Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-06-20, 22:10
  #49
Medlem
Jätteslapp! Alla kvinnor som fött barn får ha jättestor blöja på sig för resten av deras liv
Citera
2017-06-20, 22:14
  #50
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottkrig
behöver inte bli slapp alls. Kan t.o.m bli tightare genom träning

Japp, så är det "tydligen". Oroar sig kvinnan för sin vagina så finns det ett ordentligt och välgörande svar på problemet: Kejsarsnitt! (Fostrets föds inte genom att pressas ut ur vaginan, utan "opereras ut" med ett snitt ur kvinnans buk.)
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kejsarsnitt
__________________
Senast redigerad av kraftfoder 2017-06-20 kl. 22:17.
Citera
2017-06-20, 22:20
  #51
Medlem
Flash-999s avatar
Jag minns att när jag var i 20-25-årsåldern så var min upplevelse att de kvinnor jag varit med då, och som hade fött barn, kändes "större" än de som inte gjort det. Dock var urvalet i mängd beräknat ej tillräckligt för att vara fullständigt statistiskt signifikant.

De senaste säg tio åren har det nog varit vanligare att de kvinnor jag varit med har fött barn än inte gjort det, och min känsla nu är att det inte är någon speciell skillnad, mycket mer individuellt än något annat. Var faktiskt väldigt länge sedan jag ens tänkte på skillnaden utifrån det perspektivet.
Citera
2017-06-21, 17:15
  #52
Medlem
Maydies avatar
inte slapp alls, tvärtom, trång som satan...
Citera
2017-06-23, 11:57
  #53
Medlem
Köttgrotta. Som ett svart hål.
Egen erfarenhet.
Citera
2017-06-23, 16:10
  #54
Medlem
Nedomanskys avatar
Den kan bli alldeles för stor...
Citera
2017-06-23, 16:32
  #55
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Japp, så är det "tydligen". Oroar sig kvinnan för sin vagina så finns det ett ordentligt och välgörande svar på problemet: Kejsarsnitt! (Fostrets föds inte genom att pressas ut ur vaginan, utan "opereras ut" med ett snitt ur kvinnans buk.)
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kejsarsnitt

Kejsarsnitt beviljas man inte så lättvindigt, minst inte för "jag vill inte ha slapp fitta och orkar inte knipövningar".

Jag har fött ett barn och det är ingen skillnad efteråt. Hade sex bara några dagar innan barnet föddes och sedan igen typ två veckor efter förlossningen (vilket var DUMT! Man ska vänta i minst fyra veckor så att såret man har i livmodern efter att moderkakan har lossnat hinnar läka ordentligt) och han påstod att det inte var någon skillnad alls. Barnets pappa är en hopplöst och otrevligt ärlig person så han hade inte sagt det om han inte menade det.

Man måste lita på naturen i de här lägena. Evolutionen har gjort att vi generellt bara föder ett barn åt gången (tack och lov) men att vi däremot borde få fler än ett. Så om vi blev slappa så fort vi fött barn skulle ju friktionen försvinna och därmed skulle mannen inte få utlösning. Så är det inte, det finns kvinnor som fött 13 barn då uppenbarligen känner mannen något ändå.
Citera
2017-07-03, 00:36
  #56
Medlem
Haft sex med ca 10-12 morsor, märkt noll skillnad. Tror det där är en urban sexlegend.
Snarare har de bättre pussycontrol, dvs krampa och använda den tränade vaginan. Den har gjort lumpen liksom, it made life. Din snabel har legat och grinat i kallingarna som en bortskämd Snorunge, hennes har varit på frontlinjen bland blod, kaos och tårar.

Mer respekt för mamipussy tycker jag, det är en ära för dig att ta del av den.
Citera
2017-07-03, 01:05
  #57
Medlem
HGs avatar
Den blir faktiskt inte så slapp som man kan tro. Kanske borde man göra ett vetenskapligt experiment avseende slappheten efter födelse av barn???
Citera
2017-07-03, 19:37
  #58
Medlem
GekkoBleus avatar
Det är nästan regel snarare än undantag att nyblivna mödrar engagerar sig och börjar med knipkulor och diverse övningar efter första barnet. Egen erfarenhet är att det blev bättre. Faktum är att sex före förlossningen var en höjdpunkt i sig, varenda nervtråd stod i givakt inuti henne och .. ja, jävlar helt enkelt. Efter förlossningen så får man snällt vänta ett gott tag om några månader, under tiden så kan man åtminstone glädja sig åt att hennes bröst fullkomligen dignar i fyllighet.

Men, det är absolut sant att det förekommer förlossningar där kvinnan spricker och blir så illa tilltygad att sexlivet drabbas. I egna relationskretsen så ska tydligen en We-Vibe (?) ha varit en bra hjälp om det har varit på det viset.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback