Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-10, 15:07
  #313
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Lund? Tror du varje land skickar ner egna tigrar till fortet? Tror nog det franska produktionsbolaget sköter alla de detaljerna.
lundi, jag skojade genom sk
ordagrann-dumhumor
Citera
2022-01-12, 20:07
  #314
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Jag var rädd för cellen med det sjunkande taket som barn. Jag fattade ju att den skulle stoppa till slut men jag fattade också att saker kunde malfunction:a ibland på Fortet. Om den faktiskt hade gjort det och gått ner till golvet så hade deltagaren dött en hemsk död. Vet inte om den risken är varför den försvann. Älskade rått-spelet med en svart och vit råtta som skulle ner i olika hål. Rätt säker på att lerbrottar-cellen var ansvarig för mina tidigaste erektioner. När en snygg deltagare skickades in där och krälade runt så blev hennes konturer väldigt tydliga. Inget sånt här roligt eller spännande finns ju kvar längre. Fortet är ju numera lamt som det mesta i dag. Att djuren plockas är ju verkligen spiken i kistan. Förvånad att dvärgarna får vara kvar. Bara en tidsfråga antagligen.
Mången tittare la nog särskilt Anna Books insats på minnet...
Citera
2022-01-12, 20:15
  #315
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Mången tittare la nog särskilt Anna Books insats på minnet...
Är övertygad om att lilla pillesnoppen stod givakt i det ögonblicket 😆
Citera
2022-01-12, 20:27
  #316
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Är övertygad om att lilla pillesnoppen stod givakt i det ögonblicket 😆
Intressant att betrakta programmet historiskt. Vi ska inte glömma mörka tunneln där en naken brallis väntade i slutet med tatuerad kropp. Jag vet inte riktigt hur fransk tv betraktar den sortens celler numera, men att tv4 inte har med det längre är ju föga förvånande. Storstilat med Martin Örnroth
Citera
2022-01-12, 20:33
  #317
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Vi ska inte glömma mörka tunneln där en naken brallis väntade i slutet med tatuerad kropp.
Ja just det, den också ja, då flyttade man ju extra nära teven helt klart. Skulle ju inte vara något märkvärdigt för dagens snorungar med sin internetporr och skit, men på den tiden var det tacksamt.
Citera
2022-01-15, 22:03
  #318
Medlem
Är det möjligt att se alla avsnitt från fångarna på fortet som
Visades 93-95? Helst säsongen 1994.
Mvh
Citera
2022-08-07, 11:42
  #319
Medlem
Tillbaks den 19 augusti med Peter Stormare som Fort Boyards nya gåtställare.
Hoppas det blir en mängd nya celler...
Citera
2022-08-07, 18:56
  #320
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Tillbaks den 19 augusti med Peter Stormare som Fort Boyards nya gåtställare.
Hoppas det blir en mängd nya celler...

Anna Book igen enligt tv-reklamen och så Lotta och Soldoktorn. Klubben för inbördes beundran.
Citera
2022-08-07, 22:28
  #321
Medlem
Abelssuns avatar
Samma gamla C-kändisar år efter år...
Citera
2022-08-09, 14:59
  #322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Samma gamla C-kändisar år efter år...

Har inte Gunnilla Persson varit med tidigare? Verkar som att hon är med igen. Såg henne i reklamen för fångarna på fortet.
Citera
2022-08-09, 15:08
  #323
Medlem
Miys avatar
Inte sett fångarna på fortet sen jag var en liten unge, man kanske skulle ha en streamkväll med Anna-episoder, finns det ngt arkiv?

Finns tigrarna kvar?

Jäklar vad irriterade de måste vara på att inifrån buren se Anna år ut och år in men aldrig få äta henne.

Av alla deltagare genom åren lär väl Anna vara den som tigrarna verkligen sett som sin önskemåltid. Mat hela veckan.
Citera
2022-08-09, 20:15
  #324
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesong
Har inte Gunnilla Persson varit med tidigare? Verkar som att hon är med igen. Såg henne i reklamen för fångarna på fortet.

Jo, jag tror det, så tröttsamt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback