• 1
  • 2
2012-08-16, 18:33
Medlem
spraycanss avatar
Asså seriöst.. Jag tänker så här typ. Varför ska man lita på henne? Hon är bara en liten kinesjävel som sitter och snackar teorier! Men nu säger hon att de finns en till jord och massa jävla skit att vi ska delas på mitten och vissa kommer till helvetets sida och andra kommer till den ljusa sidan.. WTF? Haha är detta på skoj eller tror ni verkligen på detta?

Dom hade tydligen raderat hennes "tags" också.

http://www.youtube.com/watch?v=rjeYXOgLcj4

Vad har ni att säga om detta?
Senast redigerad av spraycans 2012-08-16 kl. 18:55.
Citera
2012-08-16, 18:37
Medlem
Tila Tequila går på en riktigt bra jävla drog....
Citera
2012-08-16, 19:18
Medlem
Hotshot777s avatar
Det är inte som att hon kom på detta. Hon repeterar bara vad New Age religonen går ut på. De tror att de kommer uppstiga (ascension) till ett högre medvetande och de som är bakåtsträvare, främst kristna, kommer antingen försvinna (uppryckningen?) eller utplånas.
Citera
2012-08-16, 19:20
Inte för att jag tror att något händer den 21:a december (missuppfatta mig inte, jag är konspirationsteoretiker, men inte när det gäller Mayakalendern), men om jag hade trott att något skulle hända så hade jag definitivt inte kastat mina ägg i sjön över något den lesbiska gulingen Tila sagt.
Citera
2012-08-16, 19:26
Medlem
spraycanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotshot777
Det är inte som att hon kom på detta. Hon repeterar bara vad New Age religonen går ut på. De tror att de kommer uppstiga (ascension) till ett högre medvetande och de som är bakåtsträvare, främst kristna, kommer antingen försvinna (uppryckningen?) eller utplånas.

Läste precis din tråd innan jag såg att du hade svarat i min. Vadå tror du på detta hon säger? Du verkar ju ha en tung foliehatt på dig liksom Jag vet att hon inte kom på detta, Illuminati startade väl på 1700- talet eller?
Citera
2012-08-16, 20:09
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spraycans
Asså seriöst.. Jag tänker så här typ. Varför ska man lita på henne? ...
Du inledde med så kloka ord. Varför skrev du "men" efter det? Du hade ju redan svaret, tjejen har gått 100 % bananas. Vi har en gammal tråd till om hennes sinnessjukdom: https://www.flashback.org/t1454960 Hon behöver hjälp.
Citera
2012-08-16, 20:09
Medlem
-TheDon-s avatar
Hur fan ska jorden kunna delas i två.
Citera
2012-08-16, 20:10
Medlem
Hotshot777s avatar
Citat:
Läste precis din tråd innan jag såg att du hade svarat i min. Vadå tror du på detta hon säger? Du verkar ju ha en tung foliehatt på dig liksom Jag vet att hon inte kom på detta, Illuminati startade väl på 1700- talet eller?

Om vi säger så här, jag förstår vad hon menar och var hon har fått sina tankegångar ifrån. Det finns bitar av sanning i det hon säger men hon förespråkar en satanistisk ideologi/teologi helt klart. Jag tror inte att maya kalandern förutsäger framtiden i sig själv men den kan mycket väl vara en självuppfyllande profetia.

Hela "2012" är för hypat av TPTB för att inget ska hända, det är vad jag tror.
Citera
2012-08-16, 20:16
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Om vi säger så här, jag förstår vad hon menar och var hon har fått sina tankegångar ifrån. Det finns bitar av sanning i det hon säger men hon förespråkar en satanistisk ideologi/teologi helt klart. Jag tror inte att maya kalandern förutsäger framtiden i sig själv men den kan mycket väl vara en självuppfyllande profetia.

Hon är säkert inte satanist men jag förstår att du säger det eftersom du kallar alla utom dig själv för satanister. Rätt tragiskt faktiskt att du håller på sådär och din kompis Jesus gillar nog inte det heller.

Tila är däremot tokig och det är en helt annan sak.

Du ser inget självemotsägande i "Jag tror inte att maya kalandern förutsäger framtiden i sig själv men den kan mycket väl vara en självuppfyllande profetia."? Jo, är den självuppfyllande så kommer det den talar om alltså att hända och då förutsa den framtiden också.
Citera
2012-08-16, 20:18
Medlem
pponmms avatar
Haha jag kommer ihåg att jag brukade kolla på det där programmet på MTV när hon får dissen utav både män och kvinnor. Varje kärlekshistoria slutade med att hon blev dissad och att hon satt och grät ut och skrek i något annat program i tv. Redan då tyckte jag att hon verkade lite efterbliven.

Det här bekräftade bara det jag tidigare har misstänkt, hon behöver hjälp!

Topp kommentaren på Youtube säger väll det mesta som behöver sägas om hennes "kunskaper" inom ämnet:
Citat:
i think if the world was going to end ...i doubt tila tequila of all people would know ! think about it
Citera
2012-08-16, 20:33
Medlem
spraycanss avatar
Citat:

Hypat för att "inget ska hända". Det är hypat för att dom vill folk ska tro att just det ska hända väl?
Citera
2012-08-16, 20:38
Medlem
Hotshot777s avatar
Citat:
Hypat för att "inget ska hända". Det är hypat för att dom vill folk ska tro att just det ska hända väl?

Ja. Jag tror de förbereder våra sinnen för att acceptera en stor omställning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in