Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-23, 00:32
  #1
Medlem
comoncomons avatar
Hur är Vännäs?
Citera
2012-08-23, 00:57
  #2
Avstängd
Det är nog Sveriges mest absolut tråkigaste stad tyvärr :/.

Har en flickvän som bor där. Och ja jag gör verkligen allt för att hon ska flytta där ifrån
Citera
2012-08-23, 02:20
  #3
Avstängd
hundmules avatar
Stoppa all sveriges white trash och misär ett litet samhälle och du har vännäs. Tjocka white trash familjer, uteliggare/förståndshandikappade och alkisar i mängder, och ännu mer gammlingar och vrak vart man än går.

Mitt tips är att inte beblanda dig med vännäspacket.
Citera
2012-08-23, 07:17
  #4
Medlem
comoncomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundmule
Stoppa all sveriges white trash och misär ett litet samhälle och du har vännäs. Tjocka white trash familjer, uteliggare/förståndshandikappade och alkisar i mängder, och ännu mer gammlingar och vrak vart man än går.

Mitt tips är att inte beblanda dig med vännäspacket.

Vännäspacket?
Citera
2012-08-23, 07:18
  #5
Medlem
comoncomons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testamigaldrig
Det är nog Sveriges mest absolut tråkigaste stad tyvärr :/.

Har en flickvän som bor där. Och ja jag gör verkligen allt för att hon ska flytta där ifrån

Hur menar du tråkigaste?
Citera
2012-09-04, 20:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundmule
Stoppa all sveriges white trash och misär ett litet samhälle och du har vännäs. Tjocka white trash familjer, uteliggare/förståndshandikappade och alkisar i mängder, och ännu mer gammlingar och vrak vart man än går.

Mitt tips är att inte beblanda dig med vännäspacket.


Snacka om fördomsfylld person!

Vännäs är väll som egentligen vilken håla som helst. Klart det finns alkisar, överviktiga, homosexuella osv. Tycker om Vännäs. Ganska lugn stad
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback