Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-08-25, 13:35
  #1
Medlem
Någon som har sett komediserien "Men at Work" som går på TBS?
http://en.wikipedia.org/wiki/Men_at_Work_(TV_series)
http://www.youtube.com/watch?v=A48nucT_S_U

Huvudkaraktärerna:
Danny Masterson as Milo Foster
Michael Cassidy as Tyler Mitchell
Adam Busch as Neal
Meredith Hagner as Amy Jordan
James Lesure as Gibbs

Själv tycker jag den är dålig men har sett några avsnitt i alla fall. Masterson och Busch är bra men resten av karaktärerna är ganska störande allihopa...

Någon mer som sett? Vad tycker ni?
Citera
2012-08-25, 13:38
  #2
Medlem
JAg har sätt den ! Tycker den är bra. Visst det är verkligen inte något i klass med how i met your mother och liknade men definitivt sevärd!
Citera
2012-09-02, 23:15
  #3
Medlem
Mycket bra första avsnitt som visades idag i repris på tv6
Citera
2012-09-03, 21:42
  #4
Medlem
Pope666s avatar
aj då. skapade en tråd om den serien. Flashback e så segt så tar 100 år innan en hel sida laddas upp.

Varför är den så dålig för? Massa värdelösa tre kronor skådespelare o en neger. Ingen bra skådespelare som charlie sheen eller snygga kvinnor. Skrattar inte en enda gång. Dåligt manus, fula kulliser, kassa skådespelare. Han som spelar chef var bra i OZ men här är allt skit. tv6 borde köpa in en bättre serie istället.
Citera
2012-09-04, 22:37
  #5
Medlem
sixtones avatar
Sett både första och andra avsnittet på sexan. Måste säga att jag gillade dessa avsnitt skarpt! i all fall!
Citera
2012-09-05, 00:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixtone
Sett både första och andra avsnittet på sexan. Måste säga att jag gillade dessa avsnitt skarpt! i all fall!

Denna serie blir roligare de kommande avsnitten speciellt avsnittet om the devils threesome. Klart sevart.
Citera
2012-09-09, 09:07
  #7
Medlem
trattfans avatar
Hade fått höra en del dåligt om serien och hade inga direkta förhoppningar om den.
Men då jag inte kom på något annat att se på så plöjde jag igenom säsong 1 och måste säga att jag blir positivt överraskad!

Sista avsnittet är det bästa! Sedan devils threesome avsnittet
Citera
2012-09-10, 21:57
  #8
Medlem
SithBoboSiths avatar
Kan ju bara bli bra när Hyde är med.

Bra avsnitt ikväll.
Citera
2012-09-14, 23:00
  #9
Medlem
En snabb fråga. Är det någon som vet vad det är för en låt som går i bakgrunden på trailern denna veckan?
Citera
2012-09-27, 13:57
  #10
Medlem
Feverdogs avatar
sett hela säsong ett på en dag. Helt klart bästa serien just nu oootroligt rolig! Hoppas de släpper datum för S2 premiär!
Citera
2012-10-01, 20:01
  #11
Medlem
Fred-Asps avatar
Verkar inte vara speciellt populär bland kritikerna, förstår dock inte varför. Det kanske inte är speciellt sofistikerat, men det är perfekt humor för hopplösa ungkarlsfall som jag. Ser fram emot kvällens
Citera
2013-04-05, 11:00
  #12
Medlem
Quacksters avatar
Första avsnittet på säsong 2 finns nu att tanka/streama
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback