Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-04, 23:50
  #13
Medlem
Hallå varför är det ingen som skriver i denna tråden? Jag vet att det det inte för tillfället finns nån officiell release på counter strike go i europa. Det kommer bara finnas på nedladdning via playstation store. Men ingen verkar bry sig jag är helt galen, som som har hört nått nytt?
Citera
2012-09-14, 14:55
  #14
Medlem
Desertwalkers avatar
Det var rykten om att det skulle släppas den 12:e på ps3 store i europa, men det var falskt.
Ska köpa en ny dator i oktober så jag tvekar att jag kommer att köpa det till ps3 nu i september om det mot all förmodan kommer ut.

Sen så ryker playstationet också som blir ersatt av ett xbox.
Fy fan, önskar man hade köpt xbox istället
Citera
2012-09-16, 18:32
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Det var rykten om att det skulle släppas den 12:e på ps3 store i europa, men det var falskt.
Ska köpa en ny dator i oktober så jag tvekar att jag kommer att köpa det till ps3 nu i september om det mot all förmodan kommer ut.

Sen så ryker playstationet också som blir ersatt av ett xbox.
Fy fan, önskar man hade köpt xbox istället
Nice äntligen någon som förstår fördelarna med xbox :-)
Tycker cs go är riktigt roligt och är glad de släppt det till konsol.skönt med spel som baseras på taktik och skills och inte är det minsta likt cod.
Citera
2012-09-24, 02:24
  #16
Medlem
Jag köpte det för två veckor sen genom us playstation store Man måste fixa ett amerikanskt psn account på nån falsk adress osv, sen kan man köpa psn gift card på pc game supply ( sök på google)
Så får man ett sms efter 30 min typ så går rätt fort att fixa Det var inga problem så nu lirar jag cs go varje dag, grymt bra är det enligt mig.
Citera
2013-01-08, 11:39
  #17
Medlem
Commodores avatar
Någon som vet något nytt om när det släpps till PS3 Europe? Otroligt surt att det skall dra ut så på tiden... Måste tillägga att jag inte vill trixa mig in i US.
__________________
Senast redigerad av Commodore 2013-01-08 kl. 11:42. Anledning: Vill inte trixa
Citera
2014-05-18, 18:29
  #18
Medlem
user.1s avatar
finns det fortfarande folk som spelar eller är det helt dött?
Citera
2016-12-14, 19:19
  #19
Medlem
DogShitEaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user.1
finns det fortfarande folk som spelar eller är det helt dött?

Händer att man spelar det på Xbox 360 ibland.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback