Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-03-23, 21:47
  #13
Medlem
Spliffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Hahaha, flödder kallas ibland för kompisförstörare men när jag läser detta så förstår jag varför man äter det och framförallt varför man själv varit torsk på just ropparna..

Har också gjort liknande saker, exempelvis spenderade jag hela semesterkassan på Roppar och Xanor hemma hos kranen (Jag skulle ju bara hälsa på och kanske köpa ungefär 10 sstycken, jo tjena!) och dagen efter så ringer folk och är sura för då har man tydligen ringt hem till folk på natten, kommit förbi ännu senare på natten med glasspinnar i fickan och en halv sandwich runt munnen för att bjuda på lite flödder och snacka skit..

När man bodde hemma så har man helt fått hjärnsläpp och gömt undan skorna och lagt ropparna framme på bordet fast tanken var tvärtom. Lagom sur var morsan när jag vaknade 16 timmar senare fortfarande sådär underbart efterflöddrig (heter det så?) kräver tillbaks mitt flödder hon stal och spola ner i toan (kärring!!!).. Det va tider det.

Hehe fan varenda pillertorsk(inget illa menat mot dig) har ett antal sköna historier på lager. Fan nu blev jag jag sugen som fan.
Jag som försöker hålla mig drogfri =/
Citera
2005-03-23, 21:58
  #14
Medlem
Det stämmer, alla pillertorskar har sköna historier på lager. Tycker dock att din tar priset . Är faktist lite glad att jag lyckades bli fri från just flödder för jämt så var det trubbel, var det inte hemma så var det med tjejen, kompisar eller annat folk man trodde tjafsa fast det var tvärtom.

Ähh vafan sitter jag och snackar för smörja, jag ska hämta ut mitt recept imorrn eller övermorrn men jag ska hålla ett par flöddriga, moffade (inte samtidigt dock) och vänliga tummar för dig att du ska klara hålla dig ren.

Peace!
Citera
2005-03-25, 15:25
  #15
Medlem
Spliffes avatar
Lol visste inte att syrran hängde på FB Historien borttagen.

Edit: Vad i helvete det gick inte att ta bort skiten...
Skitsamma! Läs inte detta lol.
Citera
2005-03-26, 19:55
  #16
Medlem
Du kan redigera inlägget och ta bort all text
Citera
2005-03-31, 01:00
  #17
Medlem
Livvaktens avatar
HHEhe

Ruggigt skev historia ;/
Citera
2005-03-31, 01:41
  #18
Banned
skruvens avatar
En grej bara.. du säger att du vaknade upp på kronobergshäktet.
Nu bor jag inte i Stockholm så jag är inte säker (sorry isånnafall), men där häktas man väll bara? så om min tanke stämmer har du alltså suttit anhållen och haft häktesförhandling osv utan att minnas något av det eller så ljuger du..
Citera
2005-08-26, 22:15
  #19
Medlem
Smokebombs avatar
Roppe är inget man käkar som gott och blandat, och överlever!
Citera
2005-08-26, 23:08
  #20
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokebomb
Roppe är inget man käkar som gott och blandat, och överlever!


Jo då, du tål VÄLDIGT mycket roppar innan du kolar vippen..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback