Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-21, 15:42
Medlem
Sponnes avatar
Någon som vet hur de är möjligt att "DPP_Cwrle" gick från rank 3 på DL till rank 104? på nått vänster har han tappat nästan 4k P! Hur?
Citera
2011-06-21, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsen1
Haha va? Det är väl klart som fan att jag allt jag skrivit om DotA 2 är rena spekulationer från min sida? Att du ens verkar ha trott något annat är ju bara sjukt? Men tillskillnad från dig så verkar jag inte ha lämnat slutledningsförmågan i grundskolan. Ang. information som inte du vet så vet jag möjligen icefrogs för- och efternamn (inte Abdul Ismail som HoN-jibberishbloggen skrev).

Vad menar du med det? Att min gissning på ~2 miljoner är fel? Ja, mycket möjligt att eftersom att spelet inte har släppts ännu, så då kan varken du eller jag knappast veta. Det är som jag tidigare nämnt, spekulation!

Det är väl bara att kolla på valves nya spel kostar så får man ju antagligen en ungefärlig siffra? Mer än så går inte att gissa och mer än så har jag inte gissat heller.

Antingen är du riktigt jävla bränd eller så trollar du.

Har läst någonstans att det kommer att kosta runt 200-300 kronor.
Citera
2011-06-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwer456
Har läst någonstans att det kommer att kosta runt 200-300 kronor.

Mycket möjligt, vore ett bra val också. Annars lär vi icke se några internationella DotA 2 lan direkt... p.g.a de olika liknande asiatiska spelen som e på g om jag fattat rätt.
Citera
2011-06-21, 18:14
Medlem
Dannejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Någon som vet hur de är möjligt att "DPP_Cwrle" gick från rank 3 på DL till rank 104? på nått vänster har han tappat nästan 4k P! Hur?

Hörde från nån att han sa till admins att ta bort 4k poäng så han skulle få bättre team och få upp sin % lite ^^ och de gick tydligen med på det.
Citera
2011-06-22, 03:32
Medlem
kattrumpas avatar
Ursäkta om detta nu är en frekvent fråga, men orkar inte läsa igenom ett par sidor bak i tråden med risk för att jag inte kommer hitta någonting. Men vilken patch är det som gäller om man vill spela på Garena? 1.24e? Eller någon nyare patch?
Citera
2011-06-22, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangster.
Någon som kan lägga upp var man hittar maphack till Dota 6.72c? Äldre exemplar har slutat fungera till den nya patchen...

Lika dum som du ser ut som lol.

Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Ursäkta om detta nu är en frekvent fråga, men orkar inte läsa igenom ett par sidor bak i tråden med risk för att jag inte kommer hitta någonting. Men vilken patch är det som gäller om man vill spela på Garena? 1.24e? Eller någon nyare patch?

1.26a
Citera
2011-06-22, 14:44
Medlem
-snW-s avatar
Vore kul med en inhouse eller bara dra ihop 2-5 stycken och äga Sweden dota room.
Citera
2011-06-22, 16:01
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -snW-
Vore kul med en inhouse eller bara dra ihop 2-5 stycken och äga Sweden dota room.

Fixa nån irc kanal så, är på om det blir några stycken.
Citera
2011-06-22, 16:04
Medlem
-snW-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingon_
Fixa nån irc kanal så, är på om det blir några stycken.
Joina #fb.inhouse på Quakenet.
Citera
2011-06-22, 16:42
Medlem
-snW-s avatar
Kommer vara aktiv i några timmar, in på irc om ni vill vara med och stompa swe.dota med mig och några.
Citera
2011-06-23, 03:24
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponne
Blev precis Permabannad för Multiaccount på DL, WHat to do???????????????????? Nån som har ett acc?
Haha hej Frida

Jävligt trist dock, gillade hur vi alltid fann varandra i lobbyn! </3

Jag tyckte att licious var skit först men efter allt leave i sweroom så vande jag mig och är helt okej med det nu. Efter varje trött game på dl tänker jag att det är sista gången, men är kvar av samma anledning som Aftonbladets läsare. Man gillar sidlayouten. Typ. Om du har några mates kan vi stacka teams på licious som jag sa innan, hade varit trevligt. Går även att stacka på sl 1, sl 2 vet jag inte. Men sl2 är garanterat 10 ggr bättre än sig så du lär ju kunna överleva på det.
Citera
2011-06-23, 08:55
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -flame4fame-
Haha hej Frida

Jävligt trist dock, gillade hur vi alltid fann varandra i lobbyn! </3

Jag tyckte att licious var skit först men efter allt leave i sweroom så vande jag mig och är helt okej med det nu. Efter varje trött game på dl tänker jag att det är sista gången, men är kvar av samma anledning som Aftonbladets läsare. Man gillar sidlayouten. Typ. Om du har några mates kan vi stacka teams på licious som jag sa innan, hade varit trevligt. Går även att stacka på sl 1, sl 2 vet jag inte. Men sl2 är garanterat 10 ggr bättre än sig så du lär ju kunna överleva på det.

sl 2 är knappt märkbart högre kvalitet, jävligt jobbig community i övrigt. Nästan varje game är det nån jävel som suger riktigt hårt men ändå spelar allan, flamar hela laget och spammar sönder. När man sen reportar tönten så händer ingenting. Men det blir några games då och då ändå, går väldigt snabbt att få ihop ett game.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in