig partistyrelse beslutat sig för att utesluta Norling från SD. Frågan är om han kommer sitta kvar som politisk vilde eller ej. Den som lever får väl se. http://helahalsingland.se/bollnas/bo...gedemokraterna
Citat:
Ursprungligen postat av oirutetuieort65
Citat av Pär Norling (i artikeln du länkar till)
Citat:
- Jag vill få beskedet muntligt, jag är dålig på datorer och det kan dröja månader innan jag öppnar min mejl. Tills jag vet något kommer jag att arbeta på som vanligt, säger han.
Han borde nog aldrig ha hamnat på valbar plats överhuvudtaget...

Nu såg jag för första gången en bild på Pär Norling i Expressen. Jag trodde, med tanke på dator/mail-citatet ovan, att han var minst 80 år gammal, men så var det tydligen inte... En 48-åring (ratsit) som inte kan hantera en dator så pass att han åtminstone kan läsa mail regelbundet (det kan min 80-årige pappa), kanske inte ska något kommunalt förtroendeuppdrag alls - oavsett partitillhörighet!

I artikeln skriver han också att nu blir bråk, och att många tänker gå ur partiet om han inte får fortsätta. Good Riddance, säger jag...
__________________
Senast redigerad av oirutetuieort65 2013-02-09 kl. 22:21.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback