Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-06, 21:25
  #529
Medlem
picapicans avatar
Varför är Filip Lamprecht med i alla program på TV4?
Citera
2024-04-06, 22:14
  #530
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Ja, hon är sexigaste kvinnan i Fångarna på fortet sen Margaux Dietz.
Det är dom utstående öronen som står för det sexiga

Slagregn som ledtråd, det var ett helt nytt begrepp eller hur! jag kunde dock ordet utan
den skitledtråden

Nästa vecka blir det bojkott av avsnittet hur ska ni klara
er en vecka utan mina kommentarer
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-06 kl. 23:14.
Citera
2024-04-14, 16:48
  #531
Medlem
Alltså, någon mer måste sett det totala haveri som röda laget stod för i gårdagens program??
Jag har aldrig sett en sämre prestation av ett lag i Fångarna på Fortet - någonsin.

Laget bestod av två Rinkeby-talande invandrare (Filip Dikmen och Kaeli Abdi) samt Patrick Ekwall.
Det som utspelade sig på TV-skärmen var historiskt dåligt och utan tvekan det sämsta jag sett.
De klarade i princip ingenting. De förstod inte hur de skulle lösa någonting, kunde inte hitta rätt, gissa rätt eller göra rätt. Men "bror" och "walla" kunde de i allafall säga duktigt.

Filip Dikmen är tydligen advokat - men hur det gått till är för mig en gåta. För han kunde inte lista ut i vilken riktning man ska springa på ett löpband. Ni måste se detta. Gunde Svan stod bokstavligen mållös och bara gapade åt hans dumhet.

Kaeli Abdi klarade inte av att springa i en roterande cylinder. Och Patrick Ekwall fick totalpanik i vattnet och skrek på hjälp i fullständig dödsångest och fick hjälpas av kristeamet. Kan karln inte simma?

Ni måste se denna totala katastrof till insats.

https://www.tv4play.se/video/ed8fb23...dusan-umicevic
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback