• 2
  • 3
2012-08-17, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Låter som:
1. Ett missbruk.
2. Personer med instabila psyken.
3. Skulle hänt samma sak på vilken drog som helst förmodligen.

"Har ni inte förstått hur farligt det är att dricka skitet. Massa som fått leversvikt och har själv 2 polare som sitter på psyk efter självmordsförsök." kan byta ut syntetiska cannabinoider mot vilken drog som helst och viola det passar!

Här diskuterar vi inte dumma fjortisar som trott att dom är "coola" med någon jävla rökmix för att sedan inse att deras weed är skit & fått konsekvenser utav ett missbruk och skylla på drogen, utan fläckar orsakade av syntetiska cannabinoider.

Nej

1 av dom första gången och han lever sin egna värd men på bättrings väg. Visst jag hatat alkohol det är den värsta drogen av alla.

Här har ni: Har man en underliggande psykisk sjukdom så kommer den fram snabbare eller direkt: Det är bevisat. Själv fick jag värden fetast depperition (Felstav) som jag än idag jobbar med.

Fast å andra sidan är jag glad allt hände ändå för den hade ju säkert kommit senare i livet.
Jag säger bara rök cannabis och inget jävla syntetiskt skit som bränner sönder hjärnan som Amfetamin Typ.

Hej och leta info själva.
Citera
2012-08-17, 14:02
Medlem
Bastubans avatar
Jag stoppar själv i mig alla möjliga RC's jag kommer över men syntetiska cannabinoider är jag rädd för.
Dock förstår jag alla flummare som röker dagligen och är trötta på att bråka med lagens väktare.

Jag har tyvärr inte mycket att tillföra förutom att en polare (som jag känt sedan 10+ år) kände en snubbe som fått fläckar liknande leverfläckar, i massor, efter bara en gång.
Det var innan sommaren, vet inte vilka cannabinoider som var aktuella då, om fläckarna försvann har jag ingen aning om.
Citera
2012-08-17, 17:07
Medlem
Hysteri90s avatar
Jag har också fått några små fläckar som liknar födelsemärken fast som är lite ljusare. Har fått ett par st på mina knogar bland annat.

Rökte UR och MAM från torsdag till söndag natt. Rökte dock enbart UR ett par få gånger. Max ett G.
Lite läskigt det där, jag kanske har haft fläckarna innan men jag la märke till dom först idag.
Och dom var inte där igår.

Nej, nu får det vara nog med RC droger.
Livet är inte värt som insats för att använda något lagligt.

Ta hand om er!
Senast redigerad av Hysteri90 2012-08-17 kl. 17:08. Anledning: Stavfel
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här