Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2014-02-01, 19:33
  #109
Medlem
Nirvanaas avatar
Din jävla svartskalle, flytta hem till ditt hemland om du vill ha krig ditt patetiska as. Om inte Sverige duger varför inte FLYTTA? Jag antar att du kan ha flyttat ifrån ditt hemland pga KRIG eller ONT OM PENGAR? Varför hade ni ont om pengar? Därför det varit krig, därför är landet outvecklat och bara ett fåtal personer har gott om pengar. Skulle varit en annan sak om du var svensk, men varför önska ett annat land illa? Totalt störd.
Citera
2014-02-01, 20:20
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Ärligt talat jag vill att det blir stort krig i Sverige inom snar framtid. Se på nästan alla länder i världen de har haft krig efter krig, se på Europa bland annat Tyskland. Men i Sverige har vi aldrig haft riktig krig. Anledningen jag önskar det är för det ligger flera logik bakom det. När ett land inte har haft krig så blir folket bortskämd, de glömmer ofta hur bra de har det, mindre rasism, folket blir kalla mot varandra (typ som det ser ut i dagsläget svenskar kollar på en med sneaögon), de hamnar i depression och mycket mer syndrom. Det är sant att man stannar i utvecklingen om man är i krig men titta bara på Tyskland ett land med sina 80 miljoner som kunde stå på sina ben efter 100 års ostabilitet och krig, och idag är landet mycket mer utvecklad och folket är mycket mer social och varmhjärtat än Sverige.

Detta är inget skämt tråd. Jag har diskuterat detta med flera svenska kompisar som även delar samma tankebanor vissa av de sa även att man bör göra lumpen obligatorisk då många svenskar män blivit som horor och beter sig som kvinnor. Sverige behöver omformas ordentlig. Den Sverige som idag ligger till duger inte för ett ruttet öre.

Diskutera!

Är du helt tappad eller? Du säger att Sverige aldrig haft ett riktigt krig...du hoppade över all sorts allmänbildning och kunskap om Sverige eller?
Dom ända åren det inte varigt krig i Sverige är det sista åren, sverige har krigat nästan konstant sedan Sverige fick sitt namn.
Citera
2014-02-01, 21:11
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mentos-fruit
Ärligt talat jag vill att det blir stort krig i Sverige inom snar framtid. Se på nästan alla länder i världen de har haft krig efter krig, se på Europa bland annat Tyskland. Men i Sverige har vi aldrig haft riktig krig. Anledningen jag önskar det är för det ligger flera logik bakom det. När ett land inte har haft krig så blir folket bortskämd, de glömmer ofta hur bra de har det, mindre rasism, folket blir kalla mot varandra (typ som det ser ut i dagsläget svenskar kollar på en med sneaögon), de hamnar i depression och mycket mer syndrom. Det är sant att man stannar i utvecklingen om man är i krig men titta bara på Tyskland ett land med sina 80 miljoner som kunde stå på sina ben efter 100 års ostabilitet och krig, och idag är landet mycket mer utvecklad och folket är mycket mer social och varmhjärtat än Sverige.

Detta är inget skämt tråd. Jag har diskuterat detta med flera svenska kompisar som även delar samma tankebanor vissa av de sa även att man bör göra lumpen obligatorisk då många svenskar män blivit som horor och beter sig som kvinnor. Sverige behöver omformas ordentlig. Den Sverige som idag ligger till duger inte för ett ruttet öre.

Diskutera!

Hur ska man kunnna ta den här tråden på allvar?
Citera
2014-02-02, 15:05
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Att tro att något annat ska ske är som att tro att det inte kommer snöa mer i Sverige from idag. Bara att umgås med några patrioter från valfritt land som är bosatta i Sverige ett par dagar räcker för att man ska inse att det är mycket "gammalt groll" som ligger och bubblar vid ytan som man inte visste om (ibland).

Nu finns det säkert någon som vill ifrågasätta mitt umgänge och det jag nyss skrev baseras på tidigare erfarenheter och jag tvivlar på att det skulle vara annorlunda idag.







Bra inlägg...



Ont:

Jag hoppas inte att det ska bli krig. Eller ja det beror ju på vad som händer men min spontana tanke är nej även fast det skulle vara lite lustigt om det såg ut som i MadMax Filmerna.

Skulle åka runt på en en svartmotorcykel* med "boxar på sidorna" i en SS dräkt av kevlar med en fet urringning å med ett snipergevär och samurajsvärd på ryggen + en 357Magnum med förlängd pip vid högra höften. Jag skulle även ha en bowiekniv längst med benet på vänstersida.

Jag har även:

Night vision googels.

Night vision har jag även på motorcykelhjälmen.

Superbra sikte till snipergeväret.

1a lådan på motorcykeln är full med ammo.

2a lådan är full med droger, OCB och häftstift. (så man gör illa sig om man försöker sno av mig)

GPS som drivs av solceller och som har alla adresser i hela världen.

*I motorcykelns framgaffel så finns det sensorer som upptäcker olika typer av minor och hemmagjorda bomber.

*Motorcykeln är eldriven och har ett oerhört effektivt och hemligt sätt att återvinna elen som förbrukas så risken att få stopp är minimal.

* Gashandtaget har samma special funktion som det där svärdet som Tönten Blade springer runt med.





Edit: Kan ha glömt något.
tror det.du kanske blir den förste som får 7,65 mm mellan ögonen från en riktig sniper.
Citera
2014-02-02, 15:42
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nirvanaa
Din jävla svartskalle, flytta hem till ditt hemland om du vill ha krig ditt patetiska as. Om inte Sverige duger varför inte FLYTTA? Jag antar att du kan ha flyttat ifrån ditt hemland pga KRIG eller ONT OM PENGAR? Varför hade ni ont om pengar? Därför det varit krig, därför är landet outvecklat och bara ett fåtal personer har gott om pengar. Skulle varit en annan sak om du var svensk, men varför önska ett annat land illa? Totalt störd.

Rätt säker på att TS är svensk. Säkert etnisk svensk för den delen med. Lugna ner dig med påhoppen. Det ser bara patetiskt ut, även om jag håller med dig om att jag inte vill se ett krig i Sverige.
Citera
2014-02-02, 16:10
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varabajare
Rätt säker på att TS är svensk. Säkert etnisk svensk för den delen med. Lugna ner dig med påhoppen. Det ser bara patetiskt ut, även om jag håller med dig om att jag inte vill se ett krig i Sverige.

Jag har full förståelse för TS. Makthavarna ger inte längre medborgarna grundläggande rättigheter som mat och husrum samtidigt som mängder med resurser läggs på trams som genuspedagogik, klimatåtgärder och mångkulturanpassning.

Det är först i extremt utsatta situationer som människor börjar arbeta tillsammans igen. Sverige är i dagsläget inne i ett politiskt och kulturellt inbördeskrig som knappast gör någon lyckligare.
__________________
Senast redigerad av avec 2014-02-02 kl. 16:15.
Citera
2014-02-03, 09:20
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Jag har full förståelse för TS. Makthavarna ger inte längre medborgarna grundläggande rättigheter som mat och husrum samtidigt som mängder med resurser läggs på trams som genuspedagogik, klimatåtgärder och mångkulturanpassning.

Det är först i extremt utsatta situationer som människor börjar arbeta tillsammans igen. Sverige är i dagsläget inne i ett politiskt och kulturellt inbördeskrig som knappast gör någon lyckligare.
har du inte lärt dig än att de är arbetslinjen som gäller.ut o jaga jobb som inte finns hela dagen.
Citera
2014-02-06, 18:44
  #116
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cittra
tror det.du kanske blir den förste som får 7,65 mm mellan ögonen från en riktig sniper.

Time will tell.
Citera
2015-11-13, 14:51
  #117
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nirvanaa
Din jävla svartskalle, flytta hem till ditt hemland om du vill ha krig ditt patetiska as. Om inte Sverige duger varför inte FLYTTA? Jag antar att du kan ha flyttat ifrån ditt hemland pga KRIG eller ONT OM PENGAR? Varför hade ni ont om pengar? Därför det varit krig, därför är landet outvecklat och bara ett fåtal personer har gott om pengar. Skulle varit en annan sak om du var svensk, men varför önska ett annat land illa? Totalt störd.

Jag är svensk och vill ha krig i Sverige. Det behövs för att ommöblera landet och vakna upp den sovande flocken.

I sådan fall vill jag det ska börja med en rejäl militärkupp där alla fd. politiker och nuvarande politiker avrättas på Segels torg i Stockholm som ett symbol att de varit förrädare.
Citera
2015-11-13, 14:57
  #118
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Om skit gör en mer solidarisk, så behövs det inte mer än det vi har nu.
Jag behöver inte se mina barn dö, för att känna mer kärlek i livet.

Jag förstår att många känner hopplöshet nu, jag gör det själv.
Men vi får vara starka tillsammans.
Inte önska krig. (tror inte att du har en aning om vad du önskar!)
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback