Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-29, 19:53
  #1225
Medlem
Vikingablod76s avatar
Då var HBO uppsagt. Man höjer fan inte priset med 11% och efter 3-4 månaders torka på större satsningar. Och varför i hvete visar dom inte sista säsongen av TWD? Westworld Säsong 2 började inte bra. Kassa filmer osv osv.
Citera
2018-04-30, 10:05
  #1226
Medlem
The Walking Dead är ingen HBO-serie. Rättigheterna till den senaste säsongen ägs av Discovery Network som visar den på kanal 9.

Men ingenting nytt på HBO senaste tiden? Som sagt, Westworld började precis, sen har man senaste halvåret lagt ut/visat The Handmaids Tail, Krypton, Fear the Walking Dead, Billions, Trust, Silicon Valley, Barry, The Magicians, The Path, Vikings... Listan är lång. Ingen kollar förstås på allt det, men bland HBO Nordics många brister är kvaliteten/mängden på serierna inte en av dem.
Citera
2018-05-02, 17:55
  #1227
Medlem
TotalT1s avatar
Skaffade mig en gratis månad precis, om jag säger upp det nu kan jag fortfarande använda det i en månad eller sägs det upp direkt?

Hos Netflix gällde det fortfarande i en månad men då stod det klart och tydligt på användarvilkoren.
Citera
2018-05-02, 19:23
  #1228
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalT1
Skaffade mig en gratis månad precis, om jag säger upp det nu kan jag fortfarande använda det i en månad eller sägs det upp direkt?

Hos Netflix gällde det fortfarande i en månad men då stod det klart och tydligt på användarvilkoren.
Du kan använda det i en månad
Citera
2018-06-10, 10:58
  #1229
Medlem
foxtrouts avatar
Såg nu att HBO dragit 99 kr från mig både 27/5 och 30/5, fan inte ok på något sätt. Fler som drabbats av att de dragit för mycke? Ska ringa dem imorgon gällande detta.
Citera
2018-07-26, 12:32
  #1230
Medlem
Sent svar...
Du har tyvärr inget att hämta då de har informerat om detta.

För oss på HBO Nordic -The Home of Series - är det viktigt att kunna erbjuda de bästa serierna, filmerna, dokumentärerna, barnprogrammen och inom en snar framtid även våra lokala originalserier.
Därför höjer vi priset på HBO Nordic-abonnemanget från 89 kr/månad till 99 kr/månad* från och med den 24 april 2018. Då du som kund har rätt till en 30 dagars notifikationsperiod, betyder det att priset på ditt HBO Nordic-abonnemang kommer att höjas till 99 kr/månad på ditt första betalningsdatum som infaller efter den 24 maj 2018.*Alla belopp inkluderar moms.
Citera
2018-07-26, 19:15
  #1231
Medlem
Dom tog bort viking serien såg jag???
Citera
2018-07-31, 18:50
  #1232
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Dom tog bort viking serien såg jag???
Brukar komma tillbaka när nya säsongen släpps, om jag minns rätt.
Citera
2018-07-31, 18:52
  #1233
Medlem
Såg reklam i tunnelbanan att Tele2 har HBO för 29 kr / mån i 12 månader. Måste man ha någon tjänst hos Tele2 för att ta del av detta?
Citera
2018-07-31, 19:37
  #1234
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho
Såg reklam i tunnelbanan att Tele2 har HBO för 29 kr / mån i 12 månader. Måste man ha någon tjänst hos Tele2 för att ta del av detta?

japp : 29 kronor i månaden för dig med Unlimited

Nu får du som har Unlimited abonnemang prenumerera på HBO Nordic för bara 29 kr per månad i hela 12 månader (ord. Pris 99 kr*/mån). Streama HBO Nordics alla hyllade serier och filmer helt obegränsat inom Sverige. Med Unlimited behövs ingen Wifi.


Från deras hemsida
Citera
2018-07-31, 20:30
  #1235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
japp : 29 kronor i månaden för dig med Unlimited

Nu får du som har Unlimited abonnemang prenumerera på HBO Nordic för bara 29 kr per månad i hela 12 månader (ord. Pris 99 kr*/mån). Streama HBO Nordics alla hyllade serier och filmer helt obegränsat inom Sverige. Med Unlimited behövs ingen Wifi.


Från deras hemsida
Ok. På reklamskylten var det bara HBO 29 kr / månad TELE2.
Citera
2018-08-11, 00:04
  #1236
Medlem
Hjortronsylts avatar
Alltså, på riktigt.
Signade precis upp för en provmånad på HBOnordic. Har tidigare använt både Netflix och Visasatplay.

Är det jag som är korkad ellr är HBOnordics interface helt jäkla värdelöst? Finns ju ingenting som är användarvänligt. Ingen snabb översyn över serierna/filmerna (för att få en snabb sammanfattning av vad de handlar om så måste jag klicka in på dem). Inga betyg. Inget sätt att filtrera efter populäritet. Inga genrar.

Inget. Jag kan förstå att Netflix är vida överlägsen. Men till och med jämfört med Viaplay är detta pinamt. Funderar på att säga upp enbart pga detta, trots att där är flera serier jag vill se. Hur är era erfarenheter av tjänsten? Är det jag som missat något vitalt eller är det så illa? Händer det något på utvecklingsfronten?
Citera
hbo

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback