Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-19, 18:16
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Jodå jag kan läsa det där...
HJaja, fick Magnus göra svärdet även andra gångenn han var med?

Du får gärnaber'tta på vilket s'ätt Amazon är så ful/ohet

Du säger att du tappat synen. Hur kan du då läsa inläggen? Nyfiken.
Citera
2014-01-20, 13:33
  #86
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1029
Du säger att du tappat synen. Hur kan du då läsa inläggen? Nyfiken.
Lite OT men, skärmläsare.

Nu vill jag veta varför amazon är så ful/ohet. Hon ser riktigt bra ut och har en fin kropp. Har inget ändrats radikalt är hon fortfarande det.

Sen vill jag fortf veta hur Hero klarade av svärdet jämfört med andra lite större killar som gjort det.
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2014-01-20 kl. 13:37.
Citera
2014-01-24, 21:09
  #87
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag skulle uppskatta Wendelas ålder till 26.

Varför har man gjort Börje Ahlsteth till en stolle med grandiost storhetsvansinne?

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

Nu vill jag veta varför amazon är så ful/ohet. Hon ser riktigt bra ut och har en fin kropp. Har inget ändrats radikalt är hon fortfarande det.
Du har ju redan fått svar av facit Bökberg

Kan du se bengeten iförd badkläder i den här bilden?
http://www.skovdenyheter.se/sites/de...0530477881.jpg
hennes hudfärg är ful i kombination med brist på hull, plus att hennes boxbollar är runda sillisar
utan något som helst häng
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-01-24 kl. 21:13.
Citera
2014-01-25, 16:21
  #88
Medlem
swebarbs avatar
Är ju rena bajset nu jämfört me dom gamla programmen.. och att dom släpper in 2 lag när dom ska samla guld är ju korkat.. ingen spänning alls
Citera
2014-01-25, 17:15
  #89
Medlem
KarlDenMindres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Varför har man gjort Börje Ahlsteth till en stolle med grandiost storhetsvansinne?
Är det inte just det Börje är känd för? Hans storhetsvansinne av att ha arbetat på Dramaten samt besattheten av Ingmar Bergman.

Märkligt att han nedlåter sig till att vara fjant på fångarna på fortet.
Citera
2014-01-28, 18:18
  #90
Medlem
Ratis avatar
På fredag är Charlotte Kalla och Sofia Mattsson med. Två snygga vältränade norrländskor. Det får man inte missa!
Citera
2014-02-07, 19:47
  #91
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Illa, det är så stressat och stympat av tidsbrist, vad hände med förspelet där Gunde besökte tornet
och bollade om laget och faktiskt hade en varm relation med Stig Ossian, Gunde var den enda moderna människan som kunde komma Fader Fouras inpå livet, som sedermera strök runt och peeping tomade på laget under cellerna. Gundes roll skulle ju vara att fälla krokben för laget genom att lägga en för tuff bana, vem minns inte "high five" med Deee när detlagarna dött! i cellen. jag saknar bjäbbandet mellan Gunde som vinnarskallen och Agneta som han tyckte hjälpte laget för mycket.

Vad hände med hejaramsan?
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-07 kl. 19:50.
Citera
2014-02-07, 20:31
  #92
Medlem
Gubben i dogges lag är det samma idiot som var med i det där töntiga "överlevnads"programmet med jihde ?
Citera
2014-02-07, 20:46
  #93
Medlem
VanDeKamps avatar
Seriöst, vad är det för gåtor? På den gamla goda tiden fick man ju iallafall tänka till lite för att komma på svaret, men nu är det ju lågstadienivå på dem. Och Papa Foura blir ständigt låtsatsimponerad över de tävlandes intelligens och frågar hur högt IQ de har. Pinsamt
Citera
2014-02-07, 21:31
  #94
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex1987
Gubben i dogges lag är det samma idiot som var med i det där töntiga "överlevnads"programmet med jihde ?
"Gubben" heter Thomas Wassberg och är en av de främsta längdskidåkarna vi haft, mind you.

Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Seriöst, vad är det för gåtor? På den gamla goda tiden fick man ju iallafall tänka till lite för att komma på svaret, men nu är det ju lågstadienivå på dem. Och Papa Foura blir ständigt låtsatsimponerad över de tävlandes intelligens och frågar hur högt IQ de har. Pinsamt
Ja, oerhört enkla idag... Varför är det så ojämn nivå mellan programmen?
Citera
2014-02-07, 21:49
  #95
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz

Ja, oerhört enkla idag... Varför är det så ojämn nivå mellan programmen?

För att det är ett jävla skitprogram.
Två franska dvärgar, varav den ena ser ut som Gordon Ramsay och den andra ser ut som Karl Dyall.
På det har vi dessutom Gunde Svan som verkar åldras baklänges utseendemässigt men med lika hemsk dialekt. På det har vi dessutom en lönnfet Doggelito i bästa sändningstid. För att inte tala om dom stackars tigrarna som ska förvaras på det där flytande kolosseumet för tittarnas underhållning, tillsammans med någon piskande kvinna som verkar vara någon blandning mellan något taget ur "Xena - Krigarprinsessan" och "Mumien" från 90-talet, men med tydliga inslag utav bdsm.

Att gubben i tornet, som tydligen är Börja Ahlstedt såg jag idag, inte kan agera särskilt förtroendeingivande som en gåtgubbe(!) gör det hela ännu sämre.
Papá, LaBoule(?), Monique etc.. En gammal skidåkare från Dalarna som står och babblar franska namn låter inte vackert.

Att Agneta Sjödin må vara fager för sin ålder väger tyvärr inte upp särskilt mycket.
Citera
2014-02-07, 22:59
  #96
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Finns det ens ett fängelse i bruk kvar, varje gång dom torskar ger dom bort en nyckel..så vi får ju aldrig veta hur länge man eventuellt får sitta i finkan? om det är en möjlighet.

Saknar råttmannen kom fram och att få sitta kvar hela programtiden efter att ha blivit fast på första cellen, det var nån jävel som lyckades med minns jag.


Vem kom på genidraget att efter varje paus var tionde minut
påtvinga oss en speaker som måste rapa upp en ny "detta har hänt"
och sedan ska gåtjäveln repriseras också innan vi får svaret, trögt trögt trögt
Kommer man in i programmet sent borde man få skylla sig själv eller räkna ut själv var ställningarna är
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2014-02-07 kl. 23:14.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback